وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز چهارشنبه 4 مهر 1397

فال روز چهارشنبه 4 مهر 1397

فال روز چهارشنبه 4 مهر 1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز چهارشنبه 4 مهر – 26 سپتامبر برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

این روزها سرشار از انرژی هستید، اما یک موضوع آشنا وجود دارد که مدام به ناخودآگاه تان می آید. مشکلات قدیمی دوباره به سراغ تان خواهند آمد، در حالی که شما فکر می کردید این مشکلات مدت هاست که حل شده است. اجازه دهید که خاطرات گذشته دوباره یادتان بیایند، این خاطرات کمک تان می کنند تا چیزهایی را یاد بیاورید که امروز به دردتان می خورد. بدانید که این تجربه های گذشته است که شخصیت اکنون شما را ساخته است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

احساس می کنید که وارد بازی قدرت شده اید. هنوز همه ی بخش های این رقابت علنی نشده است. اگر دیدید که دیگران به حد و حدود شما احترام نمی گذارند، بهتر است از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید، چون با این رفتار شما از شدت فشارها کاسته خواهد شد. باید به خودتان بقبولانید که شما همه ی حقایق و اطلاعات مورد نیاز را ندارید، پس یافتن راه حل در همان قدم اول ممکن نیست.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که بعد به خودتان بگویید چه شد و چرا من در همان قدم اول خودم را وارد این ماجرا کردم. بدانید که واکنش شما هیچ تاثیر بدی روی این موقعیت نمی گذارد، اما حواس تان باشد که خودتان را از این ماجرا تا حد امکان دور نگه دارید. وقت را تلف نکنید، همه ی قدرت تان را جمع کنید و اجازه دهید که احساس تان و نه عقل راهنمای شما در این مسیر شود.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

دل تان می خواهد که به طریقی از دست وظایف بی شماری که دارید خلاص شوید. حسی به شما می گوید که باید به تعهدات تان پایبند بمانید، اما یک ندای درونی دیگر می گوید که اعتراض خود را به این وضع نشان دهید. به شما توصیه می شود که خواسته های تان را با مهربانی بگویید، در غیر این صورت نتیجه ی خوبی عایدتان نخواهد شد. اگر می خواهید که دیگران شما را درک کنند، به آن ها فرصت دهید تا خواسته های شما را بشنوند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز ممکن است ناخواسته باعث شوید که یک دعوای حسابی راه بیفتد. شاید بهتر باشد که از هر گونه دعوا وجنجالی دور بمانید، اما این راهم بدانید که برای ساکت ماندن باید بهای آن را بپردازید. ترس های تان را دور بریزید و به حد و حدود دیگران احترام بگذارید تا مشکلی پیش نیاید. صادق باشید و احساسات تان را بگویید. باید به بازخوردهایی که دریافت می کنید توجه داشته باشید و با فکر باز و قلبی پذیرنده پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

احساس می کنید که همه چیز سرعت گرفته است، اما ترجیح می دهید که کمی توقف کنید تا دوباره انرژی بگیرید. امروز به راحتی نمی توانید از دست وظایف تان خلاص شوید، حتی اگر هم موفق به این کار شدید بدانید که زیاد طول نمی کشد. یادتان باشد که جنگیدن در مقابل چیزهایی که اجتناب ناپذیر هستند بی فایده است. برای این که از شدت فشارها کاسته شود باید با دیگران همکاری کنید و راهنمای خوبی برای آن ها باشید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز تصمیم دارید که به وظایف تان عمل کنید. حتی اگر مدت کوتاهی روی موضوعات مالی تمرکز کنید، حسی از موفقیت به شما دست خواهد داد. یادتان باشد که ارزش های وجودی خود را از نو بررسی کنید و آن ها را در زندگی تان به کار ببندید. فقط کافی است که خودتان را در جهت درست قرار دهید و بدانید که برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان حالا حالاها فرصت دارید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

اکنون ماه به نشانه ی پر شور و حرارت شما بازگشته و سرشار از حس و حال خوب هستید. خیلی چیزها دل تان می خواهد، اما نمی دانید که باید با همه ی این احساسات چه کار کنید. باید حواس تان به رفتارتان باشد. باید کاری کنید تا انرژی شما در جریان باشد تا بتوانید احساسات تان را نیز مدیریت کنید. می توانید از این شدت احساسات به نفع خودتان سود ببرید، اما به شرط این که انرژی های تان را درست هدایت کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

انگار انرژی های سرکوب شده ی قدیمی دوباره به سراغ تان آمده اند. اکنون سرشار از هیجان هستید و احساس سرزندگی می کنید. اکنون فرصتی نصیب شما خواهد شد تا بتوانید با یک شخص خاص ارتباط عمیقی برقرار کنید. سعی کنید با کسی که به او اعتماد دارید وارد گفتگو شوید و خواسته های تان را به او بگویید، یعنی خطر کنید!

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

تصمیم دارید که مدتی عقب نشینی کنید و به جایگاهی که اکنون دارید فکر کنید. همیشه کارها و وظایفی هستند که انتظارتان را می کشند، اما بد نیست کمی هم با دوستان و خانواده وقت بگذرانید. البته پشت ظاهر آرام و خوشحال شما چیزهای دیگری نهفته است، نگرانی هایی دارید که اکنون نمی توانید آن ها را با جمع در میان بگذارید. اگر دل تان می خواهد که استراحت کنید اشکالی ندارد، خودتان را به خاطر این خواسته سرزنش نکنید. وقتی انرژی گرفتید دوباره می توانید به مشکلات تان رجوع کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

هر چه قدر هم چشم انداز مالی و اقتصادی تیره و تار به نظر برسد، شما امروز تصمیم دارید که امیدوار باشید. حتی اگر همه ی دنیا به مرز جنون رسیده باشد، شما نمی خواهید که شکست را بپذیرید. بی امان به دنبال یک زندگی معنی دار برای خودتان و نزیکان تان هستید. خوش بینی شما کمک تان خواهد کرد تا تاریکی ها را پشت سر بگذارید و در مسیر درست قرار بگیرید. شما نیمه ی پر لیوان را می بینید و دیگران را هم ترغیب می کنید که این گونه باشند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

تحت فشار هستید، دیگران از شما انتظار دارند طوری باشید که خودتان نمی خواهید. راه حل مناسبی برای رفع این مشکل هنوز وجود ندارد، اما خودتان فکر می کنید که اگر مدتی صبر کنید همه چیز بهتر خواهد شد. اما این وقفه به نفع تان نیست و شما را از خوشبختی دور می کند. زمانی زندگی تان رونق می گیرد که خودتان افسار زندگی را به دست بگیرید و سرنوشت تان را تعیین کنید.

 

 

فال روز چهارشنبه 4 مهر 1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره