وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل عاقبت رابطه زشت خسرو با شیما +تصاویر

قتل عاقبت رابطه زشت خسرو با شیما +تصاویر

قتل عاقبت رابطه زشت خسرو با شیما

به گزارش ایران ناز روابط دوستانه دختر و پسری در تهران رنگ خون گرفت . مزاحمت هاي پسر جوان براي دختر مورد علاقه اش با درگيري مرگبار پايان گرفت.دختری که مدتی کوتاه با پسری رابطه دوستانه برقرار کرده بود  از دوستی با این پسر پشیمان شده بود اما راهی برای خلاصی از مزاحمتهای پسر پیدا نمیکرد تا اینکه این دوستی شوم به قتل یک جوان در آستانه ازدواج انجامید .

 

ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز  ساعت 12:45 دقيقه 16 مهر ماه سال گذشته ماموران اداره 10 پليس آگاهي تهران در جريان مرگ پسر جواني به نام هوشنگ در بيمارستان قرار گرفتند و کارآگاهان با حضور در بيمارستان پي بردند که مقتول در يک درگيري خونين هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

 

قتل عاقبت رابطه زشت خسرو با شیما +تصاویر

بدين ترتيب کارآگاهان به دستور بازپرس ويژه قتل براي دستگيري عامل اين جنايت وارد عمل شدند و برادر مقتول که از ناحيه دست مجروح شده بود افراد ديگر در اين درگيري را لو داد و مشخص شد که مردي به نام خسرو دست به اين قتل زده است.

 

در اين مرحله خسرو بازداشت شد و ماموران پي بردند که وي چندي پيش با يکي از همکارانش به نام شيما طرح دوستي ريخته و زمانيکه براي ديدن دختر جوان پاي در محل قرارگذاشته با چند پسر جوان درگير شده و اين جنايت خونين رقم خورده است.

 

در گام بعدي شيما هدف تحقيق قرار گرفت و گفت: مدتي بود که با خسرو دوست شده بودم اما خيلي زود تصميم گرفتم دوستي مان را پايان دهم که از همان روز خسرو مرا تهديد مي کرد تا اينکه روز حادثه با من تماس گرفت و دوباره با عصابنيت مرا تهديد کرد و خواست تا به ديدنش بروم.

 

وي افزود: از تهديدهاي خسرو خسته شده بودم به همين خاطر ماجرا را با نامزد خاله ام در ميان گذاشتم و قرار شد هوشنگ به جاي من در محل قرار حاضر شود و زمانيکه هوشنگ با خسرو روبرو مي شود با هم درگير شده و هوشنگ در اين ماجرا به قتل رسيد.

قتل عاقبت رابطه زشت خسرو با شیما +تصاویر 

با اعترافات شيما و عامل جنايت به درگيري مرگبار بازسازي صحنه قتل صورت گرفت و بازپرس پرونده پس از صدور کيفرخواست پرونده را به اظهار نظر ارجاع داد اما با توجه به ايراداتي که در پرونده وجود داشت بار ديگر پرونده درگيري مرگبار مزاحم جوان به شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد.

 

بنا به اين گزارش، نسرين مرادي داديار شعبه 5 بازپرسي دادسراي امورجنايي پس از بازجويي هاي دقيق از شيما و برادر قرباني دستور بازسازي مجدد صحنه جرم را صادر کرد وپرونده با رفع ابهامات براي صدور کيفرخواست به شعبه اظهار نظر ارجاع شده است.

 

مطالب مرتبط:

 

به قتل رسیدن مانکن پاکستانی معروف به کیم کارداشیان (عکس)

 

عجیب ترین قتل دوست دختر در پایتخت

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره