وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لیست میوه هایی که هرگز نباید با هم بخورید

لیست میوه هایی که هرگز نباید با هم بخورید

شاید در باور برخی خوردن یک بشقاب میوه رنگارنگ تاثیر مثبت بر سلامتی پوست و بدن داشته باشد اما این باور را کنار بگذارید و با خواندن این بخش تاثیر بد مخلوط میوه ها را بدانید.

به طور مثال یک کاسه سالاد میوه و سبزیجات ، بدون شک یکی از بهترین وعده های غذایی است که می خواهید از آن لذت ببرید ؛

بنابراین به سمت یخچال و فریزر خود می روید ، تمام میوه ها و سبزیجات سالم را که وجود دارند، بیرون می آورید، آن ها را خرد می کنید،

یک لیمو ترش روی آن می چلانید، مقداری نمک اضافه می کنید و مقداری گشنیز روی آن می پاشید تمام و فکر می کنید که سالم ترین غذای ممکن است، اما صبر کنید، آیا واقعا این راه صحیح برای درست کردن سالاد است.

قبل از درست کردن یک کاسه میوه یا یک سالاد ، باید ترکیب آن ها مانند میوه های اسیدی ، شیرین یا خنثی را دسته بندی کنید.خوردن میوه با هم هرگز نباید ، میوه ها و سبزی ها را واقعا با یکدیگر مخلوط کنید حتی هنگامی که بعضی میوه ها را با یکدیگر ترکیب می کنید

باید از ویژگی های اساسی آن ها آگاه باشید .شما فقط در صورتی می توانید دو میوه شیرین مختلف را با هم بخورید که شامل هیچ اسیدی نباشند به عنوان مثال ، هندوانه ، سیب و آلو را می توان با هم خورد. 

 

گریپ فروت ، لیمو ، پرتقال ، زغال اخته ، انگور ، کیوی و به طور کلی مرکبات حاوی اسید هستند بنابراین نباید به طور تصادفی با هر میوه دیگری ترکیب شوند . تمشک ، انبه ، سیب و توت فرنگی نیمه اسیدی هستند . به گزارش ایران ناز آووکادو ، بادام ، بادام زمینی ، گردو و نارگیل خنثی هستند بنابراین می توان آن ها را با هم خورد برای درک بهتر ، در این جا یک لیست از ترکیبات میوه آمده است که شما باید از آن اجتناب کنید.

میوه هایی که نباید با هم خورده شوند

 

1. موز + پودینگ :

بدن شما ممکن است برای هضم این ترکیب مشکل پیدا کند این ترکیب باعث سنگین شدن معده در بزرگسالان ، کند شدن ذهن و تولید سموم می شود بنابراین ، ممکن است برای مدتی احساس سرگیجه بکنید ، در مورد نوزادان ممکن است کشنده باشد.

 

لیست میوه هایی که هرگز نباید با هم بخورید

 

2. پرتقال + هویج را با هم نخورید :

اگر چه که این ترکیبی بسیار محبوب در آب میوه ها است ، مصرف هر دو در یک زمان باعث سوزش معده ، رفلاکس صفراوی بیش از حد و حتی آسیب سیستم کلیه می شود ، که منشاء بیماری های جدی تر است . مهم تر از همه ، اگر شما از مسائل گوارشی رنج می برید ، این ترکیب می تواند آن را بد تر کند ؛ مشکلات کلیوی نیز می تواند در میان عوارض جانبی این ترکیب باشد.

 

لیست میوه هایی که هرگز نباید با هم بخورید

 

عوارض مصرف پرتغال و هویج

3. موز + گواوا را با هم نخورید :

این ترکیب باعث ایجاد گاز و کم شدن ph خون شود و به همین ترتیب شما احساس تهوع و سنگینی ، سردرد و درد معده خواهید کرد.

4.عوارض مصرف آناناس + شیر :

هنگامی که شیر و آناناس را با هم مصرف کنید ، ممکن است عوارض جانبی خاص مانند تهوع ، عفونت ، اسهال ، سر درد و حتی درد معده را تجربه کنید .ترکیب برملائین و اسید لاکتیک ممکن است در یک زمان مناسب نباشد.

آناناس و شیر با هم مصرف نکنید

 

لیست میوه هایی که هرگز نباید با هم بخورید

 

5. لیمو + عنبه هندی را با هم نخورید :

این دو زمانی که با هم مصرف شوند . در بدن شما کم خونی ایجاد می کنند . هم چنین مشکلاتی برای هموگلوبین ( پروتیین خون ) ایجاد می کند ، و به همین دلیل است که شما هرگز نباید آن را به فرزندان خود بدهید .

6. عوارض مصرف شیر + پرتقال :

مشکل شیر ، آب پرتقال و غلات با هم این است که بدن شما قادر به هضم آن ها با هم نیست ، حتی برای کودکان نیز مضر تر است . پرتقال باعث می شود که معده شما قادر به هضم نشاسته موجود در غلات نباشد.

 

مصرف شیر و پرتغال چه عوارضی دارد؟

 

لیست میوه هایی که هرگز نباید با هم بخورید

 

7. سبزیجات + میوه ها را با هم مصرف نکنید :

هم میوه و هم سبزی سالم هستند ، اما این بدان معنی نیست که شما می توانید همه آن ها را هم زمان بخورید . از آن جا که میوه ها حاوی قند بیشتری هستند سبزیجات به سختی قابل هضم می شوند.

آن ها در معده باقی می مانند در حالی که میوه ها را جذب می کند و سموم بیشتری تولید می کند ، باعث درد معده ، گاز ، عفونت ، اسهال ، و حتی سر درد می شوند ؛ هم چنین میوه ها دارای اسید بیشتری هستند بنابراین به معنای واقعی تقسیم و ارزش غذایی سبزیجات را کاهش می دهد ؛ حداقل ، شما باید اسید را از شیرینی جدا کنید.

 

از سالاد میوه استاندارد اجتناب کنید زیرا اساسا هضم مخلوط خربزه ، سیب ، آناناس ، موز ، توت فرنگی کند است . در عوض ، می توانید ، سمت یک کاسه توت فرنگی که شامل زغال اخته و تمشک باشد بروید.

به یاد داشته باشید که وعده غذایی ساده تر ، آسان تر هضم می شود . وعده های غذایی که عناصر کمی دارند به بدن اجازه می دهند که غذاهای مناسب را هضم کند و همه مواد مغذی موجود را جذب کند ؛ در صورت شک و تردید ، می توانید با متخصص تغذیه مشورت کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره