وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز پنجشنبه 11 شهريور 1395

فال و طالع بيني روز پنجشنبه 11 شهريور 1395

فال روزانه 11 شهریور متولدین فروردین ماه

 

در ای بخش برای شما فال و طالع بيني روز پنجشنبه 11 شهريور 1395 قرار داده ایم.امروز ممکن است طی یک گفتگوی غیر منتظره دچار شک و تردید شوید، شاید با نقطه نظراتی مواجه شوید که با برنامه های فعلی شما جور نباشند. متأسفانه مشکلی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید به این راحتی ها حل نخواهد شد. الگوهای وسیعی در کارند که بر موفقیت شما در طول یک ماه آینده تأثیر می گذارند. بهترین راهکاری که به شما پیشنهاد می شود این است که تا حد امکان طبق برنامه ای که تعیین کرده اید پیش بروید، زیرا به این ترتیب از مسیر منحرف نخواهید شد. اگر تصمیم دارید که به نتیجه ی مطلوب برسید باید روی چیزهایی تمرکز کنید که ارزش پیگیری را دارند.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین اردیبهشت ماه

 

معمولاً وقتی به افکارتان سر و سامان می دهید با اطمینان جهت مورد نظرتان را انتخاب می کنید، اما امروز قضیه فرق می کند. شاید مدت ها بعد از این که به جوابی رسیدید هنوز در ذهن تان درگیر باشید و مدام کنکاش کنید. درست است که اکنون فشار زیادی به شما وارد می شود، اما نباید همه چیز را سیاه و سفید ببینید. به همه ی صداها گوش دهید بدون این که بخواهید بعضی های شان را خاموش کنید. برای این که به نتیجه برسید به شما توصیه می شود که بین عقل و خلاقیت تعادل برقرار کنید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین خرداد ماه

 

معمولاً نسبت به وقایع عملکرد صحیحی دارید، پس هر چه را که می دانید امروز به کار بگیرید. تنها خطایی که امروز ممکن است فضای عقل تان را کمی مات و لکه دار کند این است که خودتان را زیادی جدی می گیرید. اصلاً مهم نیست کاری که انجام می دهید چه قدر به نظر خودتان بزرگ و پر اهمیت است، در هر صورت اکنون نباید خودتان را بیش از حد بزرگ بپندارید. سعی کنید اولویت بندی ها را درست انجام دهید، آن وقت خواهید دید که چه قدر می توانید از روزتان لذت ببرید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین تیر ماه

 

امروز ماه با ویژگی دمدمی مزاجی به صورت فلکی قوس با ویژگی برون گرایی وارد می شود، از این رو ممکن است حس و حال خوبی نداشته باشید. حتی تعاملات خیلی ساده ممکن است به موضوعات خیلی پیچیده تبدیل شوند، به ویژه اگر به طریقی ناصحیح به دنبال معنی امور بگردید. احساسات غیر منطقی شما با افکار عقلانی به تضاد برخورده اند و به این راحتی ها نمی توانید به پاسخ صحیح برسید و حتی اعتماد به افکارتان هم غیر ممکن است. اگر دیدید که حقایق پیرامون اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار نمی دهند می توانید به حس ششم تان رجوع کنید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین مرداد ماه

 

به نظر می رسد که بیشتر از حد ممکن به دنبال تغییر هستید. اگر دیدید که شرایط به نفع رویاهای تان پیش نمی رود دلیلی ندارد که بخواهید زنگ خطر را به صدا درآورید. هر اقدامی که در پیش می گیرید فقط این را به خاطر داشته باشید که نباید خلاف جریان شنا کنید و بعد انتظار داشته باشید که زودتر از معمول به مقصد مورد نظرتان برسید. اگر صبور نباشید تلاش های تان به بار نخواهند نشست. قبل از این که قدم بعدی را بردارید اول از همه باید حقایق را بسنجید و بگذارید واقعیت روال طبیعی خودش را طی کند. اکنون باید بتوانید بین چیزهایی که می توانید تغییرشان دهید و چیزهایی که از اختیارات شما خارج اند تمایز قایل شوید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین شهریور ماه

 

اکنون به نظر می رسد که می توانید یک موقعیت خاص را با وضوح بیشتری از قبل نظاره کنید. شاید از حضور عطارد در نشانه ی تحلیلی خود آگاه نباشید، اما بدانید که فکر کردن بیش از حد به یک مشکل لزوماً به راه حل نمی انجامد. باید خودتان را با واقعیت جدیدی که به آن پی برده اید هماهنگ کنید، به همین خاطر ممکن است احساس ناخوشایندی به شما دست دهد. به هر حال وقتی توانستید اصلاحات لازم را انجام دهید می توانید با خیال راحت به مسیرتان ادامه دهید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین مهر ماه

 

امروز عطارد در نشانه ی شما به سر می برد، از این رو بسیار مشتاق هستید که یک تولد دوباره ی فکری را تجربه کنید. اما حواس تان باشد که به دام نیفتید، اکنون نباید از احساسات تان فاصله بگیرید. درست است که می خواهید همه ی کارهای تان بر منطق استوار باشد، اما بدانید که قلب و احساس تان هم حرف هایی برای گفتن دارند که با آن چه عقل به شما می گوید متفاوت است. سعی نکنید که امروز هر طور شده به یک جواب معلوم و خاص برسید، مطمئن باشید که زمان خودش همه چیز را سر راه تان قرار می دهد.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین آبان ماه

 

گاهی به این نتیجه می رسید که اگر واکنش های تان در مقابل وقایع کمتر احساسی باشد زندگی بهتری خواهید داشت، اما چنین طرز فکری نمی تواند درست باشد. یکی از بزرگ ترین توانایی های شما همین احساسات عمیق تان است. به نظر می رسد که اکنون اطلاعاتی از ناخودآگاه تان دریافت کرده اید که برای مدتی کوتاه به ذهن تان پیچ و تاب خواهند داد. در مقابل این جریان مقاومت نکنید، به احساسات درونی خود اطمینان داشته باشید و بگذارید این جریان هم روال طبیعی خودش را طی کند.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین آذر ماه

 

اکنون می توانید محدودیت هایی را که در عملی کردن برنامه های تان با آن ها مواجه هستید ببینید. این قابلیت را دارید که همه ی جوانب را یک جا ببینید و همین باعث خواهد شد که با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. اما به شما توصیه می شود که عجله در کارتان نباشد، بهتر است به دنبال یک راه حل طولانی مدت بگردید. اگر می خواهید موفق شوید باید کمی صبر کنید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین دی ماه

 

تغییراتی در زندگی شما در جریان است که البته هفته ها طول می کشد تا فرآیند آن کامل شود. انتخاب هایی که امروز خواهید داشت می توانند نقش تعیین کننده ای در تغییرات پیش رو داشته باشند، به ویژه در زمینه ی کاری. اکنون نباید اجازه دهید که وقایع غیر قابل کنترل زندگی سایر امور را تحت الشعاع قرار دهند. سعی کنید بحران های کوچک را با دقت نظر رفع رجوع کنید تا به اهداف تان نزدیک تر شوید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین بهمن ماه

 

اگر امروز ببینید که چیزی مانع رسیدن شما به مقصد مورد نظرتان می شود و راه تان را سد کرده است حتماً صبر و حوصله ی خود را از دست خواهید داد. یک برنامه ریزی صحیح کمک تان می کند تا موانع احتمالی را از سر راه بردارید، اما این را هم بدانید که اکنون نباید خودتان را برای غلبه بر موانع خسته و اذیت کنید، زیرا احتیاط به تنهایی چاره ی کار نیست. حتی غلبه بر محیط پیرامون هم دوای درد شما نیست. اکنون باید یاد بگیرید که چگونه در هماهنگی کامل با محیط پیرامون حرکت کنید. باید با ریتم های کهکشانی هم نوا شوید، نه این که مقابل آن ها بایستید.

 

فال روزانه 11 شهریور متولدین اسفند ماه

 

امروز آن قدر فرصت ندارید که هر قدر دل تان خواست رویاپردازی کنید، زیرا یک موضوع احساسی پیش آمده که هفته هاست منتظر دقت نظر شماست و اکنون باید به آن رسیدگی کنید و دست از خیال پردازی بردارید. قبل از این که شرایط حاضر بیشتر از این غیر قابل مدیریت شود باید مسئولیت تعهدات تان را به عهده بگیرید. باید یک رویکرد با اندیشه درست در پیش بگیرید، مطمئن باشید که بعد می توانید با خیال راحت به خیالات تان برسید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره