وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز دوشنبه 5 مهر 1395

فال و طالع بيني روز دوشنبه 5 مهر 1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش از سایت فال و طالع بيني روز دوشنبه 5 مهر 1395 نیز قرار داده ایم.گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری  فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

شما وسوسه شده‌اید که یک رابطه واقعی را که که در حال ایجاد شدن است را شفافیت ببخشید. شما فکر می‌کنید که تمرکز روی یک مشکل می‌تواند فقط آن را بدتر کند. متاسفانه، جلوگیری از ابراز احساسات تان می‌تواند روابط تان را صدمه بزند، پس با حقیقت روبرو شوید و احساسات خود را بیان کنید، حتی اگر در این راه بعضی ناراحتی‌ها هم بوجود بیاید. آرام باشید و کارهای شادی بخش بکنید. اگرشما کارتان را امروزانجام دهید،‌ فردا احساس بهتری خواهید داشت.

 

فال متولدین خرداد:

 

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

 

فال متولدین تیر:

 

توجه و تمرکز شما در روزهای آینده به سوی موضوع دیگری تغییر می یابد چرا که ماه نو وارد یازدهمین خانه از “آینده” شما می شود و شرایط کنونی محل کارتان را تغییر داده و استرس را از شما دور می سازد. این اتفاق به معنی این نیست که سیاست های کاری مهم نیستند؛ بلکه فقط این است که اهداف بلند مدت شما می تواند زندگی تان را به مقصد خاصی متمایل کند. نگران این نباشید که چه کار باید بکنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. درعوض؛‌به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد.

 

فال متولدین مرداد:

 

اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

 

فال متولدین شهریور:

 

امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

 

فال متولدین مهر:

 

اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

 

فال متولدین آذر:

 

برای موضوعات کوچکی که شاید اهمیتی نداشته باشد بیش از اندازه فکر می‌کنید یا دچار خشم و ناراحتی می‌شوید. قدرت تصور شما در جهات منفی قدرت زیادی دارد بهتر است قبل از این که آسیب جدی به شما وارد سازد، جلوی این افکار منفی را بگیرید، در عوض نیروی فوق العاده خود را در جهات مثبت صرف کنید.

 

فال متولدین دی:

 

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

 

فال متولدین بهمن:

 

اتفاقات تازه‌ای برای شما در حال وقوع هستند، شما در برابر این اتفاقات به شدت مقاومت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که این اتفاقات با سهولت بیشتری پیش بیایند. سرنوشت و تقدیر کارهایشان را انجام می‌دهند، شما با مقاومت کردن فقط خود را اذیت می‌کنید. توصیه می‌کنیم با سرنوشت همراه شوید نه این که به سرنوشت تان پشت کنید. شما به تازگی به دنبال راه حل‌هایی برای زندگی تان می‌گردید اما اکنون زمان تغییر نمی‌باشد بهتر است اطلاعات  لازم را جمع آوری کنید سپس تغییرات را آغاز کنید.

 

فال متولدین اسفند:

 

هم اکنون شما کاملاً به سمت عطارد که در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد کشیده می‌شوید. شما در جستجوی روش‌هایی هستید که از نظر حرفه‌ای پیشرفت کنید و برای اینکه بیشتر مورد توجه واقع شوید سخت تر از قبل کار می‌کنید. متاسفانه این تلاش‌های سخت شما را به جایی نمی‌رساند. ترکیبی از استقامت، صبر و شکیبایی و همچنین نگرش‌های مثبت بهترین روش برای رسیدن به موفقیت است.