وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز سه شنبه 11 خرداد 1395

فال و طالع بيني روز سه شنبه 11 خرداد 1395

فال روزانه 11 خرداد متولدین فروردین ماه

 

به گزارش ایران ناز معمولاً ترجیح می دهید بدون دقت نظر و ملاحظه به راه تان ادامه دهید، اما امروز باید درباره ی اقداماتی که در پیش می گیرید فکر کنید. سعی نکنید فوراً از خودتان یا کارهای تان دفاع کنید، در عوض واقع بین باشید و ببینید قرار است چه کار کنید. اگر مشکلی به نظرتان آمد حتماً راه چاره ای برای حل آن پیدا کنید. شکست های گذشته را دور بریزید و فقط به همین حالا فکر کنید.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز ممکن است ارزش اقداماتی را که در پیش گرفته اید مورد پرسش قرار دهید، مثلاً این که چه سودی برای خانواده یا جامعه داشته اید. این تأمل درونی یک نوع ارزیابی مجدد است، اما حواس تان باشد که از خودتان انتظارات واهی نداشته باشید و قضاوت نادرست نکنید.  تغییراتی ایجاد کنید که کارآمدی شما را در هفته های آینده تضمین کنند و وعده هایی ندهید که در توان تان نیستند. بدانید که همین تغییرات کوچک می توانند در آینده ثمربخش باشند.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین خرداد ماه

 

به نظر می رسد که همه چیز بر وفق مرادتان است، اما امروز ممکن است اشتباه کنید یا این که آن چه را شنیده اید غلط برداشت کنید، پس حواس تان باشد که به دام نتیجه گیری های نادرست نیفتید. حس و حال تان طوری شده که می توانید تمام روز به چیزهای کوچک و پیش پا افتاده بخندید. بدانید که این رویکرد شماست که خوب و بد را برای تان رقم می زند.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین تیر ماه

 

امروز به نظر می رسد که افکار نمادین ناخودآگاه تان سربرآورده اند، اما نمی توانید به راحتی درباره ی آن ها صحبت کنید. بیشتر دل تان می خواهد که افکار و احساسات تان را پیش خودتان نگه دارید و به کسی چیزی نگویید، اما اگر دنیای درون تا را با دیگران در میان بگذارید چیزهای مفیدتری عایدتان خواهد شد. بهترین پیشنهاد به شما این است که برای نزدیک شدن به کسی که مورد اعتماد شماست حرف دل تان را به او بزنید. بد نیست که به دیگران هم اجازه دهید تا در افکار و رویاهای تان سهمی داشته باشند.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین مرداد ماه

 

به نظر می رسد که آرزوهای تان باهم در کشمکش اند، هر یک سعی می کند آن یکی را کنار بزند تا صدای خودش را به گوش شما برساند و مورد ستایش قرار بگیرد. درست است که اطرافیان و دوستان تان انتظارات زیادی از شما دارند، اما سعی نکنید برای این که آن ها را تحت تأثیر قرار دهید خودتان را هلاک کنید. بهتر است یک بار دیگر اولویت های تان را مشخص کنید، آهسته تر حرکت کنید و از اول شروع کنید. اگر برای رسیدن به هدفی که دارید یک نقشه ی عالی و عملی بکشید هیچ کس نمی تواند جلودارتان باشد و برای تان مانع تراشی کند.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین شهریور ماه

 

به نظر می رسد که زمان آن فرارسیده تا مشکلی را که نمی توانید به تنهایی حل کنید با دیگران در میان بگذارید. شاید تصمیم گرفته اید  که یک بار دیگر با فکر خودتان همه چیز را از نو بررسی کنید، اما بدانید که این راهکار شما را به نتیجه ی مطلوب نخواهد رساند. ممکن است دوستان و اطرافیان تان راه حلی پیشنهاد کنند که قبلاً به آن فکر نکرده بودید. ابتدا سعی کنید مسایل تان را خیلی شمرده و واضح مطرح کنید و سپس به بازخوردهایی که دریافت می کنید گوش دهید تا عاقلانه ترین مسیر را به اتفاق انتخاب کنید.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین مهر ماه

 

امروز به نظر می رسد که از لحاظ احساسی آسیب پذیر شده اید، پس بهتر است خودتان را در یک حصار ایمن فرو ببرید. اما به خاطر داشته باشید که اگر به مانعی برخوردید به این معنی نیست که دیگر همه چیز تمام شده و شما شکست خورده اید. بلکه نشانه های کهکشانی می خواهند به شما بگویند که احسنت! بیش از آن چه انتظار می رفت پیشرفت کرده اید. سعی کنید از این تجربه درس بگیرید و هراسان نشوید. همین طور که در طول هفته های آینده به برنامه های تان نظم و ترتیب می بخشید، زیرکی و خوش بینی را فراموش نکنید.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین آبان ماه

 

می دانید که وقتی دانش داشته باشید قدرتمند خواهید بود، اما امروز عمیق تر به این قضیه پی می برید. نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید که طبق نقشه های شما عمل کنند، درحالی که فقط یک برنامه نشان شان داده اید و تعدادی هم دستورالعمل. متأسفانه، اعمال قدرت هم کاری از پیش نمی برد. در عوض سعی کنید خودتان را از نظر روحی و معنوی تقویت کنید و به دیگران هم این فرصت را بدهید. تأملات درونی کمک تان می کنند تا راهکارهای جدیدی برای رسیدن به اهداف تان پیدا کنید، البته به اتفاق همکاران تان.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین آذر ماه

 

امروز ممکن است در بیان افکارتان دچار چالش شوید. اگر چیزی که می گویید خیلی جنجالی باشد، لزوماً به این معنی نیست که دیگران را متعجب خواهید کرد. می توانید هر چیزی که دل تان می خواهد بگویید، اما نباید به کسی توهین کنید، پس قبل از هر چیز به کلماتی که می خواهید به کار ببرید فکر کنید. اگر به تأثیری که حرف های تان می توانند به جا بگذارند دقت نکنید، مجبور خواهید شد که با پیامدهای ناگوار یک ارتباط نادرست دست و پنجه نرم کنید.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است در روابط تان با دیگران دچار گمراهی شوید، زیرا نمی دانید که برای داشتن یک رابطه ی سالم باید چه مسیری را در پیش بگیرید. شاید به تازگی در موضوعی زیاده روی کردید و چیزهایی که نباید می گفتید را به زبان آوردید. اما الآن بهتر است کمی عقب نشینی کنید تا تعادل از دست رفته ی خود را بازیابید. اما سعی کنید قطع رابطه نکنید، زیرا به حمایت عاطفی آن ها نیز دارید.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین بهمن ماه

 

امروز به شدت احساس آزردگی می کنید، زیرا با کسی روبرو شده اید که با شما کاملاً مخالف است. هرچه قدر هم سعی کنید که از بحث و جدل بپرهیزید، در نهایت گرفتارش خواهید شد. به جای این که صبر کنید تا شما را به حاشیه برانند باید از همین الآن شروع کنید و موضع تان را نشان دهید. فقط به این فکر نکنید که چگونه می توانید پیروز بحث شوید، به این فکر کنید که چه طور می توانید حرف های طرف مقابل را درک کنید. برای این که مصالحه کنید باید به نقطه نظرات مشترک برسید.

 

فال روزانه 11 خرداد متولدین اسفند ماه

 

به نظر می رسد منبعی که احساسات تان را تغذیه می کرد سوخت اش تمام شده و حالا نمی دانید باید در کدام جهت حرکت کنید. به طور طبیعی باید به هنگام تعادل انرژی های احساسی حال تان بهتر باشد، اما الآن که همه چیز ناگهانی فروکش کرده حس خوبی ندارید. برای این که همه چیز بهتر شود باید در مسیری که پیش می روید به ندای قلب تان گوش کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره