وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز چهارشنبه 7 مهر 1395

فال و طالع بيني روز چهارشنبه 7 مهر 1395

فال متولدین فروردین:

 

برای شما در این بخش فال و طالع بيني روز چهارشنبه 7 مهر 1395 نیز قرار داده ایم.امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید که روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد که نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل کردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه کردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران کار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود که درست جلوی چشمتان قرار دارد!

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

امروز احساسات شدید شما تبدیل به آگاهی شده‌اند، اما هنوز با دیگران احساس راحتی نمی‌کنید. شما ترجیح می‌دهید سرتان خلوت‌تر باشد، اما این خواسته‌های جدید شما می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. باوجود اینکه شما برای ابراز کردن احساسات‌تان وقت کافی دارید که دنبال کلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می‌شوند. فکر نکنید که آنها شما را درک نمی‌کنند. شما باید زمانی را برای فکر کردن به چیزهایی که تا بحال فکر می‌کردید آنها را خوب می‌شناختید اختصاص دهید.

 

فال متولدین خرداد:

 

امروز روز خیال پردازی و شعر گفتن است!! اما حالا که عطارد روابط شما را آشفته می‌کند، شاید وقت خیلی خوبی برای گرفتن یک پیغام ویژه نباشد. خیالات شما فراتر از زمان خود حرکت می‌کنند و تا موقعی که نخواسته‌اید افکار خود را وارد زندگی واقعی کنید، آنها می‌توانند دوست داشتنی باشند. اگر شما می‌خواهید حرف مهمی‌ زنید، سعی کنید تا فردا که ماه کامل می‌شود صبر کنید.

 

فال متولدین تیر:

 

امروز شما نمی‌توانید به راحتی ساعتی از روز را خالی نگه دارید، چرا که دائماً به کارهایی که می‌خواهید انجام دهید فکر می‌کنید. با وجود اینکه شما می‌توانید یک روز ایده آل را در ذهنتان مجسم کنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می‌کند. به جای ناراحت شدن به خاطر کارهایی که قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر کارهایی که می‌توانید انجام دهید شکرگزار باشید.

 

فال متولدین مرداد:

 

مثل اینکه شما در رویا سیر می‌کنید، یعنی جایی که همه چیز همان طوری است که باید باشد، ولی وقتی چشم خود را باز می‌کنید می‌بینید که زندگی‌تان چقدر از این تصویر ایده‌آل فاصله دارد. شما معمولاً خیالات و رویاهای زیبایی را در سرتان می‌پرورانید، اما هم اکنون دوری از حیقیت چیزی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید. به جای اینکه در ذهن خود به جاهای دور پرواز کنید، توجه خود را به خانه و تغییرات کوچکی که می‌توانید به وجود آورید معطوف کنید.

 

فال متولدین شهریور:

 

شما نمی‌توانید خیلی راحت به برنامه‌هایی که در گذشته برای امروزتان در نظرگرفته بودید فکرکنید، اما اگر قصد دارید که کارهای خود را تمام کنید لازم است که به گذشته خود نگاهی بیندازید. متاسفانه حالا که عطارد سیاره بخت شا تحت تاثیر نپتون واقع شده است، واقعیت غیر قابل باور شده است. شاید بهتر باشد تصمیم گیری‌هایتان را چند روز به تاخیر انداخته و بعد به سراغشان آمده و تا آخر هفته تکلیف خود را روشن کنید.

 

فال متولدین مهر:

 

در حالیکه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیک می‌شود، از یک طرف می‌دانید که باید کارهای قبلی خود را تمام کند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح کردن است و کار کردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان کند، بنابراین کاری را انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز قدرت ریسک پذیری‌تان خیلی زیاد شده و توانایی تغییر دادن بعضی از چیزها را دارید. اما اگر بخواهید بدون داشتن یک تاکتیک ثابت و منظم این تغییرات را ایجاد کنید، کارتان به جای سازنده بودن بیشتر بنیان برانداز خواهد بود. بهترین نتایج ممکن را در ذهنتان تصور کنید و بعد طبق آن نتایجی که آرزویش را دارید برنامه ریزی کنید. اگر شما بتوانید تمام جزئیات را در ذهنتان مجسم کنید شانس بیشتری خواهید داشت.

 

فال متولدین آذر:

 

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

 

فال متولدین دی:

 

شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته لذت بخش‌تر است.

 

فال متولدین بهمن:

 

امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می‌رسند که شما می‌توانید آنها را لمس کنید و آنقدر واقعی هستند که نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا که شما با نشانه‌های سمبلیک که در ذهنتان شکل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعدها که فکرتان منطقی‌تر شد به اندازه کافی وقت دارید که دنبال این برنامه‌ها بروید.

 

فال متولدین اسفند:

 

باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره