وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فراخوان کمک فوری به درمان کودک 3 ساله سرطانی

فراخوان کمک فوری به درمان کودک 3 ساله سرطانی

فراخوان کمک فوری به درمان کودک 3 ساله سرطانی

 

به گزارش وبسایت سرگرمی ایران ناز به نقل از موسسه خیریه حامیان مهر آذری یک خانواده ی چهار نفره در شمال کشورمان نیاز به یاری و کمک فوری شما عزیزان دارند تا بتوانند زندگی فرزند کوچک و سه ساله خود را که به بیماری سرطان مبتلا شده است نجات دهند.

 

پسر سه ساله این خانواده چهار نفره چهلم محرم سال قبل بد حال و بیهوش می شود که بعد از بستری در بیمارستانی در یکی از شهرهای شمالی و انجام آزمایشات و ام ار آی معلوم می شود که این کودک حدود سه ساله در سر خود دارای تومور بدخیم مغزی ایست و باید هر چه سریعتر شیمی درمانی آن شروع شود.

 

از یک سال پیش پدر خانواده که کارگر ساختمانی ، مستاجر و زندگی عادیش به سختی می گذشت دچار بحران بزرگتری هم شده و آن درمان فرزندش ، بواسطه دوستانش از چند بانک وام و از چند نفر از اقوام و آشنایانش قرض می گیرد تا درمان فرزندش قطع نشود و این کار را تا به امروز انجام داده است.

 

ولی متاسفانه این خانواده بی بضاعت برای ادامه درمان فرزند خردسالشان با مشکل مالی مواجه شده اند و دیگری توانی برای ادامه درمان ندارند و ادامه درمان فرزندشان که برای هر بار شیمی درمانی بایستی به تهران مراحعه کنند از هفته قبل متوقف شده است.

 

فراخوان کمک فوری به درمان کودک 3 ساله سرطانی

 

تومور داخل سر این کودک خردسال در حال بزرگ شدن و جسم بجه در حال ضعبف شدن است بطوری که از راه رفتن باز مانده و دست و پای چپش بی حس شده و وضعیتش هرروز بد و بدتر می شود.

 

امیدواریم که با کمک و یاری شما عزیزان بتوانیم مشکل مالی این خانواده را که نیاز فوری به کمک مالی دارند حل کنیم.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره حساب 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهر حکیم تهران اقدام نمایند و ما را در این کار خیر و مقدس یاری نمایند.

 

موسسه خیریه حامیان مهر آذری