وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

 

انجام تمامی خدمات عمومی و تخصصی ایمپلنت در اردبیل و لمینت دندان در اردبیل با حضور متخصصین در داخل کلینیک دندان پزشکی لبخند سفید، مجموعه‌ی ما را به بهترین دندان پزشکی اردبیل تبدیل کرده است.

 

افتخار ما انجام تمامی خدمات دندان پزشکی در یک واحد درمانگاهی به صورت شبانه روزی می باشد. درمانگاه دندان پزشکی لبخند سفید با همراه داشتن تیمی متخصص و تجیهزات به روز و مدرن در خدمت تمامی مراجعه کنندگان است.

 

در این مقاله بر آن شدیم جهت آشنایی مخاطبین عزیز در مورد ایمپلنت و لمینت و ملزومات آن توضیحاتی ارائه دهیم.

 

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت در اردبیل توسط متخصصان امر در کلینیک لبخند سفید که بهترین دندان پزشکی اردبیل می‌باشد انجام می‌شود.

 

ایمپلنت یک جزء خارجی است که توسط جراحی برای حمایت از پروتز دندان مانند تاج، پل و پروتز صورت به عنوان یک لنگر ارتودنسی با استخوان فک یا جمجمه ارتباط برقرار می‌کند.

 

ایمپلنت قطعه‌ای است که با جراحی داخل فک شخص ثابت می‌شود و روی آن یک دندان مصنوعی قرار می‌گیرد. پایه‌ی ایمپلنت از تیتانیوم خالص است.

 

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

ایمپلنت در اردبیل

 

ایمپلنت در اردبیل چگونه انجام می‌شود؟

ایمپلنت در اردبیل و در مواردی که برای دندان‌های مصنوعی فرد مراجعه کننده گیرکافی نداشته باشد، از ایمپلنت‌های باریک که گیر مناسبی جهت ثابت نگداشتن دندان مصنوعی دارد استفاده می‌شود.

 

ایمپلنت به عنوان ریشه دندان جایگزین تاج دندان می‌شود. پس از نصب ایمپلنت توسط چسب‌های دندان پزشکی در استخوان فک یا جمجمه. اساس ایمپلنت‌های مدرن یک فرایند بیولوژیکی است که در آن موادی مانند تیتانیوم به استخوان فک یا جمجمه متصل می‌شوند.

 

ایمپلنت در اردبیل با بهترین و تخصصی‌ترین تجهیزات و داروها، توسط متخصصین ما در بهترین دندان پزشکی اردبیل انجام می‌شود.

 

موفقیت یا عدم موفقیت ایمپلنت بستگی به سلامت فرد و همچنین به داروهایی که بر اسانس تجمع بافت‌ها در دهان تأثیر می‌گذارد بستگی دارد. این دارو که اساس فرایند بیولوژیکی عمل می‌کند، وظیفه‌ی اتصال ایمپلنت به استخوان را دارد.

 

جراحی ایمپلنت در اردبیل با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و این فرایند معمولاً در ۴ مرحله است. بسته به شرایط استخوان بیمار، حدوداً 9 ما از اولین تا آخرین مرحله زمان لازم است.

 

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

اندازه نسبی ایمپلنت (13 میلیمتر) در مقایسه با نوک خودکار

 

عملکرد متخصصین ایمپلنت در اردبیل در بهترین دندان پزشکی اردبیل

برنامه ریزی موقعیت و تعداد کاشت‌ها برای سلامت طولانی مدت پروتز بسیار مهم است، زیرا نیروهای بیومکانیکی ایجاد شده هنگام جویدن حائز اهمیت هستند.

 

موقعیت ایمپلنت ها با موقعیت و زاویه دندان های مجاور، توسط شبیه سازی آزمایشگاه یا با استفاده از توموگرافی کامپیوتری توسط متخصصین ما در بهریتن دندان پزشکی اردبیل انجام می‌شود.

 

پیش نیاز موفقیت طولانی مدت ایمپلنت به گفته‌ی متخصصین ایمپلنت در ادربیل استخوان و لثه سالم است. جهت جاگذاری ایمپلنت داندان و قرار گرفتن تمامی قطعات تشکیل دهنده آن در کنار هم، چندین مرحله باید انجام شود.

 

هر کدام از قطعات در نام‌های جداگانه دارد که در کل فرایند جاسازی یک دندان مصنوعی با الگوی دندان طبیعی را ایمپلنت می‌گویند. مزیت ایمپلنت ایجاد حس داشتن یک دندان طبیعی در دهان شخص می‌باشد.

 

ایمپلنت در دهان حس جویدن واقعی را القا می‌کند و می‌تواند مشکلات به وجود آمده ناشی از اثر ناتوانی در جویدن غذا را برطرف کند.

 

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

ایمپلنت در اردبیل

 

توصیه‌ی بهداشتی متخصصین ایمپلنت در اردبیل برای مراقبت

متخصصین ایمپلنت در اردبیل توصیه می‌کنند ایمپلنت‌های کارگذاشته شده هم مانند یک دندان طبیعی مراقبت‌های بهداشتی از قبیل مسواک، نخ دندان و دهان شویه لازم دارد.

 

به گفته‌ی متخصصین ایمپلنت در اردبیل، لازم است بیمار در اولین سال پس از جراحی دو یا سه مرحله توسط دندان پزشک معاینه شود. باید دانست که ایمپلنت هرگز توسط بدن پس زده نخواهد شد و مانند یک دندان طبیعی خواهد بود.

 

همانطور که ذکر شد جنس ایمپلنت از تیتانیوم می‌باشد که با بدن سازگاری بسیار خوبی دارد.

 

لمینت دندان در اردبیل

لمینت سرامیکی دندان در اردبیل توسط متخصصین درمانگاه دندان پزشکی لبخند سفید انجام می‌شود. لمینت دندان یا روکش‌های دندان پزشکی (که گاهی به آن روکش چینی یا روکش چینی دندان پزشکی نیز گفته می شود) پوسته هایی ساخته شده از مواد رنگی دندان هستند که برای پوشش سطح جلوی دندان‌ها طراحی شده‌اند.

 

این پوسته‌ها به قسمت جلوی دندان متصل می‌شوند. لمینت دندان را ونیر پرسلن یا لمینیت سرامیکی هم می‌گویند. لمینت دندان پوسته‌های ظریف شکل داده شده هستند که همرنگ دندان می‌باشند. این پوسته‌ها را می‌توان به سطح جلوی دندان چسباند.

 

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

لمینت دندان در اردبیل

 

اهمیت و کاربرد لمینت دندان

متخصصین ما در لمینت دندان در اردبیل با کارگزاری روکش‌های با کیفیت شکل، رنگ و اندازه یا فاصله قرار گرفتن دندان‌ها در کنار هم را تغییر می‌دهند. متخصصین ما در بهترین دندان پزشکی اردبیل شکستگی‌های موجود در دندان‌ها را نیز با لمینت دندان اصلاح می‌کنند

 

مواد سازنده لمینت دندان در دندان پزشکی اردبیل، رزین کامپوزیت یا پرسلن می‌باشد. باید اشاره کرد که لمینت‌های ساخته شده از پرسلن در برابر لکه شدن دندان مقاومت بیشتری داشته و نور را مانند یک دندان طبیعی بازتاب می‌دهد. شما می‌توانید برای انتخاب جنس لمینت دندان خود با متخصصین ما در مشورت کنید.

 

بهترین دندان پزشکی در اردبیل

لمینت دندان در اردبیل

 

لمینت دندان چه مشکلاتی را رفع می‌کنند؟

به گفته‌ی متخصصین لمینت دندان در اردبیل، از جمله کارکردهای لمینت دندان تغییر رنگ دندان، بهبود دندان‌های ساییده شده، اصلاح دندان‌های آسیب دیده، فرم دهی دندان‌های بد شکل و اصلاح فاصله بین دندان‌ها است.

 

عملکرد متخصصین لمینت دندان در اردبیل در بهترین دندان پزشکی اردبیل

توصیه‌ی متخصصان لمینت دندان در اردبیل این است که، معمولا برای درمان لمینیت سرامیکی دو تا سه جلسه حضور در مطب دندان پزشکی لبخند سفید نیاز است.

 

اولین جلسه در بهترین دندان پزشکی اردبیل پس از مشاوره با دندان پزشک، تراش دندان پایه لمینت شروع می‌شود. البته قبل از تراش توسط دندان پزشک از دندان مورد نظر قالب تهیه کرده و آن را به لابراتوار می‌فرستد تا از آن قالب لمینت سرامیکی ساخته شود.

 

جلسه دوم برای تست روی دندان بوده و اگر باز نیاز باشد این تراشکاری اصلاح می‌شود. جلسه بعدی لمینت توسط متخصصین ما روی دندان چسبیده می‌شود. شما می‌توانید همزمان چندین دندان خود را توسط لمینت دندان اصلاح کنید.

 

متخصصین ما در دندان پزشکی اردبیل برای آماده کردن سطح دندان برای لمینت، 0.3 تا 0.7 میلی متر از مینای سطح دندان را می‌تراشد. این تراش دادن دندان به اندازه ضخامت همان لایه‌ی لمینتی است که روی دندان قرار خواهد گرفت.

 

البته باید گفت که محل تراش توسط دندان پزشک بی حس خواهد شد و شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. لمینت دندان در اردبیل توسط متخصصان ما با توجه به نیاز اصلاحی دندان شما کار خود را انجام خواهند داد.

 

متخصصین ما در دندان پزشکی اردبیل پس از تراش و قبل از چسباندن لمینت دندان یک روکش موقت روی دندان تراش خورده می‌گذارند.

 

توصیه‌ی بهداشتی متخصصین لمینت دندان در اردبیل برای مراقبت

به گفته‌ی متخصصین دندان پزشکی اردبیل در صورتی که لمینت دندان به طرز دقیق اندازه گیری، طراحی و نصب شود هیچ گاه از دندان جدا نخواهد شد. در واقع باید گفت مهارت دندان پزشک در این امر بسیار مهم می‌باشد.

 

توصیه‌های مراقبتی متخصصن ما در لیمنت دندان در اردبیل، جلوگیری از رسیدن آسیب‌های احتمالی، عدم قرار دادن محیط دهان در شرایط تغییرات دمایی سرد و گرم، گاز زدن و جویدن میوه‌های سفت و غیره می‌باشد.

 

به گفته‌ی متخصصین بهترین دندان پزشکی اردبیل، دندان لمینت شده به همان اندازه دندان طبیعی در معرض پوسیدگی قرار دارد.

 

کلینیک دندان پزشکی لبخند سفید یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در اردبیل می باشد. جهت تماس و مشاوره رایگان با شماره 04533733320 در تماس باشید.