وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم کتک کاری و غش کردن مایلی کهن در مسابقه (عکس و فیلم)

فیلم کتک کاری و غش کردن مایلی کهن در مسابقه (عکس و فیلم)

فیلم کتک کاری و غش کردن مایلی کهن در مسابقه

 

به گزارش ایران ناز مایلی کهن پس از باخت در مسابقه فوتبال به سمت مدیر عامل نساجی رفت و پس از درگیری شدید با او غش کرد و به اورژانس منتقل شد . پس از شکست ۲ بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که مشغول صحبت با داور بود دست به یقه شد.

 

این درگیری باعث شد که مایلی‌کهن غش کند و او را به اورژانس بردند

 

رمضانی: مایلی‌کهن جنبه باخت ندارد/او پس کله من را گرفت!

 

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی در مورد اتفاقات آخر بازی نساجی با ملوان گفت: بعد از مسابقه من به سمت داور رفتم تا به او خسته‌نباشید بگویم البته یک جمله هم به داور گفتم اینکه فیلم بازی را یک بار دیگر ببیند تا در آینده اشتباهات بازی امروز را تکرار نکند.

 

وی افزود: در این لحظه ناگهان محمد مایلی‌کهن پس کله من را گرفت و با من درگیر شد که من از او رد شدم و به رختکن رفتم. نمی‌دانم حرف زدن من با داور چه ارتباطی با محمد مایلی‌کهن دارد؟!

 

رمضانی در مورد اینکه آیا او هم دست روی مایلی‌کهن بلند کرده یا نه گفت: من هرگز چنین کاری نکردم و از او رد شدم و به رختکن رفتم البته مایلی‌کهن غش کرد و شنیدم که کارش به اورژانس کشید، البته من همواره حرمت بزرگتر و پیشکسوت خودم را دارم اما او به من حمله‌ور شد.

 

مدیرعامل نساجی مازندران در مورد اینکه چرا بعد از برد 2 بر یک به داور اعتراض کرده گفت: داور در این بازی اشتباهات زیادی داشت. شاید می‌توانست یکی، دو پنالتی به سود ما بگیرد. من فقط به او توصیه کردم فیلم این بازی را ببیند چون در آینده داوری‌اش برای او سودمند خواهد بود.

 

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره