وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز شنبه 3 آبان 1399

فال روز شنبه 3 آبان 1399

فال روز شنبه 3 آبان 1399

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز شنبه 3 آبان – 24 اکتبر برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز هر چه به زبان تان بیاید می گویید. اکنون عطارد بدجنس به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی روابط وارد شده و ممکن است باعث شود که حتی تکانه ای تر از قبل عمل کنید. با این که تمایل دارید ماجرا درست کنید، اما به شما توصیه می شود که فکرتان را به کار بیندازید و از احساسات تان بگویید. اگر بترسید و حرف نزنید اوضاع بدتر خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

حالا که در محدوده ی خود زندگی خوبی دارید احساس پادشاهی می کنید. اما به این معنی نیست که هر چه بخواهید در منزل مهیاست. خوش بینی خود را از دست ندهید، حتی اگر با مانعی روبرو شدید نا امید نشوید. خورشید به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همکاری و مشارکت وارد شده، پس حواس تان باشد امید خود را از دست ندهید. به این ترتیب دوستان و خانواده ترغیب می شوند که کمک تان کنند و آن ها هم به نسبت خودشان بهترین های شان را به نمایش خواهند گذاشت.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

حالا که روی صحنه نیستید کمی سخت است که با شنوندگان تان صحبت کنید، مثل این است که معلم باشید اما کلاس درس نداشته باشید. به محلی نیاز دارید تا از آن جا افکار خلاقانه ی تان را با دیگران در میان بگذارید. برای این که فرصت های بزرگ تری دست دهد باید همه چیز از بنا قابل اعتماد باشد که البته این هم زمان می برد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز ممکن است شدت احساسات گریبان تان را بگیرید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید. از تعهدات احساسی جدی بپرهیزید، اما بدانید که فرصتی دست داده تا اتصورات تان تا هر کجا که می خواهد پرواز کند. یادتان باشد که حتی غیر واقعی ترین افکار ممکن است پتانسیل تحقق یافتن را داشته باشند. در دنیای درون تان کنکاش کنید و منتظر پاداش تان در دنیای واقعی بمانید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز نگاه همه به شماست. دیگران از شما انتظار دارند که سرگرم شان کنید. اما شما فعلا هیچ تمایلی به چنین نمایش هایی ندارید و می خواهید که در کانون توجه نباشید. احساسات تان را دنبال کنید تا بفهمید که در آن لایه های زیرین چه می گذرد. این کنکاش درونی کمک تان می کند تا تغییرات مثبتی ایجاد کنید که پایدارند.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

اکنون دل تان می خواهبد که اطرافیان تان کمی شما را به حال خود رها کنند. به شدت تمایل دارید که تنها باشید و در سکوت به اعماق وجودتان پناه ببرید. انگار دل تان می خواهد که تجربه و افکارتان را با چند دوست نزدیک در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که روابط اجتماعی تان از دست خارج نشود. سعی کنید با دوستان تان در ارتباط باشید، اما حد و حدود را رعایت کنید تا برای تنها بودن خودتان هم وقت باقی بماند.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

گاهی برای این که در روابط تان تغییر ایجا کنید باید صبر و تحمل داشته باشید. فعل و انفعلات کهکشانی باعث شده که رویاهای تان پر و بال بگیرد و افق دیدتان را گسترش دهید. اعتماد به نفس تان دارد افزایش می یابد، اما حواس تان باشد که با احتیاط جلو بروید. قرار نیست چون دل تان می خواهد هر چه زودتر با آینده روبرو شوید با شتاب حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

فعل و انفعالات کهکشانی باعث شده جذابیت رفتاری شما افزایش پیدا کند. حتی اگر دیگران شما را به باد انتقاد بگیرند یا این که به برنامه های تان حمله کنند، باز هم چیزی از فریبندگی شما کم نخواهد شد. اکنون زمان آن رسیده که بدرخشید، شما الآن در اوج هستید، پس هر فرصتی که دست داد با کمال میل از آن استقبال کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

دوست دارید به مسافرت بروید، اما وظایفی دارید که نمی توانید از آن ها چشم پوشی کنید. حتی اگر فرصتی دست دهد که به مسافرت بروید، احتمالا این یک سفر کاری خواهد بود. دل تان می خواهد به یک مکان خاص بروید، پس فکرتان را به کار بیندازید و به دنبال یک مقصد ویژه بگردید. منتظر نمانید که سرنوشت برای شما تصمیم بگیرد، آستین ها را بالا بزنید و خودتان دست به کار شوید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز شاید مجبور شوید که با یک آدم سرسخت کار کنید، کسی که می تواند یک کار ساده را به یک تجربه ی اذیت کننده تبدیل کند. بدانید که اکنون زمان مناسبی برای مغرور بودن نیست و فقط یکی از نشانه های ضعف محسوب می شود. همکاری و مشارکت واقعی زمانی میسر می شود که دو طرف فروتنی نشان دهند و به یکدیگر احترام بگذارند. یادتان باشد که اگر به دیگران امر و نهی کنید هیچ اتفاق خوشایندی نخواهد افتاد، کلید همه ی مشکلات در تمرین مهربانی است.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

باید یک قدم به عقب بردارید و همه چیز را به صورت کلی نگاه کنید، پس بهتر است جزییات را به عهده ی کس دیگری بگذارید. دل تان می خواهد عقب نشینی کنید تا قدرت درونی تان را دوباره به دست آورید. اگر کسی پیدا شد که برای مدتی کارهای تان را انجام دهد حتما به او اعتماد کنید. اگر کارها به کاردان بسپارید همه چیز درست خواهد شد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز به آسانی می توانید کسل کننده ترین کارها را به یک ماجراجویی هیجان انگیز تبدیل کنید. کارهایی که همیشه خسته کننده بودند، امروز باعث می شوند که خلاقیت های تان شکوفا شود. خبر خوب این که می توانید بسیار کارآمد عمل کنید، اما حواس تان باشد که بیش از حد خودتان را جدی نگیرید، فقط و فقط این که همه ی پشتکارتان را به کار بگیرید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره