وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز سه شنبه 13 مهر 1395

فال و طالع بيني روز سه شنبه 13 مهر 1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش از سایت برای شما فال و طالع بيني روز سه شنبه 13 مهر 1395 نیز قرار داده ایم.در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

 

فال متولدین خرداد:

 

شما به خوبی از راهی که باید بپیمایید اطلاع کافی و لازم دارید اما متاسفانه همیشه در این فکر هستید که خودتان به تنهایی نمی‌توانید کاری را پیش ببرید، این تفکر و دلیل را از ذهن تان دور کنید زیرا شما به تنهایی نیز می‌توانید پیش بروید. زیرا خوشبختانه شما به دلیل صبر و استقامت زیادی  که دارید می‌توانید بهترین رهبر گروه برای خودتان در مسیر زندگی تان باشید. شما اگر در این مسیر گام بگذارید تمام جاده خود را به شما نشان خواهد داد.

 

فال متولدین تیر:

 

امروز در حالیکه آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

 

فال متولدین مرداد:

 

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

 

فال متولدین شهریور:

 

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

 

فال متولدین مهر:

 

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز فشار مسئولیت‌های زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کنید و بیش از این صلاح نیست که آنها را به تعویق بیندازید پس بهتر است که زودتر دست بکار شوید. لازم نیست که برای چگونگی انجام این کارها دلیل بیاورید و آنها را تفسیر کنید. همچنین نیاز نیست که ثابت کنید در انجام کارها عالی هستید و آنگونه که از شما انتظار می‌رود آنها را تحویل می‌دهید. اکنون بسیار مهم است همزمان که کارایی خود را افزایش می‌دهید تفریح خود را نیز کاهش دهید.

 

فال متولدین آذر:

 

با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

 

فال متولدین دی:

 

شما امروز سعی می کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

 

فال متولدین بهمن:

 

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می‌سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت‌ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می‌کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی‌کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

 

فال متولدین اسفند:

 

حتی اگر شما اخیرا با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌خواهید قل از اینکه کنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را کاملا به پایان برسانید. مشکل این است که ممکن است فردی در مقابل کاری که الان دارید انجام می‌دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا دیگران را تغییر دهید،‌ کاری بکنید تا خودتان را سرگرم و خشنودکند. اگر درباره کوشش‌های اخیرتان احساس خوبی دارید،‌ به خاطر این است که اخیرا برای کاری که خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.