وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لب گرفتن زوری از گزارشگر زن در پخش زنده (عکس)

لب گرفتن زوری از گزارشگر زن در پخش زنده  (عکس)

لب گرفتن زوری از گزارشگر زن در پخش زنده  (عکس)

 

به گزارش ایران ناز گزارشگر زن تلویزیون که در حال گزارش و پخش زنده بود به طور ناگهالنی با حمله یک مرد و بوسه زوری وی مواجه شد ! لب گرفتن زوری این مرد خبر ساز شد . وی به اجبار و زور گزارشگر زن که شوکه شده بود را بوسید . ماجرا ازین قرار است که ژولیت گنزالس تران خبرنگار زن در حالی که مشغول پوشش مسابقات جام جهانی 2018 روسیه بود, با آزار جنسی یک مرد مواجه شد.

 

ژولیت گنزالس تران که خبرنگار اعزامی اسپانیایی زبان خبرگزاری دویچه‌وله به روسیه برای پوشش جام جهانی روسیه است، در پخش زنده خبری در حال توصیف حال و هوای حاکم بر مسکو قبل از شروع مسابقات بود که ناگهان مرد جوانی به او نزدیک می‌شود، او را لحظه‌ای در آغوش می‌گیرد و می‌بوسد.

 

با این حال، ژولیت گنزالس بعد از لحظه کوتاهی غافل‌گیری به گزارش خود ادامه می‌دهد.با انتشار ویدیوی چند ثانیه‌ای این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی بحث‌هایی در مورد آزار جنسی شکل گرفت. برخی معتقدند که این خبرنگار زن مورد بی‌احترامی قرار گرفته و چنین اعمالی غیرقابل قبول است.

 

لب گرفتن زوری از گزارشگر زن در پخش زنده  (عکس)

 

ژولیت گنزالس درباره این تجربه می‌گوید :«من نمی‌خواهم قربانی باشم. فقط می‌خواهم کارم را انجام دهم و درباره فوتبال گزارش تهیه کنم. می‌خواهم این اتفاق را فراموش کنم.»

 

مرد جوان پس از آن‌که خود را در ویدیوی منتشر شده دید، تصمیم گرفت از خبرنگار دویچه‌وله عذرخواهی کند. روسلان، مرد جوان روسی از طریق اسکایپ با گنزالس تماس می‌گیرد و از او عذرخواهی می‌کند. مرد جوان به خبرنگار توضیح می‌دهد که این کار را سر یک شرط بندی با دوستانش انجام داده و تازه بعد از دیدن ویدیو متوجه شده است که عمل «ناخوشایندی» را مرتکب شده است.

 

 

لب گرفتن زوری از گزارشگر زن در پخش زنده  (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره