وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز پنجشنبه 22 مهر 1395

فال و طالع بيني روز پنجشنبه 22 مهر 1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش از سایت ایران ناز فال و طالع بيني روز پنجشنبه 22 مهر 1395 نیز قرار داده ایم.شما امروز از نظر احساسی متهم شده‌اید، اما شاید خوب نباشد به هرکسی که رسیدید افکارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتکب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی که بر زبان می‌آورید بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. کمی ‌درد دل کردن کمکتان می‌کند حس بهتری پیدا کنید و همچنین سعی کنید از توانایی‌های بالای خود برای انجام دادن کارهای سودمند استفاده کنید.امروز هر چیزی که قسمتتان باشد رخ می‌دهد. ولی مقاومتی از سمت شما وجود دارد چون باور دارید نباید بدون تلاش چیزی بدست آورید. با وجود تلاش‌های بسیار در زندگی‌تان همچنان بر این باورید که باید مانند زنبوری کارگر بی‎وقفه فعالیت داشته باشید. بلند پرواز بودن هیچ اشکالی ندارد ولی تا زمانی که بتوانید هر از گاهی یک قدم عقب نشینی کنید و از ثمره‌ی تلاشتان لذت ببرید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ کس صدمه نخواهد زد.شما امروز قادر به مدیریت امیالتان نخواهید بود و به نظر می‌رسد که به راحتی ارضا می‌شوید. در این روز شما برای لذت بردن به کارهای فرعی روی می‌‌آورید و باید برای سازمان بخشی به فعالیت‌های حاضرتان فکری کنید. کسی نمی‌تواند از تفریح افراطی شما جلوگیری کند. از روزتان لذت ببرید، بدون اینکه عذاب وجدانی داشته باشید از زمانتان لذت ببرید و سپس به برنامه‌ی روزانه‌تان بازگردید.

 

فال متولدین خرداد:

 

امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار کنید، می‌توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.امروز شما مانند لوک خوش شانس هستید و افسونی در دستانتان دارید که بدون هر تلاشی می‌توانید توسط آن به بهترین چیزها دست یابید. کارهای غیرضروری‌تان را به فردا موکول کنید تا بیشترین بهره را از این انرژی کائناتی ببرید. امیدواریم که امروز کسی متوجه غیاب شما نشود تا بتوانید بیشترین بهره را از این روز رنگین کمانی ببرید.

 

فال متولدین تیر:

 

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.شما معمولا اهل زیاده روی احساسی نیستید ولی ممکن است امروز پا را فراتر از محدودیت‌های خودتان بگذارید. امروز نیازتان برای ماجراجویی بیشتر از همیشه خواهد شد و با وجودی که فکر می‌کنید باید محتاط باشید ولی گام‌های بلند پروازانه‌ای بر می‌دارید. ولی رفتار حاضر شما در کنترل منطق شما قرار ندارد. مطمئن باشید اگر به صدای قلبتان گوش کنید خطر کردن می‌تواند برنامه‌ی هوشمندانه‌ای برای زندگی‌تان فراهم آورد.

 

فال متولدین مرداد:

 

شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید. شما حتی اگر تلاش کنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش کنید. با دقت کردن به عکس العمل‌های خود هنگام بروز مشکلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید که تا بحال نمی‌دانستید. اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز کنید، این کار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.امروز اگر بخواهید انرژی‌تان را حفظ و محدود کنید به کار عبثی مرتکب شده‌اید. امروز آدرنالین خونتان افزایش یافته، قلب‌تان با قدرت زیادی می‌تپد و تا زمانی که به هدف مورد نظرتان نرسیده‌اید این وضعیت ادامه خواهد یافت. موضوع جالب این است که امروز شما شانس زیادی در پیدا کردن عشق، پول و مقام خواهید داشت. مطمئن باشید اگر طمع نکنید و بیشتر از لیاقتتان انتظار نداشته باشید به آرزویتان می‌رسید.

 

فال متولدین شهریور:

 

امروز شیرینی و حلاوت احساساتتان، حال چه دوستی جدیدی را تجربه کرده باشید چه نکرده باشید، شما را مست و سرخوش می‌کند! شما می‌توانید دوباره عاشق فردی آشنا بشوید و یا اینکه با فردی غریبه طرح دوستی بریزید. دوستی شما از هر نوعی که باشد فرقی نمی‌کند، تا موقعی که اجازه ندهید ترس و تردید به عشقتان راه پیدا کنید این شور و هیجان شما به دیگران هم منتقل می‌شود.امروز شما می‌توانید بدون هرگونه بلند پروازی احساسات خود را ابراز کنید. شما معمولاً از اینگونه ابرازهای احساسی ندارید ولی در این آب‌های ایمنِ احساسی شما امنیت را حس می‌کنید. امروز از چیزی به جز خود نترسید و تا زمانی که در این رود احساسی جریان دارید در آبش بپرید.

 

فال متولدین مهر:

 

امروز با وجود اینکه دیگران هم با شما موافقت می‌کنند، ولی بیشتر از اینکه فردی معمولی و مثل همیشه باشید استدلالی و منطقی شده‌اید. ونوس یعنی سیاره بخت شما از کنار بهرام عبور می‌کند. متاسفانه سیاره پیام‌آور در نشانه شما حرکتی رو به عقب دارد و سبب به وجود آمدن سوءتفاهمات می‌شود. همین الان به دنبال راه حل نگردید؛ این کار را به فردا موکول کنید.با وجودی که امروزه زندگی شما سخت‌تر از هر زمانی شده است ولی شما همچنان می‌توانید با ترش‌ترین لیموها شیرین‌ترین کیک‌های لیمو را بپزید. اگر مواد لازم را در اختیارتان قرار دهند شما می‌توانید رویا‌های زیبای خواب‌هایتان را تعبیر نمایید. و خوشبختانه امروز محصول شما توسط هم رده‌هایتان مورد تقدیر قرار می‌گیرد. حواستان را بر اعجاب این لحظات نگذارید به ثمره‌ی امروز توجه کنید تا به بهترین نتایج دست یابید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدکه چه کار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به کارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!در شغلتان به مشکلاتی بر می‌خورید ولی فرصت‌های کاری آینده‌تان امیدوار کننده به نظر می‌رسند. اگر به گفته‌ی قلب‌تان گوش کنید در بالاترین رتبه‌ی ممکنه قرار خواهید گرفت. اگر آرزوهایتان را دنبال کنید اعتماد به نفستان رشد می‌کند و پولدار خواهید شد. حرف‎هایی دارید که گفتنشان برایتان سخت است ولی زمان زیادی برای گفتنشان دارید. امروز به جای پرداختن به موضوعات غم انگیز سعی کنید تا جایی که می‌توانید مهربان باشید.

 

فال متولدین آذر:

 

با وجود اینکه امروز شما با حرفهاهایتان خیط بالا می‌آورید! ولی با حسن نیتتان می‌توانید به راحتی خطاها و لغزشهای اجتماعی‌تان را بپوشانید. بخشی از مشکلات شما دلیلش فقط این است که صبرتان کم شده و نمی‌توانید با شکیبایی به حرفهای دیگران هم گوش دهید. حتی اگر صبور هم باشید باز هم به عکس‌العمل بعدی خود فکر می‌کنید که این کار اصلا لازم نیست. پس حتی اگر درحال تفریح کردن هم هستید آرام‌تر رفتار کرده و به فکر خودتان باشید.امروز فرصت‌های زیادی در اطرافتان می‌بینید. امروز که سیاره‌ی زیبایی ونوس در موازات سیاره‌ی خیر یعنی مشتری قرار می‌گیرد شانس وارد زندگی‌تان شده و نورش بر تمامی اجزایش می‌تابد. این یک رویداد نجومی عالی است ولی شما باید به آن توجه کنید و سریعا تصمیم گیری نمایید. برای دستیابی به موفقیت بالقوه‌ترین نشانه‌های پیشرویتان را دنبال کنید.

 

فال متولدین دی:

 

امروز شانس بسیاری در ترمیم روابطتان دارید ولی اگر می‌خواهید پیشرفتی داشته باشید باید به آرامی قدم بردارید. این روز‌ها خوشبین‌تر هستید و با وجودی که شانس‌های بسیاری از داشتن آیندها‌ی درخشانی در سرنوشت شما دیده می‌شود ولی ممکن است خیلی راحت آنها را نادیده بگیرید. با وجودی که در زندگی‌تان پیشرفتی حاصل می‌شود ولی امکان دارد آنطور که باید همه چیز عالی به نظر نرسد. اگر احساساتتان توسط منطقتان رد شد برای شکست نخوردن به عقلتان توسل کنید.

 

فال متولدین بهمن:

 

امروز امکان دارد به خاطر مسائل و مشکلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان کند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض کند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یک فرصت برای نزدیک‌تر شدن به کسی که دوستش دارید و اصلاح کردن روابطتان نگاه کنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.امروز دوستان و همکارانتان از شما برای تفریحی لذت بخش دعوت می‌کنند. شما بدون درنگ قبول می‌کنید. شاید به این گردهمایی اجتماعی نیاز داشته باشید ولی باید انتظار افرادی که قولی از شما گرفته‌اند را برآورده کنید. شاید امروز به راحتی جواب مثبت دهید ولی قبلش باید به تعهداتتان عمل کنید. خوشبختانه اگر به درستی برنامه ریزی هم به تعهداتتان پای بند می‌مانید و هم تفریحتان را خواهید داشت.

 

فال متولدین اسفند:

 

شما امروز کمی ‌مشکل مالی دارید. این مشکل می‌تواند خیلی ساده و بی‌اهمیت باشد مثل مواقعی که کیف پولتان را در خانه جا می‌گذارید و یا یادتان می‌رود از حساب بانک‌ تان پول بردارید. ولی اگر به مسائل مالی خود به اندازه کافی توجه نکنید همین مشکل ساده بغرنج خواهد شد. با اولویت‌بندی کردن برای مسائل مالی خود و اجتناب کردن از خریدهای بدون دلیل جلوی مشکلات مالی را از همین حالا بگیرید.امروز همه چیز بدون کوچکترین مداخله‌ی شما به نتیجه‌ می‌رسد. تمامی مشکلاتی که با دیگران داشتید به تدریج ناپدید می‌شوند. البته مشکلات به طور کامل محو نمی‌شوند ولی مانند ابری می‌شوند که شما از بین آن می‌توانید خورشید و آسمان آبی را ببینید. برای رسیدن به موفقیت، خوش‎سلیقه فکر کنید. برای تعبیر شدن رویاهایتان تمامی جزئیات آنها را در نظر بگیرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره