وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قاتل خانم مدیر باشگاه بدنسازی لاهیجان پیدا شد +عکس

قاتل خانم مدیر باشگاه بدنسازی لاهیجان پیدا شد +عکس

قاتل خانم مدیر باشگاه بدنسازی لاهیجان پیدا شد +عکس

 

به گزارش ایران ناز چندی پیش خبری تاسف بار از پیدا شدن جسد یک زن در رودخانه ای در پسیخان مردم را وحشت زده کرد . پیکر این زن که مشخص شد مدیر باشگاه بدنسازی در لاهیجان است ، لای پتو پیچیده شده و به رودخانه ای انداخته شده بود .   راز قتل مدیر باشگاه بدنسازی زنانه که جسد پتو پیچش در رودخانه کشف شده بود، با تلاش کارآگاهان جنایی فاش شد.

 

رسیدگی به این پرونده از روز یکشنبه 5 دی امسال و درپی تماس مرد جوانی با پلیس 110 شهر رشت آغاز شد. مرد جوان به مأموران گفت که هنگام قدم زدن کنار رودخانه به طوراتفاقی جسد زنی را داخل پتو و در حاشیه رودخانه «پسیخان»در حوالی روستای «خشت مسجد» رشت مشاهده کرده است. به دنبال اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند و با جسد زنی روبه‌رو شدند که آثار بریدگی روی گردنش حکایت از قتل او داشت.

 قاتل خانم مدیر باشگاه بدنسازی لاهیجان پیدا شد +عکس

کارآگاهان جنایی درادامه تحقیقات دریافتند زن میانسال درمحل دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش درکنار رودخانه رها شده است.ازآنجا که در بازرسی جسد هیچ مدرکی برای شناسایی هویت قربانی جنایت به‌دست نیامد، جسد با دستور بازپرس کشیک جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

بدین ترتیب کارآگاهان جنایی برای کشف هویت زن میانسال به سراغ پرونده‌های افراد ناپدیده شده طی چند روز گذشته رفتند. با بررسی این پرونده و تطبیق مشخصات قربانی با افراد ناپدید شده آنها به پرونده‌ای رسیدند که مشخصات گمشده، با جسد قربانی شباهت زیادی داشت. خانواده پروانه – مربی باشگاه بدنسازی در لاهیجان- اعلام کرده بودند او از 4 دی سوار بر خودروی پژوی خود از محل کارش خارج شده و به طورمرموزی ناپدید شده است. بدین ترتیب از خانواده پروانه خواسته شد برای شناسایی جسد کشف شده به پزشکی قانونی بروند که بدین ترتیب راز ناپدید شدن زن میانسال فاش شد.

 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پی بردند زن میانسال آخرین بار با مردی به نام رسول دیده شده است. با به‌دست آمدن هویت مرد 37 ساله، اوبلافاصله بازداشت شد و در تحقیقات فنی، پلیسی کارآگاهان پلیس استان گیلان به قتل پروانه اعتراف کرد:« روز حادثه به همراه یکی از دوستانم به نام حجت به دیدن پروانه رفتم.

 

او از آشنایان قدیمی ما بود و آن روز سوار بر خودروی پژو پارس‌اش راهی رشت شدیم. درحالی که به خاطر اختلافات قدیمی از پروانه دلخور بودم درطول مسیر ناگهان جروبحث‌مان شد. وقتی دعوایمان بالا گرفت، پروانه که پشت فرمان بود خودرو را کنار جاده متوقف کرد و ناسزا گفت. من هم بشدت عصبانی شدم و ابتدا مشتی به صورتش زدم و بعد از آن با چاقویی که داخل خودروی پروانه بود دو ضربه به گردنش زدم. بعد از قتل جسد پروانه را داخل پتویی گذاشته و به همراه دوستم آن را در حاشیه رودخانه رها کردیم. برای آنکه از این جنایت رد و سرنخی از خود به جا نگذاریم، حجت خودروی مقتول را به محل خلوتی برد و آن را آتش زد.

 

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان- در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: به دنبال اعتراف متهم جوان، همدستش نیز شناسایی شد و کارآگاهان جنایی با دریافت نیابت قضایی، راهی شهرستان محل زندگی متهم شده و او را نیز دستگیر کردند. در تحقیقات صورت گرفته هر دو متهم به جرایم‌شان اعتراف کردند.

 

مطالب مرتبط:

 

جزئیات قتل هولناک مدیر باشگاه بانوان لاهیجان +تصاویر

 

قتل عام فجیع خانواده توسط زن تهرانی +تصاویر

 

قتل تاجر ایرانی در فیلیپین بدست دو ایرانی + عکس

 

جنجال قتل مدلینگ اردبیلی سونیا فتحی + عکس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره