وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 7 خرداد 1396

فال روزانه یکشنبه 7 خرداد 1396

فال روزانه یک شنبه 7 خرداد 1396

 

فال روز متولدین فروردین: امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

 

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری كه شما دارید باعث می‌شود كه انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل كه شما نیاز ندارید كه مسأله‌ای را برای دیگران ثابت كنید. جوهر باطنی شما اكنون بسیار قوی است و لازم نیست كه در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف كنید. شما بیشترین منفعت را زمانی كسب خواهید كرد كه به مشكلات مردم دیگر توجه كرده و به آنها ملحق شوید.

 

فال روز متولدین خرداد: اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، شما باید بتوانید تصمیمی كلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست كه تواناهایتان را نشان دهید یا تفكرات و احساسهایتان را انكار كنید. مادامیكه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌كنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاری پیدا كنند.

 

فال روز متولدین تیر: درحالیكه شما كاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیكه شما این رویاها را آشكار نكنید خوش‌بینی شما می‌تواند كاملاً تازه بماند، برای اینكه مردم دیگر خیلی زود از تفكرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

 

فال روز متولدین مرداد: از زمانی كه شما از دادن جواب “نه” به یك درخواست امتناع كرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید عمل كنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت كنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیكه شما را قادر می‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما كمی هم كناره‌گیری از فكر كردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

 

فال روز متولدین شهریور: شما امروز در محل كارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است كه برای به سود رسیدن بیشتر از یك مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌كند كه آرام حركت كرده و دوباره انتخابتان را بررسی كنید. برای رسیدن به یك هدف خاص زیاد عجله نكنید؛ شما بیشتر از آنچه كه فكر می‌كنید زمان دارید.

 

فال روز متولدین مهر: مجاورت ناراحت كننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما كمی نگرانی به وجود آورد. یك صدای درونی به شما می‌گوید كه تصمیمات مهمی را بگیرید كه هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌كند در حالیكه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش كرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یكی از این دو را انتخاب كنید؛ بلكه باید برای حد میانه آنها تلاش كنید.

 

فال روز متولدین آبان: تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینكه اكنون ثابت شده است كه مسیر فكری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یك زنجیره از كلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه كند. سعی نكنید كه جریانهای ذهنی را خاموش كنید. فقط دریابید كه زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

 

فال روز متولدین آذر: اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری كه شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول كنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی كه می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثركار كنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله كردن با خودت اكنون نیرنگ آمیز است، برای اینكه گرایش شما به زیاد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

 

فال روز متولدین دی: شما می‌توانید از یك یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق كردن نیست. خوش بین بودن اكنون رویكرد مناسبی است، برای اینكه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حركت كرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید كه تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن كه فكر می‌كردید ناامید شوید.

 

فال روز متولدین بهمن: اینكه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، كمی تكان دهنده است. حتی اگر شما كارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را كه می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درك مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

 

فال روز متولدین اسفند: در حالیكه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مكان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بكشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌كنید كه در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینكه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی كه واقعاً هست به نظر برسد. شما اكنون به واسطه تغییرشكل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌كنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید كه قبل از اینكه به گمان نادرستی دست پیدا كنند چه احساسی داشته‌اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره