وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز پنجشنبه 2 آذر ماه

فال روز پنجشنبه 2 آذر ماه

فال روز پنجشنبه 2 آذر ماه

 

نگاهی به فال روزانه بخش سرگرمی ایران ناز و پیش بینی کائنات بر آنچه که امروز برای متولدین هر ماه اتفاق می افتد .

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می‌کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه‌ها به وجود می‌آورد، بالاخره دیدگاه‌های شما را درک می‌کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می‌کنند.

بلکه آنها نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی‌شود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید لذت ببرید.

با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

ذهن شما از الان برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی می‌کند، اما شما تا موقعی که نتوانسته‌اید سوءتفاهمات را برای خود حل کنید، اصلا نمی‌توانید خوش بگذرانید!

اگر به آنها توجه کنید این آزادی را خواهید یافت که امشب و فردا شب از بودن در کنار دوستانتان لذت ببرید! اما نادیده گرفتن وظایف تان نیز در آینده برایتان مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز می‌خواهید با ایجاد کردن یک پوسته سخت دور خود رفتار یک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهید. یکی از راه‌ها برای انجام دادن این کار این است که فقط با افرادی که واقعا دوستشان دارید و کسانی که ازتان حمایت کرده و از بودن با آنها احساس امنیت می‌کنید، وقتتان را بگذرانید.

اگر می‌توانید داخل خانه بمانید؛ اگرچه شاید مجبور شوید برای یک کار ضروری از خانه بیرون بروید، ولی امروز یک روز عالی برای استراحت کردن و خوابی گرم و نرم است!

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما می‌خواهید تمام روز کار کنید، اما این به معنی انجام دادن تمام کارهایتان در یک روز نیست. اگر شما با هدف برقراری تعادل در کارهایتان برنامه ریزی کنید، به بهترین نحو قادر خواهید بود هم به کارهایتان برسید و هم تفریح کنید.

با تلاشی مضاعف و کمی‌ خلاقیت می‌توانید در روزهای آینده به این هدفتان برسید. فقط در نهایت زمانی که تصمیم به تفریح کردن گرفتید زیاده روی نکنید؛ اعتدال و میانه روی کلید رسیدن به موفقیت است.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما معمولا در مقوله اقتصاد و پول خرج کردن فردی منطقی هستید و سعی می‌کنید در برابر وسوسه خریدن جنسی زیبا که بدان نیاز ندارید مقاومت کنید. اما امروز استثنا است؛ شما قادر نیستید در برابر خریدن شی‌ای که حس زیبایی شناسی‌تان را تحریک می‌کنید مقاومت کنید!

برخلاف همیشه امروز زیبایی یک شِی بیشتر از سودمندی آن برای شما اهمیت دارد. پس بهتر است قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید چند روز صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

بازگشت ماه به نشانه شما احتمالا در سازمان دهی ذهن تان بهتان کمک نمی‌کند. در حقیقت امروز یکی از روزهایی است که نمی‌توانید درخصوص مواردی که برایتان استرس ایجاد می‌کنند تصمیم بگیرید.

عجیب اینکه گزینه‌هایی که شما پیش رویتان دارید تا چند روز آینده اهمیت خود را از دست می‌دهند، پس بهتر است به جای اینکه به طور ناگهانی مسیرتان را عوض کنید به تصمیماتی که از قبل گرفته‌اید بسنده کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز از نظر احساسی در آرامش کامل به سر می‌برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده‌اید و الان وقت این است که ناراحتی‌هایتان را فراموش کنید.

حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانی‌هایتان را پیش خود نگه دارید. در هرصورت افراد دیگر نگاه بی‌تفاوتی به شما دارند و این موضوع می‌تواند توانایی‌های معنوی شما را بالاتر ببرد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز شاید اولین روزی باشد که ماه و خورشید مدت زمان طولانی‌تری یکدیگر را ملاقات می‌کنند. امروز روز نوسازی است، پس وقت را با بازنگری کارهای مهم که پیش رویتان دارید اختصاص داده و برای کارهایی که برای سال آینده دوست دارید انجام دهید رویاپردازی کنید.

اما همه اینها یک شبه حاصل نمی‌شود! این برنامه را همیشه برای خود تکرار و تمرین کنید تا به صورت یک برنامه منظم روزانه دربیاید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما حتی روزهایی که روز کاری نیست، مثل روز جمعه، نگران فعالیت‌های حرفه‌ای خود هستید و به نقش خود در جامعه فکر می‌کنید. افراد دیگر هم از شما انتظار دارند آنها را هدایت کنید، اما لزوما نمی‌خواهند شما زمام تمام امور را به دست بگیرید. بلکه آنها فقط نیاز دارند شما به حرف‌هایشان گوش داده و راجع به حرف‌هایشان فکر کنید.

به جای اینکه برای خود قلمروی را در نظر بگیرید و به افراد دیگر بگویید که چه کاری انجام دهند، اگر عضوی از گروه‌شان بشوید می‌توانید رهبر موثرتری باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

روزهایی که خورشید در اطراف یازدهمین خانه تان یعنی خانه آینده حرکت می‌کند، معمولاً برای شما روزی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما در حالیکه دنبال ماجراجویی می‌روید می‌خواهید بدانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

اما آنقدر در آینده زندگی نکنید که آنچه در حال حاضر پیرامون تان اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. زمانی را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهی است که می‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

اگر امروز یک اتفاق محدودیت‌های تان را به یادتان آورد، تسلیم نشده و به خودتان شک نکنید. در هر صورت ترس‌های قدیمی ‌شما لزوما هیچ ارتباطی با موقعیت اخیرتان ندارند. ولی عصبانیت و نگرانی خود را پنهان نکنید، وگرنه شدت آن بیشتر می‌شود. یکی از دوستان صمیمی‌ و یا یکی از همکاران را پیدا کرده و بدون اینکه ازش خجالت بکشید با او درد و دل کرده و از نگرانی‌هایتان حرف بزنید. این صحبت‌ها باعث می‌شود نگرش‌های منفی‌تان قبل از اینکه در آینده برایتان دردساز شوند، از بین بروند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره