وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فناوری های ضد سرقت روی گوشی

فناوری های ضد سرقت روی گوشی
حکومت امریکا می گوید بعد از فشار بر کمپانی های سازنده گوشی، دو کمپانی سامسونگ و اپل پیشرو در توسعه فناوری ضد سرقت شده و فناوری جدید خود را در سان فرانسیسکو آزمایش کردند.بعد از انتشار نامه سرگشاده اریک اشنایدرمن دادستان نیویورک به کمپانی هایی مانند مایکروسافت، گوگل، اپل و سامسونگ(۱۳ ماه می)؛ و نیز نامه بازپرس قضایی سان فرانسیسکو – جورج گسکون-   دو کمپانی اپل و سامسونگ برای ساخت فناوری ضد سرقت برنامه های خود را آزمایش کردند.

ماه گذشته اشنایدرمن و گسکون با نمایندگان اپل و سامسونگ و مایکروسافت و گوگل طی جلسه ای ساخت فناوری موسوم به Kill Switch را بررسی کردند تا به محض سرقت، گوشی مورد نظر از کار بیفتد. آنها از کمپانی ها خواستند تا کمتر از یک سال فناوری مورد نظر را بسازند. (مطابق آمار از هر ۳ سرقت در امریکا یک سرقت مربوط به گوشی تلفن همراه است.)

این دو کمپانی در برنامه موسوم به Secure Our Smartphone یا S.O.S در سان فرانسیسکو فناوری های خود را آزمایش کردند.اپل با فناوری Activation Lock‌ و سامسونگ با برنامه Lojack روی آندروید و گلکسی اس ۴ ، فناوری های ضد سرقت را نمایش دادند تا کارایی های این برنامه ها را به مقامات نشان دهند.


نماینده سامسونگ در جلسه با مقامات قضایی و حکومتی گفت باعث افتخار است که سامسونگ در حال کار روی پروژه ضد سرقت است. نماینده اپل نیز گفت با گسکون و سایر نمایندگان به همکاری روی فناوری های جدید ضد سرقت ادامه می دهند.مقامات قضایی می خواستند ببینند آیا سوئیچ ویژه می تواند تلفن را بلا استفاده سازد؟ و برای سارقان از جذابیت بیفتد؟

برنامه سامسونگ موسوم به Lojack است که به محض سرقت قفل شده و اطلاعات شخصی کاربر را پاک می کند تا به دست سارقان نیفتد.این برنامه ظاهرا ۲۹ دلار قیمت داشته و کاربر با پرداخت این مبلغ ، از سرویس یک ساله آن بهره مند می شود. اپ مذکور جوری تعریف شده که از راه دور گوشی را قفل می کند و اطلاعات را پاک می کند تا سارق نتواند به آن دسترسی پیدا کند نظر شما چیست.