وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

8 روش خانگی فرم دادن سینه های شل و افتاده

8 روش خانگی فرم دادن سینه های شل و افتاده

8 روش خانگی فرم دادن سینه های شل و افتاده

 

داشتن سینه هایی خوش فرم و سربالا و سفت آرزوی بسیاری از خانمهاست . به گزارش ایران ناز عوامل زیادی در شل شدن پستان ها و آویزان شدن آنها تاثیر دارند . از جمله نبستن سوتین مناسب و همینطور بزرگی بیش از حد پستان ها و یا کاهش وزن سریع شیردهی و… خانم ها ارزو دارند که سینه هایی سفت و سر بالا داشته باشند. در این مطلب روش هایی برای زیبا کردن فرم و شکل سینه های شل و افتاده گفته شده است که در خانه و بدون هیچ هزینه ای می توانید پستان های خود را خوش فرم و زیبا کنید.

 

اگر می خواهید سینه های سفت و زیبا داشته باشید باید بدانید که به راحتی می توان با 8 روش خانگی سینه های شل و افتاده را سفت کرد.

 

1. ماساژ با یخ

 

این یکی از مهم ترین راه های مقابله با افتادگی سینه است! این کار به شما کمک خواهد کرد سفتی اولیه سینه های خود را به آنها بازگردانده و لبخند را به لب های خود هدیه کنید. خیلی ها با استفاده از این روش ساده توانسته اند به نتایجی مطلوب دست پیدا کنند. یک قطعه یخ را به صورت دورانی به مدت دو دقیقه روی هر سینه ماساژ داده و پس از خشک کردن آنها با استفاده از حوله برای نیم ساعت روی پشت خود دراز بکشید. این کار را تا رسیدن به نتیجه مورد نظرتان ۴ تا ۵ بار در روز تکرار کنید.

 

2. روغن زیتون

 

هیچگاه نقشی که روغن زیتون می تواند در مبارزه با این مشکل ایفا کند را دست کم نگیرید. این روغن سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های قوی است که می توانند در پیشگیری و درمان افتادگی سینه به شما کمک کنند. خیالتان راحت باشد که از استفاده از این درمان خانگی پشیمان نخواهید شد. برای هر یک از سینه ها یک قاشق روغن زیتون را به گونه ای کف دست هایتان بمالید که حرارت را در دست های خود احساس کنید. سپس با کف دست هایتان سینه ها را از سمت پایین رو به بالا به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. این کار را حداقل ۴ بار در هفته انجام دهید.

 

3. زرده تخم مرغ و خیار

 

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که فکر می کنند هزینه های سرسام ور تنها راه حل این مشکل هستنداین روش درمان نظرتان را عوض خواهد کرد. شما با این روش به طور همزمان از ویتامین ها و پروتئین فراوان موجود در زرده تخم مرغ و اثرات مفیدی که خیار برای پوستتان دارید بهره مند خواهید شد.

 

یک خیار را در دستگاه به شکل پوره در بیاورید و سپس یک زرده تخم مرغ و یک قاشق کره را به آن اضافه کرده و به شکل یک خمیر دربیاورید. خمیر به دست آمده را روی سینه ها مالیده و بگذارید برای ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند. سپس آن را با آب سرد به طور کامل بشویید. این کار را حداقل یک بار در هفته انجام دهید.

 

4. پیاز و تخم مرغ

 

این یک روش طبیعی فوق العاده دیگر برای درمان این مشکل است. پیاز سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای سلامت پوست بسیار مفید هستند. برای دیدن نتیجه این روش مجبور نیستید خیلی صبر کنید. یک تخم مرغ را تا زمانی که شکلی کرم مانند به خود بگیرد هم زده و آن را روی قسمت پایینی سینه مالیده و به مدت نیم ساعت صبر کنید. سپس آب یک پیاز را گرفته و با یک لیوان آب ترکیب کنید و سینه هایتان را با محلول به دست آمده شستشو دهید.

 

5. پودر تخم شنبلیله

 

اگر سرسختانه به دنبال راه حلی برای این مشکل خود می گردید پودر تخم شنبلیله می تواند به دادتان برسد. این دانه ها سرشار از موادی هستند که باعث سفتی پوست می شوند. اثرگذاری این روش شما را شگفت زده کرده و به محض استفاده از آن می توانید مشکلتان را حل شده بدانید!

 

یک فنجان پودر تخم شنبلیله را با یک فنجان آب ترکیب کنید تا به شکل خمیری در بیاید و آن را روی سینه ها مالیده و بگذارید برای یک ربع روی پوست بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید. اگر به صورت روزانه از این روش استفاده کنید خیلی زود نتیجه آن را خواهید دید.

 

6. انار و روغن خردل

 

ترکیب انار و روغن خردل یک درمان خانگی موثر دیگر است که می تواند کمک زیادی به شما بکند. ویتامین های زیادی که در این دو یافت می شوند اثرات زیادی روی سلامت پوست و به ویژه استحکام آن می توانند داشته باشند. پوست یک انار را کنده و یک قاشق غذاخوری روغن خردل به آن اضافه کرده و ترکیب پوست انار و روغن خردل را به شکل خمیری یک دست در بیاورید. این ترکیب را هر شب قبل از خواب روی سینه ها بمالید.

 

7. ژل آلوئه ورا

 

بدون حرف زدن در مورد آلوئه ورا این مطلب ناتمام باقی خواهد ماند. آنتی اکسیدان های موجود در آلوئه ورا با رادیکال های آزاد موجود در بدن شما مقابله می کنند و این بخشی اساسی در رویارویی با این مسئله است. همچنین محتویات فوق العاده ی موجود در این ماده به حفظ حالت کشسانی و استحکام پوست کمک می کنند. دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را به مدت ۱۵ دقیقه روی سینه ها ماساژ دهید و سپس اجازه دهید ۱۵ دقیقه دیگر نیز روی پوستتان باقی بماند و در نهایت آن را با آب ولرم شستشو دهید. این کار را هر روز تا رسیدن به نتیجه مورد نظرتان ادامه دهید.

 

8. پرس سینه

 

پرس سینه یکی از بهترین تمرین هایی است که در به دست آوردن مجدد سفتی سینه ها می تواند به شما کمک کند. به شرط آن که این حرکت به درستی و به صورت مداوم انجام شود خیلی زود با سینه های شل خود خداحافظی خواهید کرد. دو دمبل را در دست گرفته و کف زمین رو به سقف دراز بکشید و هر یک از دمبل ها را در یک دست خود نگه دارید.

 

دست هایتان را روی سینه قرار داده و به آرامی تا زمانی که دست هایتان کاملا باز و کشیده شوند رو به بالا ببرید. به مدت ۱۵ ثانیه این حالت را حفظ کرده و سپس به آرامی دست هایتان را به حالت اولیه باز گردانید. این حرکت را روزانه به صورت سه ست ده تایی انجام دهید.

 

در کنار این راه هایی که برای مبارزه با افتادگی سینه یاد گرفته اید برخی نکات دیگر نیز هستند که باید رعایت شوند:

 

این که لباس زیر شما به طور کامل با اندازه سینه هایتان مطابقت داشته باشد و نه براتان کوچک و نه گشاد باشد بسیار مهم است.

 

تا جای ممکن خودتان را از نور آفتاب محافظت کنید. قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب می تواند اثراتی منفی روی استحکام پوست شما بگذارد.

 

هر روز به مقدار کافی آب بنوشید تا استحکام پوست خود را حفظ کنید.

 

اگر قصد دارید وزنتان را کاهش دهید این کار را به صورت تدریجی انجام دهید. کاهش سریع و ناگهانی وزن افتادگی سینه را به شدت افزایش خواهد داد.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره