وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 2 مهر 1396

فال روزانه یکشنبه 2 مهر 1396

فال روزانه یکشنبه 2 مهر 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است با کسی که دوست اش دارید ملاقات کنید، آن هم ملاقاتی سرشار از شور و حرارت. این ملاقات شما را چنان به هم پیوند می زند که در همان مرحله ی اول به هم تعهد خواهید داد. اما شاید شک و تردید هم به سراغ روابط عاشقانه ی تان بیاید. باید خودتان را محدودتر کنید و در بیان احساسات تان محتاط باشید. اگر زیاده روی کنید نتیجه ی معکوس اخواهید گرفت. پس صبور باشید!

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است کمی احساس تشویش و بی قراری کنید. فشارهای کاری باعث می شود که خشم های نهفته ی درون تان به مرز علنی شدن برسند. باید سعی کنید به طریقی بفهمید که این فشارها شما را به یاد چه چیزی می اندازند. اگر به هر دلیلی نمی توانید این کار را انجام دهید، اشکالی ندارد، حداقل اش این است که از رها شدن خشم تان راحت خواهید شد. روی کارتان تمرکز کنید تا اتفاقی که باید بیفتد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

افراد زیادی هستند که می خواهند توجه شما را به خودشان جلب کنند. همه ی آن ها یا کمک می خواهند یا مشورت. دل تان می خواهد کمک شان کنید، اما ممکن است اوضاع طوری پیش برود که نتوانید روی کارتان تمرکز کنید. اجازه ندهید که این وضعیت باعث به هم ریختگی اعصاب تان شود. به هر درخواستی جداگانه رسیدگی کنید، قول ندهید و بهترین های تان را به کار ببندید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز ممکن است در محل کارتان دچار مشکل شوید. انگار همکاران تان نه می توانند به هم اعتماد کنند و نه این که در کنار هم کار انجام دهند. اگر قرار است همه بتوانند مهارت ها و قابلیت های شان را به نمایش بگذارند باید بعضی چیزها اصلاح شود. اگر در مقامی هستید که این کار از شما ساخته است پس آن را انجام دهید. اگر در چنین مقامی قرار ندارید خودتان را کنار بکشید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است بین شما و یکی از نزدیکان تان اختلافاتی پیش بیاید. اکنون از شما انتظار می رود که قابلیت های خود را به کار بگیرید تا آشتی برقرار شود. اگر با احتیاط جلو نروید ممکن است یک دعوای حسابی درست شود. کاری نکنید که مجبور شوید حرف هایی را که نباید بزنید. مبادا کاری کنید که تا مدت ها جراحت های احساسی آن به طول انجامد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است به خاطر مشکلات مالی دچار سردرد شوید. بین یک دو راهی گیر افتاده اید: از یک طرف دل تان می خواهد که برای آینده پول پس انداز کنید و از طرف دیگر تمایل دارید وسایلی را که مدت ها بود لازم داشتید بخرید. می توانید کاری کنید که به هر دوی خواسته های خود برسید. اشکالی ندارد اگر کمتر پس انداز کردید، بروید و وسایل مورد نیازتان را البته به قیمت مناسب بخرید. یادتان باشد که قبل از هر اقدامی همه ی جوانب کار را خوب بررسی کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

چند روز گذشته سرتان خیلی شلوغ بود و حالا احساس خستگی می کنید. امروز ممکن است خیلی زود اعصاب تان به هم بریزد و بر اطرافیان تان خشم بگیرید. خودتان را آرام کنید و یک دوش آب گرم بگیرید. چای سبز هم می تواند نوشیدنی مناسبی برای حال و روز شما باشد. به هر حال سعی کنید که امروز همه چیز را آسان تر بگیرید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز ممکن است فرصتی دست دهد تا بتوانید در یک کار هنری شرکت کنید و پول خوبی به دست آورید. این کار هنری سرشار از خلاقیت است. دوست دارید که در طول فرآیند این کار با آدم های جدید آشنا شوید. اگر مجرد هستید، ممکن است عاشق یکی از همکاران تان شوید. خلاصه این که از این فرآیند لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ممکن است در یک کنفرانس یا چیزی مشابه شرکت کنید. افراد شرکت کننده ممکن است تا حدی با هم اختلاف نظر داشته باشند که به هم خشم بگیرند و فریاد بزنند. شما هم ایده های خوبی در ذهن تان دارید، اما به شما توصیه می شود که خودتان را دخالت ندهید. شما نمی توانید این دعوا را حل و فصل کنید، پس اعصاب خودتان را بیهوده به هم نریزید. اگر می توانید امروز اصلاً در چنین جمع هایی شرکت نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز سرشار از انگیزه هستید. احساس خیلی قشنگی است، اما نمی دانید که چه طور باید از آن استفاده کنید. این وضع شاید نمایانگر نوعی الهام هنری باشد، شاید به مرحله ای رسیده اید که می توانید دیگران را به راحتی درک کنید. نکته ی مهم این جاست که می خواهید تنها باشید تا خوب فکر کنید و ببینید چه طور می توانید از این فرصت استفاده کنید. سعی کنید فرصت ها را از دست ندهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است با آدم ها جالبی برخورد کنید. شاید این آدم های جدید اهل سرزمین دیگری باشند. اکنون از قابلیت های کلامی خوبی برخوردار هستید، پس می توانید از هم صحبتی با دیگران لذت ببرید. تمام شب در فکر ایده های پیچیده و کاربردی بوده اید. ایران ناز برای این که ذهن تان شفاف شود و درست تصمیم بگیرید، بد نیست کمی پیاده روی کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است از منابع غیر منتظره ای اطلاعات جدید کسب کنید. شاید تصمیم بگیرید که با این اطلاعات به سراغ کارهای جدید و متفاوت بروید. بدانید که باید طوری پیش بروید که توجه دیگران جلب شود تا بتوانید پیشرفت کنید. از این که در مسیر پیش بروید ترس نداشته باشید، فقط کافی است کارتان را خوب انجام دهید.

 

فال روزانه یکشنبه 2 مهر 1396

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره