وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لباس مناسب برای آقایان قد کوتاه

لباس مناسب برای آقایان قد کوتاه

بعضی از مردان به علت قد کوتاه بودنشان با ست کردن لباسشان مشکل دارند.حالت بدن باور کنید یا نه، شما چند سانتیمتر قد پنهان دارید که با درست ایستادن می توانید آن را نشان دهید. در کنار مصرف یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و 8 ساعت خواب در شب،

 

صاف ایستادن یکی از راههای طبیعی برای بلندتر نشان دادن قد شما است. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما شما را راهنمایی می کنیم. سر خود را بالا بگیرید، پشت خود را صاف نگه دارید و سینه هایتان را به سمت جلو هل دهید و این قوانین را در کل روز رعایت کنید.

 

لباس مناسب برای آقایان قد کوتاه

 

لباس های تک رنگ پوشیدن لباس های تک رنگ با سایه روشن های متفاوت، بدن را بلندتر نشان می دهد. با این روش چشم ها بدون لحظه ای مکث به سمت بالای بدن جذب می شود. هر چه این رنگ ها تیره تر باشد، بهتر است. سایز مناسب لباس انتخاب لباس هایی با سایز مناسب از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر بلندی قد شما خواهد بود.

 

شما باید سایز خود را بدانید (بسیاری از مردان لباس های بزرگ تر از خود می خرند) و لباس هایی تهیه کنید که کاملا روی بدن شما می نشیند. از پوشیدن لباس های گشاد و شلوارک های کوتاه نیز خودداری کنید و به خیاط خود بگویید که متناسب با اندام و خواسته شما لباسی برازنده برایتان بدوزد.

 

لباس مناسب برای آقایان قد کوتاه

 

راه راه عمودی این قانون را هیچگاه فراموش نکنید، لباس هایی با طرح راه راه افقی اندام را چاق تر و پهن تر نشان می دهد، بنابراین خلاف آن که راه راه عمودی است بپوشید تا بلندتر و لاغرتر به نظر آیید. می خواهید دلیل آن را بدانید؟ زیرا راه راه عمودی چشم را به سمت بالا می کشد

 

به همین دلیل بدن شما کشیده تر به نظر می آید. جزییات کم علاوه بر کلیات لباس، شما باید به جزییات آن نیز توجه کنید. همان گونه که لباس تان نباید گشاد و بزرگ باشد، جزییات زیادی هم نباید داشته باشد. یقه، عرض کروات، دستمال گردن یا حتی سر آستین باید کوچک و باریک تر از حد معمول انتخاب شود. با این روش قد شما بلند تر از قبل به نظر می آید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره