وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز دوشنبه 3 اردیبهشت 97

فال روز دوشنبه 3 اردیبهشت 97

فال روز دوشنبه 3 اردیبهشت 97

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

 

فال روز دوشنبه 3 اردیبهشت – 23 آوریل برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

دنیای امروزتان پر از مواد منفجره ای است که در گوشه و کنار پنهان شده اند و شما مشعل به دست از میان آن ها عبور می کنید. ممکن است دل نگران باشید، نمی خواهید تصادفی و ناخواسته موجب بروز یک آتش بازی احساسی شوید. اما بحران کنونی اجتناب ناپذیر است، بنابراین برای گریز از بحران بیهوده انرژی خود را تلف نکنید. اگر احساس می کنید که باید آن چه را در درون تان می گذرد بیان کنید، حداقل هر کاری که می توانید انجام دهید تا از بروز خرابی های ناخواسته جلوگیری شود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

از آن جایی که سعی می کنید تا احساسات شدیدتان را سرکوب کنید ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، اما راهکاری که امروز برای نادیده گرفتن احساسات تان در پیش گرفته اید نمی تواند خیلی ادامه پیدا کند. به سادگی می شود گفت که در موقعیت خطرناکی قرار دارید و ممکن است به نقطه ای برسید که مجبور شوید از ارزش های تان دفاع کنید. اما خودتان را درگیر ماجراهای دیگران نکنید. سعی کنید تا روند مکالمات با اطرافیان تان را به موضوعات اصلی برگردانید تا بتوانید آن چه را که می خواهید بیان کنید. به این ترتیب ابتکار زیرکانه ی شما با تصمیمات قاطعانه درهم می آمیزد تا شما را به نیرویی تبدیل کند که قابل توقف نیست.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز بسیار مشتاق هستید تا به حرکت تان در مسیر ادامه دهید، اما ممکن است مجبور شوید تا بعضی از تدابیرتان را به خاطر تغییر شرایط اطراف اصلاح کنید. صبح امروز سیاره ی فرمانروای شما ـ عطارد ـ به صورت فلکی ثور (گاو) با ویژگی ثابت قدمی وارد می شود و نوعی اطمینان تزلزل ناپذیر را به شما می بخشد که تا چند هفته ی آینده ادامه خواهد داشت. از نظر ذهنی پذیرای نظرات دیگران باشید، زیرا سرسختی و لجاجت موجب می شود که از حرکت بازبمانید. هر اقدامی که می توانید انجام دهید تا اعصاب آشفته ی تان را آرام کنید: مثلاً نفس عمیق بکشید یا مراقبه انجام دهید تا به آرامش برسید. خودتان را به سرعت با شرایط جدید سازگار کنید تا شانس موفقیت تان افزایش یابد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز رویاهای رنگارنگ تان با سرعت بیشتری جریان دارند و این امر موجب می شود تا جهت گیری در میان جزر و مدهای احساسی دنیای واقعی برای تان دشوار شود. ممکن است برای این انتقال و گذار از جهان رویا به جهان واقعیت ها هنوز کاملاً آماده نباشید، اما بدانید که تشدید فرآیند آماده سازی و اقدامات مقدماتی نیز چیزی را عوض نمی کند. برای حفط چیزهایی که دیگر به آن ها نیاز ندارید خودتان را به دردسر نیندازید. به جلو حرکت کنید و خواهید دید که گذشته چنگال های اش را از آینده ی شما بیرون خواهد کشید. به نفع تان است که هرچه سریع تر بر ترس های تان غلبه کنید و به جریان دگردیسی که پیش روی شماست اطمینان کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

با برنامه هایی که ترتیب داده اید مشکلی ندارید، اما در صورت تغییر ناگهانی قواعد بازی ممکن است بعضی چیزها دچار مشکل شوند. امروز ممکن است از سوی کسی که انتظارش را ندارید مورد حمله قرار بگیرید. حتی ممکن است شدت این رویارویی از آن چه فکرش را می کنید فراتر رود. در هر صورت این تغییر ناگهانی جریانات انرژی مستلزم آن است که جهت گیری مسیرتان را تغییر دهید. سلاحی که اکنون در اختیار دارید انعطاف پذیری است، زیرا نمی شود نیروهایی را که در محیط رها شده اند کنترل کرد. هوشمندی شما زمانی می درخشد که مانند درخت بید باشید و به هنگام باد سر خم کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

اختلالات غیرمنتظره ای که در کارتان به وجود آمده می توانند فرصت های شگفت انگیزی را رقم بزنند تا بتوانید استعدادهای پنهان تان را به نمایش درآورید. ممکن است این مسئولیت را بپذیرید تا دوباره همه چیز را نظم و ترتیب دهید، اما برای این که کارها سر وقت به انجام برسند باید با دیگران همکاری کنید. به خاطر داشته باشید که امروز کلید موفقیت در همکاری است. حتی اگر کسانی مانع کارتان شدند بهتر است آن ها را از برنامه حذف نکنید. بدانید که اگر از فعالیت های دوستان تان بهره ببرید، می توانید خیلی زودتر از آن چه فکرش را می کنید به نقطه ی پایان برسید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اکنون زمان آن است که متولدین برج میزان که انسان های خوش قلبی هستند، دستکش های مخملی شان را بیرون بکشند و برای اثبات خودشان آماده ی جنگ شوند. اشتباه نکنید و به سادگی تسلیم فشار کسانی که در موضع قدرت هستند نشوید، مگر این که دلیل خوبی برای این کار داشته باشید. به جای این که به دیگران تکیه کنید تا از جانب شما حرف بزنند، بهتر است مسئولیت دفاع از خودتان را بپذیرید. وقتی عضوی از یک گروه هستید به راحتی نمی شود قدرت را در دست گرفت، اما در نهایت زمانی احساس رضایت خواهید کرد که در مقابل کسانی که به احساسات تان احترام نمی گذارند بایستید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

امروز در حس و حالی نیستید که بشود شما را به هر سویی کشاند. می کوشید تا محدودیت های تان را حفظ کنید و کوچک ترین تحریکی ممکن است موجب شود تا رفتاری تند از شما سر بزند. مریخ جنگجو پلوتوی تندخو را احاطه می کند و در مقابل اورانوس غیرقابل پیش بینی قرار می گیرد، پس این فعل و انفعالات کهکشانی موجب می شوند تا احساسات مدفون شده سر باز کنند و ماجراهایی را رقم بزنند که قصد شما نبوده اند. برای این که از این جریان به سود خود بهره ببرید، می توانید انرژی خود را صرف امور خلاقانه یا حتی فعالیت بدنی کنید. هدایت نادرست انرژی ممکن است مشکل ساز شود، پس برای این که شکست ناپذیر شوید به حرف دل تان گوش دهید و به آن عمل کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

شاید امروز سعی کنید تا احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، اما ممکن است احساسات تان طوری فاش شوند و کمی آشفتگی به بار بیاورند. دوستان و اطرافیان تان ممکن است فکر کنند که شما این کار را هدفمند انجام می دهید تا آن ها را به کاری که می خواهید وادار کنید، اما اصلاً چنین هدفی در سر ندارید. اگر هم آن ها را تحت فشار گذاشتید، هدف تان فقط این است که حرف تان را بفهمند. اما به کار گرفتن یک راهکار لطیف تر می تواند مخالفان را به جبهه ی موافق بکشاند. برای این که خودتان را ثابت کنید نیازی نیست که دیگران را با خود دشمن کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز علاقه ی چندانی به فاش کردن احساسات تان ندارید، مگر این که دلیل خوبی برای این کار پیدا شود. اما ممکن است به خاطر شرایط موجود مجبور شوید نظرات تان را بیان کنید، حتی اگر دل تان به این کار نباشد. فکر می کنید که می توانید بهترین مسیر را تشخیص دهید، اما ممکن است به خاطر در میان گذاشتن بخشی از افکارتان با دیگران از مسیر اصلی منحرف شوید. البته این وضعیت را خیلی جدی نگیرید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر لازم شد به خاطر رفتارتان از دیگران عذرخواهی کنید و بر روی ایجاد تغییرات مثبت در زمان حال تمرکز کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز قابلیت های شگفت انگیزی پیدا کرده اید، اما اگر نتوانید خودتان را کنترل کنید ممکن است ایده های خلاقانه ی تان به نتایج نامطلوب بینجامند. سعی نکنید تا دیگران را قانع کنید که همه ی جواب ها را می دانید، فقط حرف تان را بزنید و رد شوید. بگذارید حرف های تان مثل صاعقه عمل کنند، زیرا ممکن است دیگران ناگهان متوجه چیزی شوند که قبلاً به آن بی توجه بوده اند. خلوص نیت نشان دهید تا ببینید که چه طور دیگران به سمت تان می آیند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

احساسات آشفته ی تان ممکن است وارد زندگی اجتماعی تان شوند و متأسفانه این قابلیت را دارند که اطرافیان تان را ناراحت کنند. البته این به خاطر سرکش بودن احساسات تان نیست، فقط دلیل اش این است که دیگران به خاطر رفتار ناگهانی شما ممکن است گارد بگیرند. اما شاید خودتان متوجه نباشید که رفتارتان چه قدر شدید است. اگرچه کار درستی می کنید که احساسات تان را بیان می کنید، اما نباید پل های پشت سرتان را خراب کنید، مگر این که تصمیم به بازگشت نداشته باشید. همان طور که به خودتان توجه می کنید باید احساسات دیگران را هم در نظر بگیرید.

 

فال روز دوشنبه 3 اردیبهشت 97

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره