وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل این دختر جوان بخاطر همخوابی با پسران

قتل این دختر جوان بخاطر همخوابی با پسران

قتل این دختر جوان بخاطر همخوابی با پسران

 

به گزارش ایران ناز حادثه ی تلخ… برادری که وقتی شنید خواهر فراری اش به خانه بازگشته است به شدت خشمگین شد و او را خفه کرد و به قتل رساند. دو متهم که دریک دوران خواهرهای خود رابه قتل رسانده بودند بزودی پای میز محاکمه میروند این در حالی است که یکی از متهمان به خاطر فساد اخلاقی خواهرش مرتکب قتل شد.

 

سرهنگ رضا زینلی, فرمانده انتظامی شهرستان سراوان, درمورد دستگیری قاتل فراری گفت: دی سال 1394 در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مسلحانه دختری 15 ساله در یکی از روستاهای شهرستان بررسی موضوع به صورت مخصوصاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه دریافتند این دختر جوان به‌ وسیله برادرش به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جرم از محل فراری شده است. این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران با پایش‌هاي اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه قاتل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و به فرار دوساله وی پایان دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با اشاره بعلت و انگیزه قتل بعلت اختلافات خانوادگی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شد.متهم دیگری که اکنون در زندان به سر می برد, جواد اسم دارد. او نیز خواهرش رابه قتل رسانده و اعلام کرده به علت فساد اخلاقی مقتول دست به این جنایت زده است.

 

کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی وقتی در جریان مرگ دختری جوان در خانه‌اش قرار گرفتند, وارد عمل شدند. همسایه‌هاي این دختر با پلیس ارتباط گرفته و گفته بودند او فوت شده و اکنون اقوامش در خانه هستند و نیت دارند پيکر را دفن کنند. مأموران وقتی به خانه موردنظر رسیدند, حدود 20 زن را دیدند که برای شرکت در مراسم تدفین در آنجا حاضر شده بودند,

 

اما رؤیت جنازه به کشف کبودی‌هایي دور گلوی دختر 21 ساله منجر شد و بهمین موجب پيکر برای تعیین علت مرگ به دکتری قانونی فرستاده شد. متخصصان بعد از آزمایش‌هاي لازم اعلام کردند این دختر بر اثر خفگی جان باخته و درواقع به قتل رسیده است. به‌این‌ترتیب بازجویی از اعضای خانواده مقتول شروع و مشخص شد قاتل برادر 29 ساله مقتول است.

 

جواد که فراری شده بود در جریان تحقیقات تخصصی پلیس دستگیر شد ودر اعترافاتش گفت خواهرم دچار فساد اخلاقی شده و آبروی همه ی ما را برده بود. او حدود دو ماه قبل از خانه فرار کرد. از این رخداد بسیار ناراحت و شرمنده بودم تا این که روز حادثه باخبر شدم, خواهرم به خانه پدرم برگشته است. درحالی‌که بسیار خشمگین بودم به آنجا رفتم و فهمیدم خواهرم در اتاق است. صدای او را شنیدم که میگفت

 

حالم خوب نیست به من کمک کنید. اصلا نتوانستم خودم را بازرسی کنم سراغش رفتم و شال او را دور گردنش پیچیدم سپس آن‌قدر فشار دادم تا او فوت شد. بعد از این رخداد پيکر رابه حمام بردم. در همین هنگام مادرم که برای خرید از خانه بیرون رفته بود, برگشت وقتی پيکر را دید شروع به جیغ‌ کشیدن کرد من هم از خانه فرار کردم.

 

مادر جواد نیز در بازجویی‌ها گفت من اصلا در جریان نقشه پسرم برای کشتن خواهرش نبودم. وقتی پيکر را دیدم به‌شدت شوکه شدم, بعد ازآن به این نتیجه رسیدم که برترین راه این است که جنازه را بدون سروصدا دفن کنیم تا بیشتر از این آبروریزی نشود. اولیای دم مقتول در انتها اعلام رضایت کردند و کیفر خواست علیه متهم به خاطر جنبه عمومی جرم صادر شد. او به‌ زودی پای میز محاکمه می رود

 

قتل این دختر جوان بخاطر همخوابی با پسران