وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال سال 1396 ، فال سال خروس (طالع بینی)

فال سال 1396 ، فال سال خروس (طالع بینی)

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

بخوانید و آگاه باشید که در سال 1396 (سال خروس) بر شما و اطرافیان شما چه خواهد گذشت و از طالع خود در سال نو آگاه شوید. همه مردم دوست دارند که بدانند سالی که پیش رو داریم (سال خروس) برایشان چگونه سالی خواهد بود و با هزاران بیم و امید به آینده می اندیشند.

 

حالا که زمان زیادی به آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی باقی نمانده است بد نیست نگاهی به طالع بینی خودتان بر اساس سال تولدتان بیندازید و ببینید در سالی که می آید چه چیزهایی در انتظار شما هستند. البته فراموش نکنید که تمام این ها تنها جنبه سرگرمی دارند و تقدیر و سرنوشت هرکسی در ابتدا به تقدیر الهی و سپس به تلاش و کوششی که خودش می کند بستگی دارد.

 

خواندن این فال که از سایت ایران ناز منتشر شده تنها میتواند به عنوان یک راهنما برای شما عمل کند و به شما بگوید در سال خروس به چه چیزهایی توجه بیشتری داشته باشید.

 

لطفا توجه کنید: متولدین اسفند هر سالی نشانه سال تولدشان با سال بعدی برابر خواهد بود. به عنوان مثال اگر متولد اسفند ۱۳۶۳ هستید جزء متولدین سال موش محسوب نمی شوید، بلکه نشانه سال تولد شما گاو است.

 

سال خروس (متولدین سال های ۱۳۲۴، ۱۳۳۶، ۱۳۴۸، ۱۳۶۰، ۱۳۷۲، ۱۳۸۴ ،۱۳۹۶)

ایران ناز، سالی پر بار و همراه با آرامش در انتظار شما خواهد بود. هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ عاطفی خیالتان راحت باشد، چرا که در ناحیه امن به سر خواهید برد. حتی وقتی تلاش زیادی نمیکنید و همان جایی که هستید می ایستید هم اوضاع به بهتر شدن ادامه خواهد داد. در سال خروس (سال 1396) به دور دنیا سفر کنید. سفر همراه با خانواده تان رابطه شما با آنها را بهتر خواهد کرد.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

در سال خروس و در جستجوی زوج خود بسیار خوش شانس خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به هدف شما بشود منفعل بودن شماست. تنها کافیست فقط قدم پیش بگذارید! خروس های متاهل سال یک نواختی خواهند داشت. اما اگر همسر شما به یکی از دوست هایش زیاد وابسته شده است احتیاط کنید، چون ممکن است شخص سوم  در رابطه شما دخالت کرده و مشکل ایجاد کند. در سال جدید (سال خروس) سعی کنید به رابطه خود شور و هیجان بدهید. یک سفر رمانتیک انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

 

فال سال موش (متولدین سالهای ۱۳۲۷، ۱۳۳۹، ۱۳۵۱، ۱۳۶۳، ۱۳۷۵، ۱۳۸۷)

تغییرات اساسی ممکن است در سال خروس برای شما صورت بگیرند. در ابتدا ممکن است که به نظر بیاید موانعی زیاد در سر راه شما وجود دارند، ولی نگران نباشید، در آخر از پس همه آنها برخواهید آمد. در سال جدید با افراد مهمی آشنا خواهید شد که در زمان سختی ها به شما کمک میکنند، در تماس گرفتن با آنها درنگ نکنید. با وجودی که محیط اطراف شما به طور دائم در حال تغییر است، تا زمانی که آرامش خود را حفظ کنید و به حرکت ادامه دهید، طوفان زندگی را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. به نفع شماست است که زیاد جلب توجه نکنید، چون ممکن است انرژیهای منفی ناخواسته و زیادی را نیز به زندگی خود دعوت کنید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

الهه عشق در سال 96 زیاد با شما یار نیست، به ویژه افرادی که هنوز مجرد هستند. احتمال اینکه امسال عشق زندگی خود را ببینید بسیار کم است و حتی اگر به کسی ابراز عشق کنید احتمال اینکه جواب منفی بشنوید زیاد خواهد بود. در سال خروس بهتر است با اطمینان و سر حوصله فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید و با دقت در رابطه پیش بروید. در سال جدید اوضاع برای متاهل ها تقریبا ثبات خود را حفظ خواهد کرد. فقط فراموش نکنید که از کاه کوه نسازید و سر مسائل کوچک با همسر خود بحث نکنید. تا جایی که ممکن است سعی کنید خودتان را به همسرتان نزدیک کنید و صمیمیت خود را افزایش دهید.

 

فال سال گاو (متولدین سالهای ۱۳۲۸، ۱۳۴۰، ۱۳۵۲، ۱۳۶۴، ۱۳۷۶، ۱۳۸۸)

سال 1396 برای متولدین سال گاو سال بینظیری نخواهد بود و در خیلی از زمینه ها ممکن است با مشکل مواجه شوند. اما شما باید روحیه خود را حفظ کرده و با دقت تصمیم گیری کنید. سال خروس را باید با قدمهای کوچک ولی با ثبات و پشتکار به راه خود ادامه دهید. در مورد با پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید دقت بیشتری داشته باشید، چون ممکن است برای شما درگیری به همراه داشته باشد. به شرط این که پای خود را به اندازه گلیمتان بلند کنید و دید مثبتی داشته باشید میتوانید سال 1396 را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

از لحاظ عشقی بخت با شما یار است و مجردها ممکن است که با موردهای مناسبی برای ازدواج آشنا شوند. اما خوب از آنجا که ممکن است با چند نفر متفاوت آشنا شوید بهتر است با دقت و مسئولیت در این زمینه تصمیم گیریرو انتخاب کنید تا هم به خودتان و هم به آنها لطمه ای وارد نشود. افراد متاهل ولی باید دقت بیشتری به خرج بدهند و با تمام وجودشان از زندگی مشترک خود نگهداری کنند. با همسر خود در ارتباط باشید و به او اعتماد داشته باشید. ممکن است که شخص سومی بخواهد وارد رابطه شما بشود، اما با ذکاوت و حفظ اعتماد به همسرتان از پس آن نیز بر خواهید آمد.

 

فال سال ببر (متولدین سالهای ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷، ۱۳۸۹)

در سال خروس یک رویکرد محافظه کارانه برای شما ثبات به همراه خواهد داشت. سعی کنید زیاد جاه طلب نباشید. قدم به قدم جلو بروید و محصول تلاش خود را جمع آوری کنید. اگر کارها آنطور که میخواهید پیش نرفتند به دید مثبت به آنها بنگرید و به عنوان درس و تجربه از آنها یاد کنید. از غیبت کردن جدا دوری کنید، چرا که دعواهای ناخوشایندی برایتان به همراه خواهد داشت. در سال 96 اگر کسی رازی را با شما در میان گذاشت، سعی کنید راز نگهدار باشید و ذهن خود را زیاد درگیر آن نکنید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

برای ببرها سال خروس زندگی عشقی چندان خوشایندی پیش بینی نمیشود. افراد مجرد برای پیدا کردن شریک زندگی خود با مشکل مواجه خواهند بود. افراد متاهل باید توجه داشته باشند که در خوشی و در سختی همراه با همسر خود به عنوان یک زوج حرکت کنند. مشکلات اقتصادی ریشه بسیاری از ناآرامی های موجود در روابط زناشویی شما خواهند بود. اجازه ندهید که قسط ها و صورت حساب ها آرامش زندگیتان را به هم بزنند.

 

فال سال خرگوش (متولدین سالهای ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۶۶، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰)

در سال 96 چیزهایی بسیار خوب در راه هستند! در سال خروس ستاره اقبال شما خواهد درخشید! احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادی خواهید کرد و این احساس منجر به نظم و اراده شما برای رسیدن به هرچیزی که بخواهید خواهد شد. با این وجود بخاطر داشته باشید که تحت هر شرایطی با منطق و آرامش رفتار کنید. تنها با یک ذهن آرام میتوانید نقشه ها و برنامه های خود را بدون هیچ مشکلی به مرحله اجرا در بیاورید. سعی کنید در هر دعوا و مشاجره ای بی طرف باقی بمانید و درگیر هیچ بحثی نشوید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

در سال 96 مجرد ها  موقعیت های فراوانی خواهند داشت. اگر به کسی علاقه دارید وقت آن فرا رسیده است که عشق خود را اعلام کنید. اگر رفتار مناسبی داشته باشید توجه خیلیها را به خود جلب خواهید کرد. در سال جدید افراد متاهل اگر به رابطه خود رسیدگی کنند و هیچ مناسبتی از جمله تولد، سالگرد ازدواج و غیره را فراموش نکنند، سالی شیرین و آرام پیش رو خواهند داشت.

 

فال سال اژدها (متولدین سالهای۱۳۳۱، ۱۳۴۳، ۱۳۵۵، ۱۳۶۷، ۱۳۷۹، ۱۳۹۱)

یک سال نسبتا خوشایند و با ثبات را پیش رو دارید. اما بهتر است در هر زمینه ای محتاطانه قدم بردارید تا مبادا از لحاظ قانونی در مخمصه بیفتید. فرصت ها به راختی به دست نمی آیند ولی فرشته های نگهبان شما هنگام بروز هر مشکلی آن را به فرصت تبدیل خواهند کرد. در سال جدید کلید موفقیت شما در امسال حفظ اعتماد به نفس بالا و اراده، و به تعویق نینداختن کارها و دوری از تنبلی و سستی خواهد بود. با حفظ موقعیت الان خود به هیچ جا نخواهید رسید، باید تلاش خود را بیشتر کنید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

اژدهای دوست داشتنی، زندگی عاطفی بسیار خوبی در سال 1396 در انتظار شما نخواهد بود. احتمال آشنایی شما با عشق آیندهتان خیلی زیاد نیست و در ابراز عشق به کسی که دوستش دارید نیز چندان موفق نخواهید بود. اما بهتر است وضعیت فعلی خود را حفظ کنید و شانس آینده تان را به خطر نیندازید. به خودتان وقت بیشتری بدهید. اژدهای متاهل زندگی زناشویی شان را بسیار یکنواخت و کسل کننده خواهد یافت. برای مبارزه با این مشکل وقت بیشتری با خانواده و دوستان خود بگذرانید. مراقب باشید مبادا برای فرار از این رکود راهی را انتخاب کنید که به ترکستان ختم بشود!

 

فال سال مار ( متولدین سالهای ۱۳۳۲، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۸، ۱۳۸۰، ۱۳۹۲)

در سال 96 خود را برای یک سال پرکار آماده کنید. سال خروس، سالی غیر قابل پیش بینی و پرمشغله برای شما خواهد بود. اگر زیاد در خانه بمانید و زیاد منزل خود را ترک نکنید به احتمال زیاد موقعیت های خوب فراوانی را ازدست خواهید داد. با این وجود باید دقت داشته باشید مه همراه با فرصت ها ریسک نیز به سراغتان می آید، پس بهتر است با کسانی که آشنا می شوید محتاطانه و سنجیده رفتار کنید. چنانچه کارها جوری که برنامه ریزی کرده اید پیش نرفتند احساس خستگی و ناامیدی نکنید، ولی مواظب باشید که در این راه بیش از تواناییتان خودتان را خسته نکنید و استراحت کنید و به سلامتی خود آسیبی نرسانید. بهتر است در سال خروس از ورزش های آبی دوری کنید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

در سال 96 برای مجردها نه تنها شانس پیدا کردن زوج مناسب کم است، بلکه حتی اگر کسی را نیز پیدا کنند تنها به رابطه ای کوتاه مدت ختم خواهد شد. ولی مطمئن باشید که امسال از مجردی خود لذت خواهید برد. افراد متاهل ها نیز ممکن است به دلیل بی اعتمادی با مشکلاتی مواجه شوند. با این حال چنانچه با نگرش مثبت پیش بروید و احساسات یکدیگر را در نظر بگیرید همه چیز رو به راه خواهد شد. احساسات خود را کنترل کنید و حرف هایی نزنید که بعدا از گفتن آنها پشیمان شوید. سعی کنید در سال خروس بخشنده باشید.

 

فال سال اسب (متولدین سالهای ۱۳۳۳، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۹، ۱۳۸۱،۱۳۹۳)

از این بهتر نمی شود! سال 96 سالی پر بار و پر از نعمت! شانس خوب به شما روی آورده و در زندگی کاری و عاطفی خود بسیار موفق و پیروز خواهید بود. کوشا و شجاع باشید، با تلاش کافی هیچ چیزی برای شما غیر ممکن نخواهد بود. هرچند از لحاظ مالی درآمدی هنگفت و زیادی نخواهید داشت، ولی کارها همانطور که انتظارش را داشته اید پیش خواهند رفت. یادتان باشد که ورزش را برای حفظ سلامتی حتما در برنامه کاری خود قرار دهید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

در سال 1396 دوران تنهایی شما به پایان رسیده است. الهه عشق با شما همراه است و با فردی مناسب آشنا خواهید شد. از گفتن احساساتتان واهمه ای نداشته باشید و پیش بروید. متاهل ها نیز همراه با همسر خود به سوی هدفی مشترک گام برخواهند داشت و رابطه شان را به سطح جدیدی خواهند رساند و در عشقی شیرین غرق خواهند شد. فقط فراموش نکنید که به جای غرغر کردن و رئیس بازی در آوردن، از دعواهای الکی بپرهیزید.

 

فال و طالع بینی سال بز یا گوسفند (متولدین سالهای ۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۵۸، ۱۳۷۰، ۱۳۸۲، ۱۳۹۴)

متولدین سال بز در سال خروس با برخی مشکلات و موانع روبرو خواهند بود و ممکن است که ناراحتی هایی داشته باشند. حتی با بیشتر کردن تلاش خود ممکن است چیزها به آن خوبی که فکر میکردید پیش نروند. اما با این حال نباید تسلیم شوید. تمامی مشکلات موقتی هستند و با این فکر پیش بروید که در طول امسال خودتان را برای سالی سرشار از خوبی ها آماده خواهید کرد.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

متاسفانه باید بگویم در زندگی عاطفی نیز سال خروس چیز زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. مجردها شانس زیادی برای آشنایی با کسی که دوست داشته باشند نخواهند داشت. حتی امکان دارد کسی که در قلب خود دوستش دارید و از عشق شما بیخبر است با کسی دیگر ازدواج کند. افراد متاهل هم بهتر است توجه داشته باشند که مبادا دوست هایشان رابطه زناشویی آنها را به خطر بیندازند. متاهلین سال بز امکان دارد احساس کنند که رابطه با همسرشان یکنواخت شده، برای این که با این مشکل مواجه نشوید کمی هیجان به رابطه با همسرتان بدهید.

 

فال و طالع بینی سال میمون (متولدین سالهای ۱۳۲۳، ۱۳۳۵، ۱۳۴۷، ۱۳۵۹، ۱۳۷۱، ۱۳۸۲، ۱۳۹۵)

سال خروس برای شما سالی پرمشغله اما پرنتیجه خواهد بود. برنامه ای بسیار شلوغ خواهید داشت، اما این شلوغی از سرعت شما کم نخواهد کرد. برعکس، هرچه بیشتر کار میکنید انرژی بسیار بیشتری هم میگیرید. این فوران انرژی از لحاظ کاری برای شما بسیار خوب خواهد بود، اما باید به یاد باشید که نسبت به کسانی که دوستشان دارید اهمال نکنید. در سال خروس باید زمان بیشتری را با خانواده ودوستان خود بگذرانید و به آنها اهمیت بدهید، چرا که آنها هستند که زمینه مساعد برای فعالیت شما را فراهم میکنند و از شما حمایت میکنند و در زمان سختی ها و مشکلات در کنارتان هستند.  هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد برای زندگی خصوصی خود باید وقت بیشتری صرف کنید.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

در سال خروس افراد مجرد زندگی اجتماعی پر از شور و هیجان خواهند داشت و افراد زیادی را در اطراف خود خواهند دید. اما همین مسئله باعث سردرگمی و عدم توانایی در تصمیم گیری برایشان خواهد شد. افرادی که نامزد هستند به راحتی میتوانند اقدام به ازدواج کنند. افراد متاهل ممکن است که احساس کنند توسط همسر خود نادیده گرفته میشوند. برای زندگی مشترک وقت بگذارید و علاقه و توجه بیشتری به زندگی و همسر خود نشان دهید.

 

طالع بینی سال سگ (متولدین سالهای ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵)

سال نو (سال خروس) ممکن است که برای شما مشکلات غیر منتظره ای را به همراه بیاورد، اما باید خونسردی خود را حفظ کنید و با آرامش از پس این مشکلات بربیایید. در واقع، تا وقتی که محتاط و صادق باشید، انرژی های منفی زیاد قادر به تحت تاثیر قرار دادن شما نخواهند بود. از لحاظ شغلی، امسال نباید وارد کارهایی شوید که در حوزه تخصص شما نیستند، در غیر اینصورت ممکن است که به سادگی گول بخوریدو کلاه سرتان برود. در سال خروس به شرط این که نگرش مثبت خود را حفظ کنید این سال برای شما بهتر از آنچه که فکرش را میکنید خواهد شد.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

در سال خروس افرادی که هنوز مجرد هستند خسته از جست و جو به دنبال عشق حقیقی به نظر میرسند. مطمئن باشید که عشق امسال درب خانه قلب شما را خواهد زد. افراد متاهل ممکن است مجبور شوند مدتی دور از هم باشند، ولی با دید مثبت و تلاش دوجانبه همه چیز در پایان کار رو به راه خواهد بود.

 

طالع بینی سال خوک ( متولدین سالهای ۱۳۲۶، ۱۳۳۸، ۱۳۵۰، ۱۳۶۲، ۱۳۷۴، ۱۳۸۶)

در سال خروس دنیا به کام شما خواهد بود و تمامی رویاهایتان به حقیقت می پیوندند. با وجود اینکه امسال سال خروس است، این خوک ها هستند که تمامی بخت و اقبال نصیبشان شده است. در این سال با کمترین تلاش، بیشترین نتیجه را به دست خواهید آورد. از لحاظ کاری اوضاع رو به راه خواهد بود و از برخی سرمایه گذاری های کوچکی که کرده اید اما سودهای کلان به دست خواهید آورد. با این وجود توجه داشته باشید این خوش شانسی در مورد آرزوهای غیرمنطقی کمکی به شما نخواهد کرد. و در نظر داشته باشید از این اقبال خود برای کمک به بقیه نیز استفاده کنید، و مطمئن باشید که نیکی شما به خودتان باز میگردد.

 

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396

 

از لحاظ عاطفی مجردان که در سال خوک متولد شده اند هرچند با موردهای فراوانی مواجه می شوند، ولی این فراوانی انتخاب ها ممکن است آنها را به انتخاب اشتباه بکشاند. همیشه در نظر داشته باشید که پیش از اقدام به هرکاری تمام جوانب را بسنجید تا مبادا درگیر چالش های غیر ضروری بشوید. متاهل ها حواس خود را جمع کنند که رابطه شان تحت تاثیر حسادت، سوءتفاهم و پیش داوری قرار نگیرد. زمان و توجه زیادی را صرف شریک زندگی خود کنید و به وی اطمینان دهید که قلب شما فقط و فقط به او تعلق دارد. منبع: سایت تفریحی ایران ناز irannaz.com

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره