وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز پنج شنبه 16 اردیبهشت 1395

فال و طالع بيني روز پنج شنبه 16 اردیبهشت 1395

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

 

فال-امروز ممکن است فکر کنید که چیزی تغییر کرده است، حتی اگر همه چیز مثل قبل به نظر برسد. امروز در جایی ایستاده اید که کاملاً متفاوت به نظر می رسد، اما چیزی که واقعاً تغییر کرده رویکرد شماست. به هر حال باید سعی کنید خودتان را با شرایط جدید سازگار کنید تا بتوانید با نیروی کافی به سوی مقصد موردنظرتان حرکت کنید. تردید به خود راه ندهید، زیرا ممکن است شانس تحقق اهداف تان را از دست بدهید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

 

ممکن است درباره ی مسیری که در پیش گرفته اید هیچ تردیدی نداشته باشید، اما شاید تا پایان روز نظرتان تغییر کند. منظور این نیست که اطمینانی که کسب کرده اید غیرواقعی است، بلکه تنها مشکلی که وجود دارد این است که برخی جزییات را نادیده گرفته اید. به نفع تان است که پیش از پیدا کردن دلایل کافی برای شروع یک کار، خودتان را در مسیر حرکت قرار ندهید. صبر کنید تا چند روز آینده همه چیز به روال طبیعی بازمی گردد و اعتماد به نفس تان را دوباره بازمی یابید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

 

امروز به نظر می رسد که احساسات تان شما را به هر سویی می کشند، به همین دلیل نمی توانید به راحتی طبق برنامه ای که تنظیم کرده بودید پیش بروید. به جای این که سعی کنید در برابر طوفان تغییرات بایستید، ببینید که اگر با این تغییرات همگام شوید شما را به کجاها خواهند برد. پس بهتر است که انتظارات گذشته را کنار بگذارید، زیرا امروز نمی توانید تمام کارهایی را که برنامه ریزی کرده بودید به انجام برسانید. اما به خاطر داشته باشید که نتیجه ی نهایی این است که گنجی گرانبها را در درون تان کشف خواهید کرد که ممکن است کمی دیرتر همه ی بازی را تحت تأثیر قرار دهد.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین تیر ماه

 

امروز ممکن است احساس کنید که یک ایده ی فوق العاده و یک نقشه ی عالی برای عملی کردن آن در سر دارید، اما نگران هستید که مبادا قبل از رسیدن به هدف تان ذخیره ی انرژی خود را از دست بدهید. حس ششم تان به شما می گوید که این جریانات مثبت انرژی پایدار نخواهد بود، از این رو وحشت دارید که مبادا کارتان سر وقت به اتمام نرسد. متأسفانه، اگر سرعت تان را زیاد کنید تأثیری در کارآمدی شما نخواهد گذاشت، زیرا شتاب گرفتن و نامنظمی ناشی از آن کاری را از پیش نمی برد. اما زمان کافی در اختیار دارید، پس بهتر است آهسته و پیوسته گام بردارید تا به نتیجه ی دلخواه برسید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

 

امروز ممکن است انتظار کشیدن خسته ی تان کند، زیرا دل تان می خواهد شادی و تفریح کنید، اما متأسفانه باید صبر کنید. به جای این که زود از محل کارتان برگردید یا این که یک نهار مفصل با همکاران تان صرف کنید، بهتر است مسئولیت پذیر باشید و طوری رفتار کنید که دیگران از شما الگوبرداری کنند. امروز ممکن است مورد آزمایش قرار بگیرید، پس حواس تان باشد که در انجام تعهدات تان کوتاهی نکنید. به شما توصیه می شود که صبوری کنید، نوبت شما هم به زودی فرا می رسد. سعی کنید از این لحظه نهایت استفاده را ببرید و اجازه دهید که استعدادهای تان بروز کنند.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

 

امروز تصمیم گرفته اید که تمام حواس تان را به کار و حرفه ی تان بدهید، حتی اگر تمرکز کافی نداشته باشید. دل تان می خواهد که به همکاران تان کمک کنید، اما ممکن است زمان کافی در اختیار نداشته باشید که اضافه بر سازمان هم کاری انجام دهید. خودتان را مورد سرزنش قرار ندهید؛ فقط سعی کنید کارتان را به درستی انجام دهید و اصلاً نگران این نباشید که کارتان در حد عالی به نظر نمی رسد. البته تلاشی که در پیش گرفته اید بی نتیجه نخواهد ماند، اما ممکن است چند روزی طول بکشد تا بتوانید ثمره ی آن را ببینید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین مهر ماه

 

امروز ممکن است با خوش بینی شروع به کار کنید، اما همین طور که روز پیش می رود متوجه می شوید که پیشرفت امور به کندی صروت می گیرد. به جای این که به دنبال یک فرصت جدید بگردید، همه ی تصمیمات مهم تان را به عصر فردا موکول کنید تا بتوانید با واقع بینی موضوع را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که در پیش گرفتن یک رویکرد مثبت چاره ساز نیست، اکنون زمان آن است که افکارتان را تا جایی که امکان دارد واقعی تر کنید تا قابل تحقق باشند. کمی وقت بگذارید و پایدارترین مسیر را انتخاب کنید تا راه رسیدن به موفقیت را هموار نمایید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین آبان ماه

 

امروز ممکن است با یک امر مهم دست و پنجه نرم کنید، اما اصلاً فکرش را هم نمی کردید که این قدر به چالش کشیده شوید. شاید فکر کنید که اگر همه ی تلاش تان را به کار گیرید، حتماً به نتیجه ی مطلوب خواهید رسید. اجازه دهید تا جریانات فعلی شما را به هر کجا که می خواهند ببرند، حتی اگر مسیری که در آن قرار می گیرید هیچ ربطی به برنامه های تان نداشته باشد. خودتان را به تردیدهای پیش رو بسپارید تا قابلیت های تان مجال بروز پیدا کنند.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین آذر ماه

 

امروز ممکن است یک دوست یا شریک پرحرف وادارتان کند تا به او پاسخ مثبت بدهید یا قراردادی را امضا کنید که از قبل آن را بررسی نکرده اید. سعی کنید تا با فرصت هایی که پیش روی تان قرار می گیرند کنار بیایید و بدانید که فرصت های شگفت انگیزی که امروز به سراغ تان می آیند، قرار نیست خیلی زود از نظر دور شوند و از بین بروند. قبل از این که به چیزی پاسخ منفی بدهید، بهتر است خودتان را کنار بکشید تا همه ی جوانب را بررسی کنید. البته مجبور نیستید که فوراً تصمیم بگیرید، می توانید تا جمع کردن اطلاعات کافی صبر کنید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین دی ماه

 

امروز به نظر می رسد که موجی از افکار احساسی به ذهن تان هجوم آورده اند و این امر موجب نگرانی تان شده است، زیرا معمولاً دوست دارید که بر اساس منطق و گام به گام پیش بروید و همه چیز را بررسی کنید. اما امروز فرصت کافی در اختیار ندارید که همه ی امور را بر عقل و منطق منطبق کنید. این واقعیت را بپذیرید که امروز نمی توانید عقل تان را به کار بگیرید. در عوض به مغزتان فرصت دهید تا همه چیز را بدون قضاوت کردن نظاره کند. رمز موفقیت تان این است که به خیالات پناه ببرید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

 

اگر سعی کنید که راهکار جدیدتان را برای دیگران توضیح دهید، ممکن است روز جذابی را که می توانستید داشته باشید خراب کنید. به نظر می رسد که همه ی کارهای تان را بر اساس احساسات تان پیش می برید، زیرا امروز این قابلیت را ندارید که انتخاب های تان را بر اساس منطق توجیه کنید. به جای این که همه ی وقت تان را به حرف زدن اختصاص دهید، همه ی نیروی خود را جمع کنید تا وارد عمل شوید. هر وقت کارتان به نتیجه رسید می توانید درباره آن با دیگران صحبت کنید.

 

فال روزانه 16 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

 

امروز ممکن است دیگران فکر کنند که قدرتی ماورایی به دست آورده اید، اما خودتان متوجه این قابلیت نیستید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که مسیر درست را انتخاب کنید و جلوتر از دیگران در مسیر پیش بروید. نیرویی که شما را به جلو می راند قابلیت فوق العاده ای است که باعث می شود بتوانید امور جاری را پیش بینی کنید. به حس ششم تان اطمینان کنید و در عین حال فروتنی به خرج دهید تا در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره