وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فعال کردن هات اسپات آیفون و آیپد

فعال کردن هات اسپات آیفون و آیپد

فعال کردن هات اسپات آیفون و آیپد

 

در این پست به شما طریقه اتصال اینترنت آیفون یا آیپدتان را به کامپیوتر و لپتاپ آموزش می دهیم.

 

هات اسپات شخصی

 

برای فعال نموندن هات اسپات شخصی در گوشی اپل یا آی پد خود به Settings > Cellular بروید و حالا Personal Hotspot را انتخاب کنید. سپس اسلایدر را به حالت روشن تغییر دهید. اگر چیزی به عنوان هات اسپات ندیدید کریر را بررسی کنید.

 

حالا می توانید با وای فای ، بلوتوث یا یو اس بی به هات اسپات متصل شوید. در هنگام اتصال دستگاهی به هات اسپات شخصی شما رنگ استاتوس بار(the status bar( آبی می شود و همزمان تعداد دستگاه هایی که به گوشی شما متصل می شوند را نمایش می دهد . حداکثر تعداد دستگاه های متصل شده به گوشی شما به نوع آیفون شما یا به کریر بستگی دارد.

 

اتصال اینترنت ایفون و ایپد ( ای او اس ، ios 10) به کامپیوتر

 

اتصال از طریق وای فای (wifi)

 

پس از اطمینان از روشن بودن هات اسپات شخصی آیفونتان (در همین پست روشن کردن هات اسپات شخصی آموزش داده شد ) پسوورد وای فای و اسم تلفن را وارد نمایید. در داستگاهی که با آن میخواهید به هات اسپات متصل شوید به Settings > Wi-Fi بروید و نام دستگاه دارای هات اسپات را پیدا کنید تا به آن متصل شوید. سپس رومز عبور هات اسپات شخصی را وارد کنید. به همین راحتی بوسیله ی وای فای به هات اسپات آیفون یا آپدتان متصل شدید.

 

اتصال از طریق بلوتوث (bluetooth)

 

برای قابل شناسایی کردن آیفون یا آیپدتان به Settings > Bluetooth بروید. سپس در مک یا کامپیوتر خود دستورات را دنبال کرده تا یک شبکه اتصال اینترنتی با بلوتوث نصب کنید.
لازم به ذکر است که هات اسپات شخصی اتصال با بلوتوث دستگاه های شخص ثالث را پشتیبانی میکند.

 

برای دیدن ادامه ی پست به این آدرس( خرید گیفت کارت ) مراجعه مطالب آموزشی مختلفی مانند خرید از آمازون ،ساخت اپل آیدی ، خرید گیفت کارت اپل ، آموزش دریافت گیفت کارت رایگان ، ویا معرفی بازی ها و اپ های پربازدید اپ استور و … است که قطعا شما را جذب خود خواهد کرد.