وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

 

این روزها بحث ادعای مطرح شده علیشمس از زیر میزی گرفتن علی اوجی برای دعوت کردن و پخش برنامه خوانندگان در برنامه دور همی و واکنش علی اوجی و تهدید به شکایت از علیشمس نقل محافل هنری شده است . عجب داستانى شده این فضاى مجازى ، عجب کاسبى راه انداختن پیج هایى که دنبال سوژه می گردند با تیترهاى “حمله تند این به آن”؛ پاسخ دندانشکن آن به این”و….دامن زدن به هر چیز و بلافاصله گرفتن تبلیغ….

 

علی اوجی در واکنش به حرف های علیشمس که مدعی شده بود او از خواننده ها برای حضور در برنامه دورهمی پول می گیرد ، گفت :فکر نمی کردم روزی در مورد این آقا صحبت کنم !

 

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

 

علی اوجی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که از خواننده زیر زمینی شکایت میکند.

 

در پی گفته یکی از خواننده های زیر زمینی در لایو استوری اینستاگرام، مبنی بر اینکه علی اوجی که مسئول آوردن مهمان برنامه دورهمی است، در پشت پرده پول‌های سنگینی را از خواننده‌ها می‌گیرد، علی اوجی با انتشار ویدویی نسبت به این ادعا واکنش نشان داد.

 

این خواننده زیر زمینی ادعا کرده بود که اوجی از حمید هیراد و گروه ماکان بند صد میلیون تومان پول گرفته و کسانی که پول نمی‌دهند مانند مهدی جهانی و اشوان به راحتی از لیست حذف می شوند.

 

علی اوجی نوشت:

 

“سلام به رفقاى عزیزم اگر تند حرف زدم بدلیل اینه که حرفام در یک دقیقه جا بشه بعد هم این پست فقط به احترام شما نازنینان اینجا گذاشته شد تا اگر مهرى از من به دل شما هست جوابگوى محبتتون باشم توضیحات من درباره دورهمى در این پست هست که مدت ها بود مى خواستم خدمتتون عرض کنم و البته تمام دوستانى که از طرف برنامه دورهمى دعوت شدند محترم هستند و بى شک طرفداران بى شمارشون باعث این دعوت بودند و البته هیچ شخصى نمى تواند با تهمت از محبوبیت هنرمندان دعوت شده به دورهمى بکاهد و …تهمت و زشتى از همه به دور باشد در سال جدید،و همینطور امیدوارم قدر تمام کسانى که براى شما زحمت مى کشند رو بدونید چون دوستان من و خود بنده قدر شما و خوبى هاى شما رو خوبمى دانیم … دوستان ماکان و دیگر دوستان دعوت شده که جواب دادند حمید هیراد هم بى شک جواب خواهند داد…تهمت نزنیم به هم خیلى فاجعه اس این کار …

 

پ ن :این جواب هیچ کس نیست فقط توضیح راجع به دورهمى و ساز و کار موجود در این برنامه مهم و پر بیننده اس چون مدت زیادى هست که این از من سوال مى شه برگردد ایران از او شکایت می کنم .تمام دوستانی که از طرف برنامه دورهمی دعوت شدند محترم هستند و بی شک طرفدارن بی شمارشان باعث این دعوت بودند والبته هیچ شخصی نمی تواند با تهمت از محبوبیت هنرمندان دعوت شده به دورهمی بکاهد .

 

علیشمس خواننده زیر زمینی ، اتهامی را به علی اوجی در مورد دعوت از خواننده ها به برنامه دورهمی و دریافت هزینه از خواننده ها را وارد کرد. این خواننده زیر زمینی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرامش اعلام کرد علی اوجی به عنوان انتخاب کننده خواننده میهمان به برنامه دورهمی از خواننده های مختلف هزینه های هنگفت برای حضور در برنامه دریافت کرده است.

 

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

 

علیشمس خواننده زیر زمینی هیچ گونه مدرکی را برای این ادعای خود ارائه نکرده است تنها موردی که علیشمس در استوری اینستاگرامش نسبت به دریافت هزینه علی اوجی از خواننده های دعوت شده به برنامه دورهمی ،اسم خواننده های دعوت شده و هزینه های دریافت شده از خواننده ها را اعلام کرده است.

 

تا کنون هیچ یک از وب سایت ها یا رسانه های خبری هیچ اطلاعاتی در مورد ادعاهای خواننده زیر زمینی یعنی علیشمس اعلام نکرده است.

 

هم چنین امیرمحمد زند بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون کشورمان از علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان پس از تهمت های علیشمس دفاع کرد و در صفحه شخصی خود نوشت :

 

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

 

عجب داستانى شده این فضاى مجازى ، عجب کاسبى راه انداختن پیج هایى که دنبال سوژه می گردند با تیترهاى “حمله تند این به آن”؛پاسخ دندانشکن آن به این”و….دامن زدن به هر چیز و بلافاصله گرفتن تبلیغ

 

آقا چه خبرمونه؟ بخدا که دیگه به دشمن نیازى نیست براى نابود کردن فرهنگ و تاریخ ایرانى بودنمان چرا هیچکس را در امان نمیگذارید؟

 

وقتى از من گرفته که همیشه در سکوت هستم تا على که مرد همیشه خندان است را به حاشیه میکشید حال روحیتان بهتر میشود؟

 

اگر اوجى میخندد و مردم را میخنداند وشاد میکند آن خواننده مذکور اسمش خنده دار است ،دوست عزیز قیمت على خیلى بیشتر از این ارقامیست که براى شما پول زیادى محسوب میشود ،امیدوارم تا دیر تر و بدتر نشده از این مرد شریف عذرخواهى کنید

 

ماجرای رشوه صد میلیونی علی اوجی از خواننده ها (تصاویر)

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره