وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی شنبه 10 اردیبهشت ماه

فال و طالع بینی شنبه 10 اردیبهشت ماه

فال روز متولدین فروردین:

 

امروز باید کنترل بیشتری روی مسایل کاری داشته باشید. برای همه کارهایی که انجام می دهید، برنامه ریزی داشته باشید و حتما به نتیجه و پیامد آن فکر کنید. در هر حالتی به این فکر کنید که دقیقا چه می خواهید و در همان حوزه هم فعالیت و تلاش کنید. وقتی مسیر درست خود را مشخص کنید، می توانید از دوستان و همکاران نیز در این راستا کمک بگیرید. از افرادی که تجربه و دید بهتر از شما دارند، غافل نشوید.

 

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

 

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

 

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

 

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

 

درست است که شما در محل کار با دقت و جدیت کار می کنید، اما این هفته در سطح انرژیتان کمی پستی و بلندی خواهید داشت، پس برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به همه کارهایتان بتوانید برسید. بهتر است از امروز تا سه هفته دیگر خیلی در کارهایتان عجله نکنید و آهسته پیش بروید و بدون برداشتن قدم های بزرگ و ناگهانی به اهداف خود فکر کنید. چنانچه قصد رفتن به مسافرت را دارید برنامه هایتان را خوب چک بکنید و مواظب باشید چیزی را فراموش نکنید. به عمق احساساتتان نسبت به یک نفر پی خواهید برد و این شما را وحشت زده خواهد کرد، نترسید و این احساس را گرامی بدارید و به آن اهمیت بدهید، این می تواند آغازگر عشقی بزرگ برای شما باشد

 

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری

 

آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری

 

تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

 

فال روز متولدین خرداد:

 

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

 

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 

چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری***خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری

 

ز کفر زلف تو هر حلقه ای و آشوبی***ز سحر چشم تو هر گوشه ای و بیماری

 

تعبیر: دست به سوی هر گلی دراز می کنید خاری از آن به دستتان می نشیند یعنی اینکه به هر کسی که نرد عشق می بازید ضرر می بینید. بسیار ناراحتید، فکر می کنید شکست خورده اید کفر می گوئید. دلتان را صاف کنید باز هم امتحان کنید شعارتان این باشد که تا پیروز نشوم از پای نمی نشینم.

 

فال روز متولدین تیر:

 

امروز مواظب باشید مبادا دوستی که از شما انتظاری بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارد را نا امید کنید. این هفته تا جایی که می توانید شوخ طبعی خود را به عنوان امتیازی مثبت به کار بگیرید. امروز نگاهی دوباره به رژیم غذای خود بیندازید و ببینید آیا لازم نیست تغییراتی در آن ایجاد کنید؟ وقت آن رسیده است که به تناسب اندام خود رسیدگی کنید و ورزش را شروع کنید؛ اما نیازی نیست خودتان را تنبیه کرده و فشاری بیش از تواناییتان به خود بیاورید. اگر احساسی نسبت به یکی از همکاران خود دارید این بدان معنی نیست که او هم لزوما شما را دوست دارد، پس بهتر است در رفتارهای خود محتاطانه عمل کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی***پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

 

وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید***مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی

 

تعبیر:  تنها به مادیات نیاز ندارید بلکه به معنویات و محبت هم نیازمندید. کسی در نظرتان هست که به شما اعتنایی نمی کند. تصور می کنید رقیبتان جلوتر از شماست و همه ی درها را به رویتان بسته می بینید. انتظار می کشید و در عین حال امیدوارید اما به این هم فکر کنید که اگر بهحاجتتان نرسیدید شکست نخورده اید.

 

فال روز متولدین مرداد:

 

فال-شما می توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

 

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

 

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

 

تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.

 

فال روز متولدین شهریور:

 

امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. یک طوفانی در زندگی شما می آید و هر چه بدی و ناراحتی است با خود م یبرد. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به جلو و آینده درخشان پیش بروید.

 

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

 

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

 

تعبیر: آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

 

فال روز متولدین مهر:

 

امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

 

فال حافظ امروز متولدین مهر :

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

 

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

 

تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

 

فال روز متولدین آبان:

 

در حال حاضر برای اینکه به موفقیت برسید باید کنترل احساسات و امیال درونیتان را به دست گرفته و با برخی از سختی هایی که در محیط اطرافتان هستند کنار بیایید. شاید دلایل کافی برای تلافی کردن رفتارهای دیگران و عکس العمل نشان دادن داشته باشید، اما تجربه نشان داده است که باید سنجیده عمل کنید. ممکن است یک نفر در محل کارتان اوضاع را برایتان سخت کند اما بهترین کار این است که شما خودتان را کنار بکشید. در حال حاضر پیشرفتتان با سرعتی که انتظار دارید نیست، اما برانید که این پیشروی متوقف نشده است و به زودی سرعت بیشتری نیز خواهد یافت. دست از متهم کردن اطرافیان بردارید و به زندگی با دید بهتری نگاه کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین آبان :

 

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد***نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

 

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم***که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

 

تعبیر: دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

 

فال روز متولدین آذر:

 

امروز اگر به دنبال کار بروید ممکن است بین شما و یکی از همکاران و یا شریکتان درگیری پیش بیاید و اوضاع ممکن است کمی از کنترل خارج شود. بهتر است از روز تعطیلتان لذت ببرید و وقتتان را با خانواده و کسانی که دوست دارید بگذرانید، همیشه برای کار کردن وقت هست. درست است که شما مملو از انرژی هستید و تمایل زیادی به فعالیت های اجتماعی دارید، اما برخلاف آنچه فکر می کنید انرژیتان پایان ناپذیر نیست و گاهی حتی حوصله دورهمی های دوستانه را هم ندارید. کمی به خود استاحت بدهید و در خانه بمانید. هر نوع رابطه عاطفی که امروز آغاز کنید چندان پایدار نخواهد بود، بهتر است کمی دست نگه دارید.

 

فال حافظ امروز متولدین آذر :

 

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

 

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

 

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

فال روز متولدین دی:

 

تاثیراتی که از مشکلات یکی از نزدیکانتان دریافت می کنید ممکن است شما را ناراحت کند. آیا دوست نزدیکتان مریض است و یا اتفاقاتی برای او افتاده اند که کنترل آنها از دست او خارج است؟ به احتمال زیاد دوستتان دلش نمی خواهد در مورد این موضوع حرف بزند، پس بهتر است اجازه دهید خودش هر موقع که صلاح می داند در مورد این مسئله با شما حرف بزند. ممکن است این وضع شمارا کلافه خواهد کرد، اما بهتر است صبور باشید، چون کار دیگری از دست شما ساخته نیست. به حرف های عشقتان گوش کنید، از او بخواهید با شما حرف بزند، از این طریق خواهید فهمید چه چیزی در رابطه شما ایجاد مشکل می کند. امروز پوشیدن لباس قرمز برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

 

فال حافظ امروز متولدین دی :

 

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

 

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

 

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

 

فال روز متولدین بهمن:

 

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می وزد و شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی حالا ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

 

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

 

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

 

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد

 

فال روز متولدین اسفند:

 

امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

 

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

 

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره