وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پشت پرده فیلم عروس عصبانی اینستاگرام (عکس)

پشت پرده فیلم عروس عصبانی اینستاگرام (عکس)

پشت پرده فیلم عروس عصبانی اینستاگرام

 

به گزارش ایران ناز کلیپی از یک عروس در فضای مجازی سرو صدا به پا کرده است. عصبانیت و حرفهای عجیب این عروس هنگام بریدن کیک و رقص و آواز خوانی و حرکات وی جلوی دوستان و داماد سوژه مردم شده است.

 

به تازگی فیلمی از مراسم عروسی یک زوج جوان در فضای مجازی دست به دست می شود که در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان عروس عصبانی یا عروس خجالتی! نام برده می شود

 

تقریبا یک هفته ای می شود که چند دقیقه از یک مراسم عروسی سوژه جدید برخی کاربران فضای مجازی شده است و به دنبالش مثل تمام سوژه های مشابه دابسمش های فراوان و شایعات متعددی را به همراه داشته است.

 

در این فیلم ، لحظاتی از مراسم عروسی یک زوج جوان به نمایش درآمده و به نوعی تلقی می شود که حرکات عروس نشان از عصبانیت او دارد. این فیلم از مراسم خصوصی یک زوج بود که هزاران بار در تلفن همراه افراد دست به دست و سپس شایعات فراوانی در پی آن منتشر شد؛ از عمدی بودن انتشار این فیلم برای محبوبیت تا اجباری بودن انتشار آن برای تخفیف آتلیه !!!! حتی برخی مدعی هستند این عروس برای تخفیف گرفتن در لباس عروسش و به نوعی تبلیغ آن این حرکات را انجام داده تا به شهرت برسد!

 

برخی نیز ازیک کینه و و دشمنی وحسادت زنانه برای انتشار آن گفتند ، برخی از خودکشی عروس بعد انتشار فیلم عروسیش گفتند و برخی از اختلاف و جدایی این زوج .

 

هر کدام از اینها واقعیت داشته باشد باردیگر خطر جدی و غیر قابل انکار فضای مجازی است برای بر باد دادن آبرو  انسانها. اما آنچه اتفاق افتاد، یا خنده و بی تفاوتی به این کلیپ بود یا دابسمش هایی بی هدف. با وجود این، اگر کمی عمیق تر به این ماجرا بنگریم گویی اپیدمی جدیدی درحال رخ دادن است؛ به گونه ای که هر از چند گاهی آفراد غیرمعروف ناگهان در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام معروف شوند؛ از دی جی فسنقری تا پسر تلگرامی و دنیا جهانبخت و خیلی های دیگر…

 

در آخر یک کلام ، این فضا را جدی بگیریم و ساده از کنارش نگذریم ومراقب باشیم ؛ شاید ما قربانی این فضا شویم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره