وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فریب دختران تهرانی برای سرقت سکه های طلا (عکس)

فریب دختران تهرانی برای سرقت سکه های طلا (عکس)

هفدهم اسفند ‌سال گذشته، صاحب یکی از طلافروشی‌های خیابان 15 خرداد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، خبر از سرقت 5 عدد سکه تمام بهار آزادی توسط یک زن و شوهر جوان داد. با حضور مأموران در محل جرم و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که زن جوانی توسط صاحب مغازه طلافروشی و همکارانش به عنوان همسر سارق متواری دستگیر شده است و این در حالی است که این زن مدعی بود که فرد متواری هیچ نسبت خانوادگی با او نداشته است.

پس از انتقال زن جوان به کلانتری، وی در اظهارات خود به مأموران گفت: فردی به نام رضا، که از محل طلافروشی متواری شد قصد تهیه یک وام برای من داشت که در طول مسیر دریافت وام، این شخص عنوان کرد که قصد خرید تعدادی سکه طلا دارد و از من خواست تا همراه او برای خرید سکه به طلافروشی بروم، در داخل مغازه، ایشان پس از گرفتن سکه‌ها و به بهانه دیدن طلاهای پشت ویترین، از مغازه خارج و ناپدید شد.

صاحب مغازه طلافروشی نیز در اظهارات خود به مأموران گفت: فردی که اقدام به سرقت سکه‌ها کرد، در زمان حضور خود در طلافروشی این خانم را همسرش معرفی کرد و ایشان نیز هیچ اعتراضی به این مطلب نداشت لذا همین موضوع باعث شد تا من نیز به آن‌ها اعتماد کنم و تعداد 5 سکه طلا را تحویل آن‌ها دهم.

مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری با توجه به این شیوه و شگرد سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته طلافروشی، موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه سرقت شدند که بارها به همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت از طلافروشی کرده بود؛ با شناسایی این متهم به نام محمدرضا . خ (38 ساله) و شناسایی مخفیگاه وی در خیابان پیروزی – خیابان پرستار، وی توسط مأمورین تیم تجسس ویژه کلانتری 113 بازار دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال متهم به پایگاه هفتم آگاهی و بررسی سوابق، وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه‌دار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیش از هفت فقره سرقت – بدین شیوه و شگرد – مورد شناسایی قرار گرفت؛ لذا هماهنگی‌های لازم انجام شد و متهم با توجه به تعدد سوابق خود در پایگاه یکم آگاهی در اختیار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

فریب دختران تهرانی برای سرقت سکه های طلا (عکس)

بررسی سوابق متهم حکایت از آن داشت که “محمدرضا . خ”  پس از آخرین دستگیری، با تأمین قرار وثیقه 200 میلیون تومانی، در بهمن ماه سال گذشته از زندان آزاد و مجدداً سرقت‌های خود را از طریق طرح آشنایی با دختران و زنان جوان جهت استفاده از آنها در سرقت‌ها آغاز کرده است.سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:

با توجه به سوابق متهم در ارتکاب سرقت‌های مشابه و به دلیل شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی که در همین مدت چند ماهه از زمان آزادی متهم، توسط وی مورد سرقت، فریب و یا کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهران صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگان  دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نیاوران – سه راه یاسر مراجعه کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره