وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لیدا کاوه راز 9 روز گمشدنش را افشا کرد (عکس)

لیدا کاوه راز 9 روز گمشدنش را افشا کرد (عکس)

لیدا کاوه راز 9 روز گمشدنش را افشا کرد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز لیدا کاوه دختر ورزشکاری که گمشده بود بعد از گذشت 9 روز پیدا شد و راز ناپدید شدنش را افشا کرد.آدمربایی عجیب لیدا کاوه توسط دو مرد انگیزه ای بسیار عجیب داشت.

 

لیدا پیدا شد ،خبر کوتاه بود و خوشحال کننده.دختر جوان با ظاهری پریشان در یکی از پارک های مرزداران توسط مردم شناسایی شد .در 9 روز گذشته عکس های او آنقدر دست به دست بین کاربران فضای مجازی چرخیده بود که هر رهگذری با دیدن لیدا شناسایی اش می کرد.

 

شاهین صمدپور، مستندساز در صفحه ایسنتاگرامش از پیدا شدن لیدا کاوه توسط پلیس آگاهی خبر داد و نوشت “موضوع گم شدن خانم کاوه یک آدم ربایی به شکل بسیار عجیب و به نیت عجیب تر بوده و خوشبختانه این خانم توسط پلیس آگاهی پیدا شده و در حال حاضر در بیمارستان هستند…”

 

لیدا کاوه راز 9 روز گمشدنش را افشا کرد (عکس)

 

روز جمعه 31 خردادماه امسال بود که لیدا کاوه لی برای انجام کاری از خانه خارج شد اما به طرز مرموزی ناپدید شد،از همان شب با اعلام ناپدید شدن لیدا توسط خواهرش پای پلیس به این ماجرا باز شد اما تحقیقات راه به جایی نبرد.

 

هم زمان با آغاز تحقیقات پلیس در این خصوص ،عکس لیدا در فضای مجازی نیز منتشر شد و دست به دست بین کاربران چرخید.

 

لیدا کاوه راز 9 روز گمشدنش را افشا کرد (عکس)

 

همان روزها خواهر لیدا گفت: آن روز خواهرم برای چاپ عکس به سعادت آباد رفت اما به خاطر بسته بودن مغازه تصمیم گرفت به شهرک غرب برود.آخرین بار پیامکی برایم ارسال کرد و گفت شارژ گوشی ام درحال تمام شدن است اما تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم اما دیگر از او خبری نشد.

 

خواهر لیدا ادامه داد:وقتی عکس خواهرم را منتشر کردیم هر روز تعداد زیادی تماس داشتم ،تماس هایی که بیشتر برای ابراز هم دردی بود.

 

9 روز گذشت و همه چشم انتظار بودند تا خبری از پیدا شدن لیدا بشنوند.اتفاقی که سرانجام در هشتمین روز از خرداده ماه امسال اتفاق افتاد و لیدا در حالی که وضعیت جسمی و روحی نامناسبی داشت توسط مردم در پارک مرزداران پیدا شد .

 

شینده ها حاکی از آن است که لیدا روز ناپدید شدنش سوار بر خودروی شخصی که 2 مرد سوار بر آن بودند شده و چون شارژ گوشی موبایلش تمام شده بوده نتوانسته تاکسی اینترنتی بگیرد و بخاطر نبود تاکسی های خطی در ظهر جمعه به ناچار سوار بر خودروی شخصی شده است و بعد از یک هفته او را که از نظر جسمانی نامطلوب بوده در یک پارک در منطقه مرزداران رها کرده اند.

 

لیدا کاوه، دختر ورزشکاری که خبر ناپدید شدنش رسانه‌ای شده بود در رابطه با ۹روز ناپدید شدنش گفت:

 

روز جمعه در راه بازگشت به خانه بودم، از آنجا که حالم خوب نبود تصمیم گرفتم با خودرو به خانه برگردم. در میدان صنعت سوار خودرو پرایدی شدم اما سرنشینان خودرو بعد از سوار شدن سر مرا زیر صندلی عقب برده و با تهدید از من خواستند که سکوت کنم. در میان راه مرا بی‌هوش کردند و دیگر چیزی نفهمیدم چشم که باز کردم درون خانه‌ای بودم.

 

چند روز اول نیمه هوش بودم و آنها به من دارو تزریق می‌کردند. اما بعد از چند روز گفتند که قصد دارند قلب مرا به شخص دیگری پیوند دهند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره