وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 31 اردیبهشت 96

فال روزانه یکشنبه 31 اردیبهشت 96

فال روزانه یکشنبه 31 اردیبهشت 96

 

متولد فروردین : تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

 

متولد اردیبهشت : شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.

 

متولد خرداد : امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

 

متولد تیر : اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

 

متولد مرداد : احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

 

متولد شهریور : شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

 

متولد مهر : شما به تازگی برای به دست ﺁوردن تمایلات‌تان راه تان را خیلی دور می‌کنید شما به سادگی می‌توانید به تمایلات‌تان برسید این همه تلاش زیادی لازم نیست.برای اینکه صحبت‌ها و رفتارهای خودتان را به دیگران بقبولانید، معمولا سریع با ﺁنها وارد جنگ می‌شوید اما بهتر است به جای این کار با ﺁنها به صحبت بنشینید زیرا همه افراد از این کارها راضی نمی‌باشند و ممکن است در مقابل شما واکنشی نشان دهند که منجر به نزاع بین شما و ﺁنها شود.

 

متولد آبان : درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

 

متولد آذر : از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

 

متولد دی : شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

 

متولد بهمن : امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

 

متولد اسفند : ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!