وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

 

متولد فروردین : یادآوری یک خاطره از تجربه‌های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می‌نامید عوض می‌کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می‌توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.

 

متولد اردیبهشت : امروز سیاره بخت شما یعنی ونوس کمی سردرگم شده است، طوری که شما در مورد اینکه احساساتتان واقعی هستند یا نه به تردید افتاده‌اید. زمانی که شما می‌توانید در مورد مهارتهای خود صحبت کنید می‌توانید تصویری همراه با جزئیات در ذهن خود تجسم کنید. اما اگر بخواهید آنها را به واقعیت تبدیل کنید، شهامت خود را از دست می‌دهید. اکنون به جای اینکه سعی کنید احساسات پیچیده خود را با دیگران در میان بگذارید، فقط به حسهایی که می‌دانید واقعیت دارند توجه کنید.

 

متولد خرداد : قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی‌کنید آنچه را که یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید.

 

متولد تیر : اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می‌شود. به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته‌ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد. شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می‌کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

 

متولد مرداد : امروز شما می توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

 

متولد شهریور : در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

 

متولد مهر : شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می‌کردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

 

متولد آبان : ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

 

متولد آذر : اگر موضوعات اجتماعی مهم‌تر از کار و خانواده به نظر می‌رسند، دلیلش این است که شما به عقب برگشته و دوباره اولویت‌های اخیرتان را ارزیابی می‌کنید. با وجود اینکه شما بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید، نادیده گرفتن مسئولیتها به خاطر خوشی و لذت آنی کاری خطرناک است. ممکن است که شما به سمت حاشیه بروید، اما به خاطر یک لحظه هیجان‌انگیز در مقابل زور و اجبار تسلیم نشوید.

 

متولد دی : ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

 

متولد بهمن : امروز که ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک می‌شوید که آن را برای دیگران شرح بدهید. اکنون که ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.

 

متولد اسفند : امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره