وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای ازدواج سردار آزمون (عکس)

ماجرای ازدواج سردار آزمون (عکس)

ماجرای ازدواج سردار آزمون (عکس)

 

سردار آزمون ستاره فوتبال ایران از قصد خود برای ازدواج در سال  98 خبر داد.به گزارش ایران ناز مدتیست عکسهای سردار آزمون با دختری در فضای مجازی منتشر میشود و خبرها حاکی از عاشق شدن سردار آزمون است.

 

ماجرای ازدواج سردار آزمون (عکس)

 

در فضاي مجازي خبر پيچيده که سردار آزمون با آناهيتا کريمي ازدواج مي‌کند و خانم کريمي همان دختري است که مدت‌هاست در استوري‌هاي عاشقانه سردار ديده مي‌شود و سردار هم حضور در پررنگي در صفحه اينستاگرام او دارد.

 

گفتگويي که سردار آزمون داشته و در آن در مورد ازدواجش خبر داده است را در ادامه مي‌توانيد بخوانيد.

 

اول از همه برويم سراغ گلي که در ثانيه 11 وارد دروازه اورنبورگ کردي.اجازه مي‌دادي بازي شروع مي‌شد و بعد گل مي‌زدي سردار.

 

گل جالبي بود و هميشه در ذهنم مي‌ماند. مربيان ما بازي حريف را آناليز کرده و نکته‌هايي را به ما گوشزد کردند. يکي از آنها اعتماد به نفس بالاي هافبک دفاعي اورنبورگ بود. به ما گفتند او به دليل همين اعتماد به نفس، امکان دارد اشتباه کند و توپ را لو بدهد. ما هم در همان آغاز بازي روي او فشار آورديم و نتيجه‌اش توپ‌ربايي و پاسي بود که هم‌تيمي‌ام به من داد و دروازه اورنبورگ را بغل پا باز کردم. اين گل را با برنامه زديم و مي‌دانستيم که مي‌شود از اين راه به دروازه اورنبورگ رسيد.

 

در نقل و انتقالات تابستاني انواع و اقسام اخبار درباره آينده تو منتشر شد. يک روز بحث ليورپول بود و روز ديگر لاتزيو. در اين باره واضح صحبت مي‌کني؟

 

اگر پيشنهادي آمده باشد، قطعا باشگاه از آن خبر دارد. واقعا نمي‌دانم بين باشگاه‌ها چه اتفاق‌هايي افتاد و چه مذاکره‌هايي انجام شد. من اگر هم در جريان باشم حرفه‌اي نيست که ريز آن را بگويم.

 

با اين حرف‌ها يعني قصد داري در زنيت بماني؟

 

هنوز هيچ چيز معلوم نيست. فعلا با زنيت قرارداد دارم و بايد ببينم چه مي‌شود. در اين فوتبال هزار و يک اتفاق مي‌افتد و اميدوارم هر چه صلاح است براي من رقم بخورد.

 

شنيده‌ام که مي‌خواهي ازدواج کني. درست است؟

 

99 درصد امسال ازدواج مي‌کنم. البته اگر خانواده عروس جواب بله را بدهند.

 

چه شد اين تصميم را گرفتي؟

 

اين تصميم مي‌تواند خيلي به من کمک کند. هم به خودم و هم به فوتبالم. در يک سال اخير و به عقيده خودتان و کارشناس‌ها خيلي پيشرفت داشتم و مطمئن باشيد اگر ازدواج کنم مي‌توانم بيشتر از اينها هم اوج بگيرم.

 

ماجرای ازدواج سردار آزمون (عکس)

 

سردار و آناهيتا کريمي (نفر پنجم سمت راست) در رستوران

 

اکثر بازيکنان بزرگي که تا سن و سال بالا به فوتبال ادامه داده‌اند، در جواني ازدواج کرده‌اند و اين مي‌تواند يک تصميم مهم براي تو باشد.

 

باور کنيد اينجا بازيکنان بزرگ در سن و سال من 2 تا بچه هم دارند و از زندگي‌شان خيلي هم راضي هستند.

 

اين تصميم شايد باعث شود از فضاي مجازي هم رها شوي و فکرت را فقط روي فوتبال بگذاري. اينطور نيست؟

 

بحث فضاي مجازي يک بحث مفصل است. ما در ايران راه استفاده از فضاي مجازي را نمي‌دانيم و نمي‌توانيم به بهترين شکل از آن سود ببريم. در فضاي مجازي، خيلي‌ها بي‌دليل فحش مي‌خورند و ناسزا مي‌شنوند. فحاشي کار زشتی است که خيلي راحت در فضاي مجازي مي‌بينيم و کسي هم مقابل آن نمي‌ايستد. طرف از خواب که بيدار مي‌شود، هنوز دست و صورتش را نشسته وارد اينستاگرام مي‌شود و به هر کس که دوست دارد فحش مي‌دهد.

 

معني فضاي مجازي اين نيست که هر وقت، هر کس خواست فحش بدهد. ما بايد فرهنگ استفاده از فضاي مجازي را ياد بگيريم.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره