وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه نهم تیر 1398/4/9

فال روز یکشنبه نهم تیر 1398/4/9

فال روز یکشنبه نهم تیر 1398/4/9

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین فروردین

 

شما سعی دارید امروز به خودتان استراحتی داده و مدیریت اضاع را به دیگران بسپارید، اما انگار آنها حتی از گرفتن کوچکترین تصمیم ها هم عاجز هستند، کمی به آنها وقت بدهید. این طور به نظر می رسد که نتیجه ای که دارید به دست می آورید در مقایسه با این همه پشتکار و تلاشی که شما دارید می کنید خیلی کمتر است. ولی خوشبختانه این همه اراده و پشتکاری که از خودتان نشان می دهد اوضاع را با قدرتی جادویی به نفع شما تغییر خواهد داد و موفقیت های زیادی را به زودی تجربه خواهید کرد. اگر کمی از سرعتتان کم کرده و قبل از ادامه دادن به آنچه در قدم بعدی باید انجام شود فکر کنید نتیجه ای فوق العاده به دست خواهید آورد.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین اردیبهشت

 

امروز باید با احتیاط زیادی پیش بروید و به یک باره بیش از اندازه افشاگری نکنید. اگر در اوج مثبت اندیشی ساده انگارانه به یکباره رازهای بسیاری که از آنها آگاه هستید را به زبان بیاورید، ممکن است به رابطه ای که برای شما از اهمیتی ویژه برخوردار است صدماتی جبران ناپذیر وارد کنید. وابستگی های محکم عاطفی و مهربانی شما کمک خواهند کرد که چالش ها و مشکلاتی که بین شما و نزدیکانتان بوده اند را فراموش کرده و در کنار آنها روزی لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنید. البته باید مواظب باشید که فقط برای حفظ صلح و آرامش با هر چیزی که دیگران می گویند موافقت نکنید. مشخص کردن حد و مرزها بیش از تسلیم و کوتاه آمدن بی دلیل برای شما احترام به همراه خواهد داشت.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین خرداد

 

امروز شاید بتوانید بالاخره راه حلی برای مشکلاتی که بین شما و کسی که به نظر می رسد با تک تک حرکات شما مخالف است پیدا کنید. شاید در ابتدا برایتان سخت باشد که او را از سر راه خود بردارید، ولی نشان دادن توانایی هایی که تا به حال از دید این فرد مخالف مخفی باقی مانده اند به شما کمک می کند تا او را از سر راه کنار بزنید و کاری که می خواهید را انجام دهید. در هر صورت یادتان باشد که حتی در بهترین شرایط هم ممکن است ناگهان با برخی مشکلات مواجه شوید، ولی کافیست با نگرشی مثبت و سالم پیش بروید تا این وضعیت را خیلی راحت پشت سر بگذارید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین تیر

 

امروز جذابیت همیشگیتان در اوج خود قرار دارد و خیلی راحت می توانید دیگران را قانع کنید، مخصوصا اگر ملایمت لازم را در رویکردتان داشته باشید جواب بهتری خواهید گرفت. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مجبور شدید انتظارات خود را پایین بیاورید ناراحت نشوید، زیرا پاداش مادی یا معنوی بزرگتری از جای دیگری دریافت خواهید کد که آن را جبران خواهد کرد. در انتظار بهترین ها برای خودتان باشید ولی خود را برای بدترین شرایط هم آماده کنید تا اگر مشکل کوچکی برایتان پیش آمد آمادگی لازم را برای آن داشته باشید و در نهایت به بهترین نتایج ممکن برسید. سعی کنید بین نیاز امروزتان به تنهایی و همچنین نیاز به بودن در کنار دیگران تعادل برقرار کنید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین مرداد

 

خوشبختانه در حال حاضر دنبال کردن تجربه های تازه برایتان نتیجه بخش خواهد بود، ولی به شرط آن که زیاده روی نکنید و پایتان را از حد خود فراتر نگذارید. اگر به دنبال غیرممکن ها باشید مسلما دچار نا امیدی خواهید شد. پیش از آن که پروژه جدیدی را شروع کنید همه جوانب را در نظر بگیرید، شاید همین کارهایی که فعلا در دست اقدام دارید آنقدر وقت و انرژی از شما بگیرند که دیگر توانی برای کار دیگری هر چند ساده، در وجودتان باقی نماند. امروز اولویت هایتان را بر اساس نیازهای خودتان تعیین کنید و نه انتظارات دیگران. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما بخواهید تصمیم هایتان را برای کسی توجیه کنید، اولویت اصلی خودتان هستید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین شهریور

 

به زودی افزایش حقوق یا ارتقای سمتی که مدتها در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد، شاید آنچه به دست می آورید دقیقا همان چیزی نباشد که انتظارش را داشته اید، ولی همین که پیشرفت دارید و در جا نمی زنید خودش نشانه خیلی خوبی است. داشتن مداومت و پشتکار کلید موفقیت شما خواهد بود. شما گاهی مرز بین رویاهایتان و واقعیت را گم می کنید، ولی خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما یار است و اگر زود تسلیم نشوید آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. در این که شما فرد خیلی مغروری هستید هیچ جای شکی نیست، ولی گاهی باید بخاطر عشقتان غرور را کنار گذاشته و برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید پا پیش بگذارید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین مهر

 

شما مهر ماهی ها به طور کلی در تصمیم گیری مشکل دارید و همیشه با تردید و دودلی دست و پنجه نرم می کنید، در حال حاضر هم ترجیح می دهید که راه احتیاط را در پیش بگیرید و امنیت خودتان را با ادامه دادن راهتان در مسیرهای مطمئن و شناخته شده تأمین کنید. وقتی با کسی هستید که مورد اعتمادتان است لزومی ندارد که گارد دفاعی به خودتان بگیرید، سپرتان را به زمین بیندازید تا از ساعاتی لذت بخش و تجربه هایی خوشایند لذت ببرید. اگر کارهایی در خانه هستند که چند وقتی است پشت گوش انداخته اید امروز فرصت خوبی است تا آنها را انجام دهید و خیال خودتان و بقیه را راحت کنید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین ابان

 

به دست آوردن آنچه می خواهید در حال حاضر خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که شما تشخیص می دهید، پس حتی به تسلیم شدن فکر هم نکنید. با وجود این که شما همین حالا هم در تلاش هستید که کارهایتان را اولویت بندی کنید، باید در نظر داشته باشید که در شرایط فعلی باید اهداف حرفه ای برای شما پیش از هر چیز دیگری قرار بگیرند. امروز به لطف شرایط کیهانی موجود تلاش و پیگیری شما در کارها نتایج قابل لمسی را برایتان به همراه خواهد داشت. شاید نسبت به برخی خواسته هایتان بی میل و دلسرد شده باشید، ولی همین وضعیت تا زمان رسیدن به خواسته هایتان و احساس رضایت، صبوری لازم را به شما خواهد بخشید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین اذر

 

امروز وقتی در مورد طرح ها و پروژه هایتان با دیگران صحبت می کنید چشم هایشان از تعجب گرد خواهد شد، البته این تعجب لزوما از روی تحسین نیست و ممکن است بیشتر به خاطر این باشد که فکر می کنند یا عقلتان را از دست داده اید و یا دروغ می گویید. اگر خودتان از کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن هستید اجازه ندهید این واکنش های آنها شما را از تصمیمتان منصرف کنند. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خشمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد. هر وقت دیدید هوا پس است نفسی عمیق کشیده و از یک تا ده یا حتی بیست بشمارید!

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین دی

 

روابط شما با دیگران همچنان نقش بسیار مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند، اما اگر امروز همه چیز با انتظارات بالایی که شما دارید هماهنگ نباشد ممکن است کمی ناراحت و دلسرد بشوید. به ویژه در رابطه عاطفیتان با این که ساعت ها وقت صرف صحبت کردن با طرف مقابلتان و حل مشکلات خود کرده اید هنوز پیچیده ترین مشکلات انگار دست نخورده مانده اند. اشتباه از هیچ کدام از شما نیست و فقط کمی وقت می برد تا این مسائل حل شوند، بهتر است که فعلا دیگر بیخیال این بحث شوید و ادامه آن را برای وقت دیگری بگذارید. فعلا از روز تعطیل استفاده کرده و کمی خوش بگذرانید و مشکلات را فراموش کنید.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین بهمن

 

این که مدام در مورد کارهایی که می خواهید انجام بدهید حرف بزنید وقتی برای انجام این کارها برای شما باقی نخواهد گذاشت. شما قصد دارید امروز کارهای زیاد را به انجام برسانید و برای کارهایتان یک برنامه ریزی دقیق هم دارید، اما همه کارها خیلی بیشتر از آن چه انتظار داشته اید طول خواهند کشید و هر چقدر هم که سخت تر تلاش کنید فایده ای نخواهد داشت. کارهایی که برایتان از اولویت بالاتری برخوردار هستند را انجام داده و بقیه کارها را به روز دیگری واگذار کنید و خودتان را زیاد اذیت نکنید. امروز سعی کنید کمی زودتر به رختخواب بروید، در غیر این صورت پس از یک تعطیلات طولانی فردا اصلا حال و حوصله ای برای کار کردن نخواهید داشت.

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/9 مخصوص متولدین اسفند

 

امروز از طرفی دلتان می خواهد که آخرین روز از تعطیلات را هم خوش بگذرانید و در عالم خیال و رویاهایتان فرو بروید و خوش باشید، از طرف دیگر هم می دانید که کارهای زیادی در انتظارتان هستند که پیش از پایان تعطیلات باید انجام دهید و با شانه خالی کردن از این مسئولیت ها خودتان بیشتر از هر شخص دیگری ضرر خواهید کرد. خوشبختانه شما در حال حاضر با داشتن نگرشی تازه و منطقی می توانید اهداف جاه طلبانه خود را با موفقیت دنبال کنید. دیگران هم از شما حمایت می کنند تا بتوانید با کار گروهی به نتایج بهتری برسید. اما سعی نکنید یک شبه راه صد ساله را بروید زیرا شما قبلا هم این روش را امتحان کرده و دیده اید که نتیجه مورد انتظارتان را برای شما به همراه نخواهد داشت.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره