وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی +عکس

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی +عکس

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی

 

دختر دانشجوی زیبا قربانی بی رحمی 4  پسر متجاوز شد و در حالیکه به دفعات مورد تجاوز گروهی این 4 پسر قرار گرفت بدست آنها در حمام حلق اویز شد ! به گزارش ایران ناز  دختر دانشجو از طرف همدانشگاهیان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت .

 

پلیس توانست با کمک هم اتاقی این دختر 4  دانشجوي پسر را دستگیر کند . این 4 پسر به خاطر آزار جنسي يک دختر دانشجو دستگير شدند. جسد اين دختر که از سوي دانشجويان مقطع ارشد دانشگاه اش مورد تعرض قرار گرفته بود در حالي که به دار آويخته شده بود، پيدا شد.

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی +عکس

“اسناس” دانشجوي سال دوم رشته ميکروبيولوژي يکي از دانشگاه هاي هند که توسط 4 دانشجوي مقطع ارشد همان دانشگاه مورد تجاوز قرار گرفته بود جسدش پيدا شد. جسد قرباني حلق آويز در حمام خانه اش در وتکرای هند یافت شد.

 

طبق گزارش يکي از رسانه هاي هند به رغم تعدد شکايت اين دختر به مسئولان دانشگاه مبني بر تعرض جنسي، اما هيچ اقدام قانوني در اين زمينه صورت نگرفته و قرباني بنابر شهادت همکلاسي هاي اش به دفعات مورد آزار جنسي قرار گرفته است.

 

در حالي که هيچ يادداشتي مبني بر خودکشي در کنار جسد اسناس يافت نشده، پليس تحقيقات خود را پيرامون مرگ مشکوک اين دختر آغاز کرد و با توجه به شهادت برخي از دانشجويان و هم کلاسي هاي اين دختر، 4 پسر دانشجو را بازداشت کرده است و تحقيقات از اين متهمان ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

تجاوز مرگبار پدر بیرحم به دختر دوماهه اش +عکس

 

تجاوز جنسی به دختران در گروه تلگرامی

 

نجات پسر متجاوز از اعدام به شرط ازدواج

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره