وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز دوشنبه 12 مهر 1395

فال و طالع بيني روز دوشنبه 12 مهر 1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش فال و طالع بيني روز دوشنبه 12 مهر 1395 را نیز قرار داده ایم.به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می‌خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف‌هایی که او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می‌شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 

فال متولدین خرداد:

 

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

 

فال متولدین تیر:

 

شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان کامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً کار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشکار کنید. ولی به خصوص وقت‌هایی که در جمع دوستانتان هستید کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید توانایی دفاع کردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد که درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی که دور خود کشیده اید و شما را از دوستانتان دور کرده است را فرو بریزید.

 

فال متولدین مرداد:

 

ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می‌تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می‌خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

 

فال متولدین شهریور:

 

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

 

فال متولدین مهر:

 

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما ممکن است امروز بسیارتلاش کنید که به فردی از طبقه خودتان نزدیک شوید،‌ اما ممکن است با دیدن اینکه دیگران آنچه که برای شما مهم است را بی معنی و بدون اهمیت می‌دانند ناامید  شوید. اگر اکنون احساس پذیرفته نشدن می‌کنید سعی نکنید انرژی و وقت تان را برای التیام بخشیدن به زخم تان هدر دهید. درعوض، به سفری که در پیش دارید تمرکز کنید. در زندگی شما جایی برای افکار منفی وجود ندارد. به نتایج مثبت بیندیشید و آنها در ذهن خود تصور کنید!

 

فال متولدین آذر:

 

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان  ادامه دهید.

 

فال متولدین دی:

 

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

 

فال متولدین بهمن:

 

درست وقتی که شما فکر می‌کنید می‌توانید کاملاً خود را کنترل کنید، یک نفر حرفی می‌زند و شما را کاملاً عصبانی می‌کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی‌کند، برای اینکه بعداً یکدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.

 

فال متولدین اسفند:

 

ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.