وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز دوشنبه 3 آبان 1395

فال و طالع بيني روز دوشنبه 3 آبان  1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش از سایت ایران ناز می پردازیم به فال و طالع بيني روز دوشنبه 3 آبان  1395.شما امروز به راحتی می توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می کنید. در این صورت شما می توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می کنید، می توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می توانید نسبت به آنها کمی بی اعتناتر شوید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

نیروی کشمکشی که قبلا در خانواده یا در گروه دوستان تان وجود داشت و محو شده بود، ممکن است دوباره امروز مجال بروز پیدا کند و این نمی تواند تصویر خوشایندی برای شما باشد. با این حال، بیان برنامه های پنهانی می تواند اولین قدم فرایند حل مسئله باشد. حتی اگر اطلاعاتی که دارید به سختی قابل هضم باشند. به جای اینکه با هراس عقب نشینی کنید و سعی کنید آنچه را که اتفاق افتاده را انکار و نادیده بگیرید، در فرصت های را به روی خود باز بگذارید تا بتوانید آنها را در جریان این سقط و مشکل اخیر به کار انداخته و از این فرصت برای شکوفا کردن خود اقدام کنید.

 

فال متولدین خرداد:

 

به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

 

فال متولدین تیر:

 

شما امروز می خواهید خودتان را از دیگران پنهان کنید، اما این کارتان از روی ترس نیست. هم اکنون انجام دادن وظایفتان و یا کارهای خانه برایتان اهمیت زیادی دارد، بنابراین شما می توانید به سمت اهداف بزرگتری بروید. حتی اگر به نظر می رسد که هیچ پیشرفتی نداشته اید باز هم به کارتان ادامه بدهید. اعتماد کردن به راهنمای درونی خود شاید کار آسانی نباشد، اما هم اکنون لازم است که این کار را بکنید.

 

فال متولدین مرداد:

 

امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده اید و این موضوع می تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید چشم پوشی و گذشت کردن لازم شود، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه مانع از ناراحتی کسی شوید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

 

فال متولدین شهریور:

 

امروز شما روابط اجتماعی زیاد خوبی ندارید، بخصوص اگر نتوانید تصمیم گیری کنید. شما به جای اینکه یک تصمیم قطعی بگیرید بیشتر دوست دارید که هر دو گزینه را انتخاب کنید. این موضوع می تواند شبیه به یک استراتژی افراطی به نظر برسد، در این هنگام در مورد چیزهایی که دوست دارید جدی تر خواهید شد. به خاطر جانبداری کردن از هر دو گزینه نیت خود را پنهان نکنید. ممکن است که شما این توانایی را پیدا کنید که خودتان را زا آن خلاص کنید.

 

فال متولدین مهر:

 

در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می شود. زمانی که مجبور می شوید پروژه ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می افتند، شما دچار استرس می شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه ای کسب کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث ها درگیر می کنید خبرهای خوش می تواند جدی تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می شود برایتان مفید خواهد بود.

 

فال متولدین آذر:

 

امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می کنید. متاسفانه نوشتن احساسات تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی می تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

 

فال متولدین دی:

 

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

 

فال متولدین بهمن:

 

خیال بافی های شما ممکن است امروز گردشی پرماجرا برای تان به ارمغان آورده و باعث شوند که دراین گردش کلی تفریح کنید اما این نباید باعث شود که آنها را درست و واقعی بپندارید. مشکل شما این است که اگر زیادی در تصورات خود غرق شوید که احساس کنید این تقدیر شماست و ممکن است هر چیزی که جلوی چشمان شماست را تغییر دهد. مواظب باشید، این روی دیگری از خیالات و تصورات شماست. به واقعیت بازگردید و آنگاه می توانید از چیزی که درست و واقعی است لذت ببرید نه آن چیزی که وجود خارجی ندارد.

 

فال متولدین اسفند:

 

امروز ماه نو وارد دهمین خانه از “مسیر شغلی” تان می شود و قادر خواهید بود که در کارهای حرفه ای خود عالی ظاهر شوید. دیگران اکنون شما را تحسین می کنند حتی اگر فکر می کنید شخص دیگری می تواند بسرعت زمام رهبری را از دست شما درآورد و خود این مسئولیت را بعهده بگیرد. وقت تان را برای فکر کردن تلف نکنید . فکرهایی از این قبیل که شما بهتر از هر کسی می توانید کار خود را انجام دهید. مقایسه مفید است؛ فقط کافی است  استوار ظاهر شوید و تمام امکاناتی را که تا به حال بدست آورده بودید در این راه استفاده کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره