وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس

 

به گزارش ایران ناز خواننده افسانه ای و خوش صدای آهنگ فیلم تایتانیک ، که مدتیست با مرگ همسرش ، بیوه شده است پس از انتخابات آمریکا و نیز برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ در ژانویه 2017 ريال ویلای بزرگش را با نصف قیمت و آنهم به صورت اقساطی به فروش گذاشت .سلن دیون به خاطر ترامپ، مجبور به فروش اقساطی ویلای خود در فلوریدا شد. به گزارش ایران ناز سلن دیون ، خوانندۀ مشهور که با فیلم سینمایی کشتی تایتانیک اوج گرفت، مجبور به فروش ویلای بزرگش در فلوریدا به صورت اقساطی طی سه سال با نصف قیمت شد و تنها مسئول آنرا دونالد ترامپ می داند.

 

با برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ در روز جمعه 20 ژانویه او رسما رئیس جمهور ایالات متحده شد؛ اما سلن دیون از این موضوع به دلیل صدمات جانبی ای که این تغییر مستأجر کاخ سفید برایش داشت، دچار ناراحتی شدید شده است.

 

به گزارش وال استریت ژورنال، از آنجا که این خواننده کانادایی هیچ اطمینانی به انتخابات آمریکا نداشت نتوانست ویلایش در فلوریدا را با قیمتی عادلانه و واقعی خود به فروش برساند. بنابراین بیوۀ رنه آنجلی مجبور به فروش سریع و با محدودیت وقت خود با قیمتی بسیار پایین شد.

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس

این خانه که در سال 2013، 72.5 میلیون دلار برآورد قیمت شده بود پس از گذشت سه سال که قیمت آن افزایش نیز یافته بود به 38.5 میلیون دلار آن هم با پرداخت اقساطی طی 3 سال فروخته شد.

 

به نوشتۀ گالا، دلیل این تخفیف حدود 50 درصدی به شرایط سیاسی جدید ایالات متحده باز می گردد. البته هزینه های بالای نگهداری این ویلای بزرگ و توان مالی خریدارن نیز در تصمیم این خواننده بی تأثیرنبوده است. مساحت این ویلای عظمیم الجثه 2.2 هکتار در روستایی کوچک واقع در جزیره ژوپیتر است که رنه آنجلی ، همسر فوت شده اش آنرا در سال 2010 میلادی بنا کرده بود.

 

این ویلا با توجه به اطلاعات منتشر شده در گالا شامل یک اقامتگاه اصلی در دوطبقه، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن گلف و تئاتر، سه استخر ، یک پارک آبی، ساحل اختصاصی 100 متری می باشد. در کل سلن دیون و خانواده اش نگاهی بزرگ به همه چیز داشته اند و نمی توان هزینه های نگهداری و تمیز کردن این عمارت را تصور کرد.

 

قطعا این خواننده به دنبال تغییراتی در زندگی اش می باشد چرا که عمارتش واقع در ناحیه شانزدهم پاریس را نیز از اواخر ماه دسامبز گذشته برای فروش گذاشته است. این عمارتش هم دست کمی از ویلای فلوریدای او ندارد؛ چرا که دارای 10 اتاق در پنج طبقه با نمایی خیره کننده از برج ایفل است. قیمت این عمارت هم 9 میلیون یورو می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر و جزئیات مراسم تحلیف دونالد ترامپ

 

گریه اوباما در آخرین سخنرانی ریاست جمهوریش+تصاویر

 

عکس هایی از مراسم تشییع همسر سلن دیون

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره