وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

 

موهای فر زیبایی خاصی به چهره اشخاص میدهند . اما فر کردن موها گاهی کاری وقتگیر و پر هزینه است ! علاوه بر آن استفاده از وسایلی نظیر بابلیس و مواد شیمیایی ، ممکن است عوارضی برای سلامتی موهای شما داشته باشد . اما در این بخش از ایران ناز قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه موهای صاف، لخت و بی حالت تان را با یک ترفند ساده خانگی خوش حالت و زیبا کنید.موهای خود را با دستمال کاغذی و بدون سختی در خانه فر کنید

 آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

فر کردن مو با بابلیس هم وقت گیره و هم مضر چون گرمای اون باعث آسیب رسوندن به موها میشه. بنابراین میتونید با استفاده از دستمال کاغذی و بدون این که کوچک ترین آسیبی به موهاتون برسه اون ها رو فر کنید. این روش به شما اجازه میده که موها رو داخل دستمال کاغذی بپیچید و بزارید شب تا صبح توی موها بمونه. صبح با موهای فر از خواب بیدار میشید.

 

دستمالی که استفاده می کنید باید ضخیم باشه تا بتونید راحت بدون این که پاره بشه داخل موها بپیچید و گره بزنید. برای این کار می تونید از حوله کاغذی یا دستمال سفره کاغذی هم استفاده کنید. چون این دستمال ها تا حدودی بزرگ هستن باید در اندازه های کوچک تری ببریدشون.

 

یکی دیگر از وسایلی که نیاز دارید شانه بلند دندانه ریز هست تا راحت بتونید موها رو تقسیم کنید. موها رو به هفت قسمت تقسیم کنید تا راحت تر بتونید با دستمال کاغذی بپیچید و گره بزنید. اگر به شانه دسترسی ندارید به جای اون میتونید از قلمو استفاده کنید.

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

اسپری را پر از آب کنید و موها رو قبل از این که لای دستمال کاغذی بپیچید مرطوب کنید. مراقب باشید که زیادی موها رو خیس نکنید همین که کمی مرطوب بشه کافیه. اگر تازه از حمام اومده باشید نیازی نیست که موها رو با اسپری مرطوب کنید چون خودش تا حدودی مرطوب هست.

 

اسپری رو دم دست بزارید چون ممکنه بعد از پیچیدن موها با دستمال کاغذی باز هم نیاز داشته باشید که روی موها بپاشید. بااین کار فرها همینطور ثابت میمونن و حالتشون برای چند روز میمونه.

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

دستمال ها رو سه تایی از رول جدا کنید. تعدادشون باید به اندازه ای باشه که بتونید تمام موها رو باهاشون بپیچید. هر کدوم از اون ها هم باید سه تایی باشن. اگر از حوله کاغذی استفاده می کنید چون بزرگ هستن تک عددی باشن بهتره.

 

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

وقتی دستمال ها رو جدا کردید اون ها رو در اندازه های مساوی تا کنید. چون می خواهیم فرها در یک اندازه باشن. اگر میخواهید فرها درشت تر باشن باید دستمال ها رو دو بار تا بزنید. با این کار چون دستمال ها پهن تر هستند فرها هم درشت تر میشن.

 

قسمت هایی را که می خواهید فر کنید را از قسمت هایی که نمی خواهید فر کنید جدا کنید تا راحت تر بتونید این کارو انجام بدید. به عنوان مثال شاید نمی خواهید پایین موها رو فر کنید بنابراین اونهارو با کلیپس ببندید. اگر موهای ضخیمی دارید در اندازه های ۲ سانتیمتری جدا کنید و قبل از این که لای دستمال بپیچید با اسپری کمی نمدار کنید تا سر جاش ثابت بمونه و بیشتر حالت بگیره.

آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

از انتهای مو شروع کنید. دسته مویی که جدا کرده اید رو دور دستمال بپیچید تا به ریشه موها برسه. هم می تونید موها رو تا نیمه فر کنید هم می تونید تا ریشه ها کامل فر کنید. دستمال رو هر چقدر که دوست دارید می تونید بپیچونید.

 

در انتها دو طرف دستمال رو بگیرید و گره بزنید. محکم گره نزنید چون ممکنه دستمال پاره بشه. اگه امکانش هست می تونیددو تا گره بزنید تا محکم تر بشه و باز نشه.

 آموزش تصویری فر کردن مو با دستمال کاغذی

روی سرتون رو با دستمال بپیچید و بزارید شب تا صبح بمونه. شاید نیاز بشه به پشت بخوابید تا بغل موها به هم ریخته نشن. اگر عجله دارید میتونید از سشوار استفاده کنید. به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه موها رو با سشوار خشک کنید.

 

در مرحله آخر دستمال ها رو جدا کنید و کمی اسپری تافت بزنید تا ثابت بمونه. هنگام باز کردن موها مراقب باشید که با ملایمت این کارو انجام بدید تا فر موها خراب و به هم ریخته نشه.

 

مطالب مرتبط:

 

 3 روش برای صاف یا فر کردن موها

 

آموزش تصویری فر کردن مو در خانه

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره