وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز چهارشنبه 7 آبان 1399

فال روز چهارشنبه 7 آبان 1399

فال روز چهارشنبه 7 آبان 1399

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز چهارشنبه 7 آبان – 28 اکتبر برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز ممکن است خبرهای ناراحت کننده ای از راه دور به دست شما برسد. انگار هنوز نمی توانید آن چه را می شنوید باور کنید، چون منطقی به نظر نمی رسد. قبل از اینکه خودتان را ناراحت کنید، اول تمام جوانب قضیه را بررسی کنید. شاید بعد از این که تمام حقایق را از نظر گذراندید، متوجه شوید که نگرانی های تان بی مورد است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز ممکن است اطلاعات غلطی درباره ی وضعیت مالی خود به دست آورید. شاید بانک به شما بگوید که مبلغ موجودی شما از چیزی که باید باشد کمتر است. شاید هم قبضی دریافت کنید که مجبورید بابت آن مبلغ زیادی که فکرش را هم نمی کردید بپردازید. کاری کنید تا این تردیدها برطرف شود، چون با این فکر و خیال ها نمی شود راحت زندگی کرد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز ممکن است با کسی که خیلی به شما نزدیک است سر یک موضوع اختلاف نظر شدید پیدا کنید. هر دو نفر شما بسیار سرسخت و مغرور هستید و این باعث شده که نتوانید با هم کنار بیایید. یادتان باشد که هیچ چیزی ارزش خراب کردن این رابطه را ندارد. ممکن است خبر جدایی یک آشنا را بشنوید و این خبر شما را به خودتان بیاورد. امروز یک روز سرشار از خبرهای غیر منتظره است که البته همه ی آن ها هم خوشایند نیستند.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز شاید بعضی از وسایل خراب شود و اعصاب تان را حسابی به هم بریزد. انگار امروز قرار است همه ی وسایل درست کار نکنند. بعضی چیزها را خودتان می توانید تعمیر کنید، اما بعضی وسایل آن قدر خراب شده که دیگر باید یکی نو جایگزین آن کنید. شاید این وسیله ی غیر قابل تعمیر دقیقا همان چیزی باشد که الآن خیلی مورد احتیاج شماست!

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز ممکن است با دوستان تان به یک مهمانی یا دورهمی بروید، اما شاید از جمع و فعالیت های گروهی جدا بمانید. عصبانی نشوید، دیرتر هم به اندازه ی کافی فرصت هست که به آن ها ملحق شوید. شاید با آدم های جدید آشنا شوید و خبرهایی بشنوید که مورد علاقه ی شماست. این قدرت حجم اطلاعات دریافتی زیاد است که شاید بخواهید به نحوی آن ها را دخیره کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز ممکن است چند نفر غیر منتظره به دیدن شما بیایند و همین طوری ناگهانی یک مهمانی برپا شود. این یک اتفاق جالب برای شماست، اما کمی هم می تواند اذیت کننده باشد. شاید این اتفاق برنامه ریزی نشده به سایر برنامه های شما لطمه بزند. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که موافق جریان شنا کنید و از روزتان لذت ببرید، اما یادتان نرود که به موقع همه ی برنامه های شخصی تان را نجات دهید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز وقت مناسبی برای سفر رفتن نیست، چون همه چیز ممکن است بد پیش برود، برای نمونه این که چمدان های تان گم شوند. به هر حال اگر امروز برنامه ی سفر داشتید بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید. اگر شغل تان به طریقی با تدریس در ارتباط است بهتر است اگر می توانید کلاس تان را هم به روز دیگری بیندازید، چون اصلا توجه تان سر جایش نیست. در عوض استراحت کنید و خوش بگذرانید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

یکی از آرزوهای بزرگ تان این است که استقلال مالی داشته باشید. به تازگی تلاش های بسیاری کردید تا به این هدف برسید. امروز ممکن است متوجه شوید که مجبورید حتی چند قدم به عقب بردارید، البته این پس روی تقصیر شما نیست. اما همه چیز آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. تا زمانی که از چند و چون همه ی حقایق آگاه نشده اید به خودتان نگرانی راه ندهید. شاید هنوز هم دارید در مسیر درست حرکت می کنید!

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که متوجه شوید بعضی آدم ها را اصلا خوب نشناخته اید. شاید این اتفاق شما را وادار کند که ساعت ها به فکر مشغول شوید. امروز ممکن است یک بچه یا جوان به سراغ تان بیاید و از شما طلب کمک کند. با همه ی این اوصاف امروز روز جالبی خواهد شد، اما پر از مشغله های بسیار.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

ذهن تان در آن دوردست ها سیر می کند. افکار و ایده های جدید همین طور مثل باران به ذهن تان سرازیر شده است. بعضی از این افکار گیج کننده به نظر می رسد و تعدادی هم متناقض. شاید تا زمانی که سردرد نگیرید دست از فکر کردن برندارید. بهتر است افکارتان را مکتوب کنید و بعد از چند روز نگاهی به آن ها بیندازید. کمی که بگذرد آن وقت بهتر می توانید تصمیم بگیرید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز ممکن است یکی از دوستان قدیمی تان را ببینید که سال ها بود خبری از او نداشتید. شاید او را در یک مهمانی که به آن دعوت شده اید ملاقات کنید. از طرف دیگر ممکن است خبرهای غیر منتظره ی دیگری هم دریافت کنید که حال و هوای شما به کلی عوض کند و روزتان را آن طوری انتظارش را ندارید به پایان برساند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز ممکن است یک مشکل غیر منتظره در منزل پیش بیاید که ناراحت تان کند. این مشکل به خرابی تجهیزات منزل مربوط می شود. باید چیزهایی را که خراب شده تعمیر کنید، یعنی مجبورید بیشتر روز در منزل بمانید و منتظر تعمیرکار باشید. شاید یکی از دوستان تان هم باخبر شود و بخواهد که همراهی تان کند.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره