وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قاتل بنیتا کودک هشت ماهه اعدام شد (عکس)

قاتل بنیتا کودک هشت ماهه اعدام شد (عکس)

قاتل بنیتا کودک هشت ماهه اعدام شد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز پس از تایید حکم قصاص قاتل بنیتا دخترک هشت ماهه ای که بر اثر رها شدن در خودروی سرقتی و بخاطر تشنگی و گرسنگی و گرما جان باخته بود , صحب امروز 28 خرداد 97 اجرا شد .رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم قصاص قاتل بنیتا قلعه نویی کودک هشت ماهه صبح امروز ۲۸ خردادماه اجرا شد.

 

رئیس کل دادگستری استان تهران از اجرای حکم قصاص قاتل بنیتا کودک هشت ماهه خبرداد و گفت: صبح امروز ۲۸ خردادماه این حکم اجرا شد.

 

قاتل بنیتا کودک هشت ماهه اعدام شد (عکس)

 

٢٩ تیرماه خبر گم شدن کودک هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری که از مردم تقاضای کمک می‌کرد در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز از این ماجرا گذشت در حالی که تلاش‌های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبری تلخ مبنی بر فوت کودک هشت ماه در رسانه‌ها پیچید.

 

پس از اعلام موضوع به پلیس، در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو شدند.

 

با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.

 

سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان‌های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه‌ها آن را ر‌ها کرده است.

 

قاتل بنیتا کودک هشت ماهه اعدام شد (عکس)

 

ماموران بلافاصله به محل ر‌ها کردن خودرو در محله‌ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه که به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند.

 

دادگاه متهمان پرونده بنیتا روز‌های ۲۰ و ۲۲ شهریورماه به ریاست قاضی کشکولی برگزارشد.

 

سخنگوی قوه قضائیه در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در یکصد و هجدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه از صدور حکم این پرونده خبر داد و گفت: متهم ردیف اول چند اتهام داشته است که یکی از آن‌ها قتل عمد نفس است، حکم قصاص صادر شده است که شنیده‌ام برای سایر اتهام‌ها مجازات‌هایی مثل شلاق، تبعید صادر شده که آن هم قابل اعتراض است و باید منتظر حکم دادگاه تجدیدنظر خواهی باشیم.

 

۲۹ آذر ماه نیز دیوان عالی کشور حکم قاتل بنیتا را تایید و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.

 

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا را به اتهام قتل عمد به قصاص، در ارتباط با آدم ربایی به ۲۲ سال و ۶ ماه حبس، رها کردن طفل ۱۷ ماه حبس، مباشرت ۱۵ سال حبس، ۱۱۱ ضربه شلاق، رد عین مال مسروقه، دیه و دو سال تبعید به دیوان‌دره محکوم کرده است. متهم ردیف دوم این پرونده نیز در ارتباط با عناوین اتهامی مختلف، جمعاً به ۱۳ سال حبس، ۱۱۱ ضربه شلاق و دو سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم شده است.

 

این حکم در دیوان عالی کشور تأیید و سحرگاه امروز اجرا شد.

 

قاتل بنیتا کودک هشت ماهه اعدام شد (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره