وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

 

چگونه لبخندی زیبا داشته باشیم؟ شیوه صحیح لبخند زدن چیست؟ از نظر علمی و تحقیقات روی تمام جوامع، افرادی کـه لبخند می زنند و با روی باز صحبت می کنند دوست داشتنی تر از سایر افراد هستند.

 

نیازی نیست تا لبخند شـما بـه اندازه خانم جنیفر لوپز و امیلیا کلارک جذاب باشد، بلکه لبخند شـما باید واقعی باشد! در ادامه روش هایي برای داشتن لبخندی زیبا را مرور میکنیم.

 

رعایت بهداشت دهان و دندان

نخستین نکته برای داشتن لبخندی زیبا برخورداری از لثه‌ها و دندان‌هاي مرتب، زیبا و سالم اسـت.

 

توجه به حرکات چشم و ابرو

چگونه لبخندی جذاب داشته باشیم؟ (10 راهکار مفید برای داشتن لبخند زیبا)در هنگام لبخند زدن بهتر اسـت از اعضای دیگر صورت مانند چشم و ابرو نیز استفاده شود. برای این موضوع می توان چشم‌ها را کمی بازتر و ابرو‌ها را کمی بالاتر برد.

 

داشتن اعتماد به نفس بالا

چگونه لبخندی جذاب داشته باشیم؟ (10 راهکار مفید برای داشتن لبخند زیبا)برخورداری از اعتماد بـه نفس لازمه موفقیت در هر کاری اسـت. لبخندی کـه از پس یک اعتماد بـه نفس محکم زده میشود، بسیار دلنشین و جذاب خواهد بود.

 

سعی کنید لبخندتان واقعی و دوستانه باشد

اکثر افراد متوجه تفاوت‌ها در نحوه حرکات صورت از جمله لبخند می شوند؛ بنابر این تشخیص لبخند‌هاي تصنعی از لبخند‌هاي دوستانه کار سهولت اسـت. برای اینکار می توانید برای چند ثانیه با سفت نگه داشتن مرکز لب‌ها و نیز بالا بردن اطراف انها، لبخند خودرا نگه دارید.

 

عدم مصرف سیگار و قلیان

همان طور کـه می دانید، سیگار و قلیان باعث زرد شدن دندان‌ها در نتیجه ناپسند شدن لبخند می شوند. برای این منظور بهتر اسـت مصرف این مواد رابه حداقل ممکن برسانید.

 

در مقابل آینه تمرین کنید

شـما میتوانید با تمرین کردن انواع لبخند‌ها در مقابل آینه، بهترین مدل لبخند زدن را برای خود پیدا کنید. برای اینکار می توانید از انواع لبخند‌هاي یک طرفه، لبخند‌هاي با هیجان، لبخند‌هاي با دهان باز و یا لبخند‌هاي با دهان بسته استفاده کنید.

 

کاهش مصرف مواد خوراکی‌ های دارای رنگدانه

خوراکی‌هاي حاوی رنگدانه مانند مواد کافئین دار از جمله خوراکی‌هایي هستند کـه باعث تغییر رنگ دندان‌ها ودر نتیجه عدم جذابیت لبخند خواهند شد؛ بنابر این بهتر اسـت مصرف این مواد را تا حد ممکن کاهش داده و یا درصورت استفاده ازآن‌ها بلافاصله دندان هایتان را مسواک بزنید.

 

انواع مختلف لبخند‌ها را تمرین کنید

لبخند نیز مانند هر کار دیگری بسته بـه شرایط قابل تغییر اسـت. بعنوان مثال در مکان‌هاي رسمی مانند اداره و محل کار، دانشگاه و … بهتر از از لبخند‌هاي باوقار‌تر استفاده شود. لبخند در محیط دوستانه و خانوادگی دارای محدودیت کمتری هستند.

 

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

 

استفاده از مواد نرم کننده لب

برخورداری از لب‌هاي خشک و پوسته پوسته شده مانع از داشتن لبخندی دلنشین و زیبا خواهد شد. بدین منظور بهتر اسـت بطور مرتب از مواد نرم کننده لب مانند روغن‌هاي طبیعی یا رژ لب‌هاي حاوی ویتامین و پروتئین استفاده کنید.

 

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

 

به خاطرات مثبت و شاد و خود فکر کنید

فکر کردن بـه خاطراتی کـه باعث ایجاد شادی در وجودتان می شود، لبخند زیبایی رابه لبان شـما خواهد بخشید.

 

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

 

سعی کنید لبخند خود را ارزیابی کنید

هماهنگ بودن لبخند با شرایط محیطی و سایر اعضای بدن بـه خصوص صورت امری مهم برای داشتن لبخندی زیبا و جذاب بـه شمار می آید؛ بنابر این یکی از راهکار‌هاي برخورداری از لبخند زیبا مقایسه انواع مختلف لبخند اسـت.

 

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

 

توجه به باز شدن لب‌ ها

توجه بـه اندازه باز شدن لب‌ها یکی از فاکتور‌هاي مهم برای برخورداری از لبخندی زیبا اسـت. بطور کلی در هنگام لبخند زدن نباید بیش از ۱ الی ۳ میلی متر از لثه‌ها قابل مشاهده باشد.

 

لبخند زیبا و جذاب اما راه آن چیست؟

 

رفع مشکلات دندان‌ ها

داشتن فاصله بیش از حد میان دندان‌ها و خرابی آن‌ها یکی از عوامل ناخوشایند کردن لبخند اسـت. بدین منظور می توانید از روش‌هاي پیشرفته مانند اصلاح طرح لبخند استفاده کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره