وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم عصبانیت رامسین کبریتی از مسخره شدن در جم

فیلم عصبانیت رامسین کبریتی از مسخره شدن در جم

فیلم عصبانیت رامسین کبریتی از مسخره شدن در جم

 

به گزارش ایران ناز رامسین کبریتی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که مدتیست به ترکیه جهت بازی در شبکه جم مهاجرت نموده است زمانی که در برنامه ” شد شو ” با سوالات تمسخرآمیز و بیربط مجری برنامه روبرو شد با عصبانیت  استودیو را ترک کرد و گفت اجازه نمیدهد از او برای سوژه خنده کردن و تمسخر و خنداندن بیننده های برنامه استفاده شود و برایشان بازی نمیکند .

 

رامسین کبریتی که مدتیست از ایران مهاجرت کرده و به شبکه جم پیوسته است نتوانست مقابل مسخره شدن در برنامه این شبکه طاقت بیاورد .رامسین کبریتی که از سوالات مضحک مجری برنامه شدشو عصبانی شده بود گفت که اجازه نمیدهد مسخره شود و برنامه شد شو را ترک کرد .

 

فیلم رامسین کبریتی در برنامه شد شو شبکه جم را مشاهده میفرمایید:

 

 

برنامه شد شو شبکه جم برنامه ای به قولا سرگرم کننده است که با دعوت از برخی ستارگان به گونه ای با آنها شوخی هایی میکند که گاها به بی احترامی ختم میشود .رامسین کبریتی میهمان برنامه شد شو شبکه جم در هفته گذشته بود که به ناراحتی رامسین کبریتی و خروج وی از برنامه ختم شد .

 

مجری برنامه شد شو که برای طنز کردن فضای برنامه با پرسیدن چند سوال چرت و پرت رامسین کبریتی را شگفت زده کرد ناگهان آن روی رامسین کبریتی را دید .رامسین کبریتی که سوالات مصحک مجری را توهین به خود اطلاق کرد گفت که بعد از سال ها بازیگری اجازه نمیدهد که وی را در شبکه جم به سخره بگیرند و برنامه را ترک کرد .

 

مطالب مرتبط:

 

کامنت جالب نواب صفوی برای بازیگر ایرانی جم +عکس

 

گفتگو با رامسین کبریتی نقش صابر در ستایش

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره