وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قاتل جان این دخترک شکلات است (عکس)

قاتل جان این دخترک شکلات است (عکس)
پزشکان همیشه مردم را از خوردن کیک و شکلات زیاد منع می کنند زیرا این مواد غذایی ارزش خوراکی زیادی ندارند و گاهی بسیار چاق کننده اند اما خوردن آن ها می توانند یکی از گزینه های اوقات فراغت باشد اما دکتران شکلات و چیز شیرین را برای این دختر قتل جانش اعلام کرده اند.

با آنکه زیاده روی در خوردن موادی مانند فست فود، کیک و شیرینی می تواند زیان بار باشد اما در میان کودکان یک تفریح به حساب می آید و شاید چیزی مانند رفتن به رستوران و خوردن پیتزا برای کودکان لذت بخش نباشد.
 
قاتل جان این دخترک شکلات است (عکس)

"فیلدس تیلور" دختر بچه 3 ساله ای است که هیچ وقت نمی تواند لذت خوردن ساندویچ یا حتی کیک تولدش را بچشد زیرا او به بیماری خاص مبتلا شده است که تنها 500 نفر در دنیا به آن دچار هستند. این بیماری مانع از خوردن برخی مواد خوراکی میشود.
 
این بیماری به نام "Glut1" شناخته می شود و باعث خواهد شد تا بدن توانایی درست کردن گلوکوز نداشته باشد. این بدین معنی است که مغز او همیشه به دنبال انرژی می گردد و اگر از رژیم غذایی سخت و محدود خود فاصله بگیرد دچار مشکلات مختلف و در نهایت مرگ خواهد شد.

این دختر بچه که از سن 15 هفتگی اولین نشانه های بیماری را نشان داد تا به امروز تنها از مواد پرچربی استفاده کرده است و تنها ذره ای تخطی از این دستور غذایی باعث کند شدن رشد ذهنی او می شود. این بیماری درمان خاصی ندارد و تنها رعایت و مراقبت می تواند جان این کودک را نجات دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره