وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای پارتی های خفن بازیگران از زبان مرجانه گلچین (عکس)

ماجرای پارتی های خفن بازیگران از زبان مرجانه گلچین (عکس)

ماجرای پارتی های خفن بازیگران از زبان مرجانه گلچین

 

به گزارش ایران ناز مرجانه گلچین بازیگر سریال های خانگی شاهگوش و …. از راز انتخاب شدن بسیاری از بازیگران برای فیلمهای سینمایی پرده برداشت . شرکت در پارتی های آنچنانی برای گرفتن نقش های بازیگری در فیلم های سینمایی ایران !

 

 مرجانه گلچين  پيرامون کم کاري خود در عرصه سينما گفت: متاسفانه ديگر جايي براي ما در سينما نيست، چند بازيگر محدود همه فيلم‌ها را بازي مي کنند، آن زمان که من سينما کار مي کردم هيچکدام از اين دوستان هنوز وارد بازيگري هم نشده بودند، حال امثال من در سينما جايي ندارند و اينها هر روز کار مي‌کنند.

 

ازيگر سريال “سه دونگ سه دونگ” با اشاره به کيفيت بد فيلمنامه ها اضافه کرد: روزانه تعداد زيادي فيلمنامه به دست من مي‌رسد، باور کنيد چند صفحه اول را که مي خوانم عطاي بازي در آن اثر را به لقايش مي بخشم، مگر مي‌شود همه فيلمها تنها به چند سوژه دستمالي شده و تکراري بپردازند.

 

ماجرای پارتی های خفن بازیگران از زبان مرجانه گلچین (عکس)

 

وي تاکيد کرد: متاسفانه حرف زدن درباره بازيگري مثل تف سر بالا است، اما باور کنيد سيستم سالمي در بازيگري نداريم، يعني چه که يک بازيگر براي داشتن نقش صرفا بايد به مهماني شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وي مي‌رسد و اگر نه بايد سالها خانه نشين شود، چطور اسم اين وضعيت را بگذاريم سينما، هيچکس از پول بدش نمي آيد اما من حاضر نيستم در اين فيلم‌ها بازي کنم.

 

بازيگر فيلم سينمايي “شب بيست و نهم” با اشاره به وضعيت بازيگران پيشکسوتان اضافه کرد: بازيگران پيشکسوت ما همه يا در گذشته اند و يا در خانه و در بستر بيماري هستند، شما اگر به يک تابلو نقاشي پاييزي هم نگاه کنيد به عينه مي‌بينيد که هزار نوع رنگ زرد و قرمز وجود دارد، مگر مي شود در تعداد زيادي فيلم فقط يک عده محدود فيلم بازي کنند.

 

وي با اشاره به عدم احترام به بازيگران پيشکسوت اظهار کرد: باور کنيد هيچ احترامي براي بازيگران پيشکسوت قائل نمي شوند، در کوچکترين مورد با يک سرويس چندين بازيگر خوب را سوار مي کنند و در شرايطي سخت به فيلمبرداري مي رسانند، حال بايد ديد بازيگران پرمدعاي امروزي هم حاضرند با چند نفر در يک سرويس قرار بگيرند؟. شايد ما از نسلي هستيم که ناز کردن بلد نيستيم، نسلي نيستيم که غذاي سر فيلمبرداري اش حتما بايد از فلان رستوران درجه يک برسد، ما عادت کرديم که بازيگري عشق مي خواهد و به هيچ عنوان کار سهل و آساني نيست، اما متاسفانه اين نگاه به هيچ وجه در سينماي تجملاتي امروز ديده نمي شود.

 

مرجانه گلچین بازيگر پيشکسوت سينما و تئاتر اضافه کرد: ما از نسل بازيگراني هستيم که اگر ساعت شش صبح آفيش مي شوم، ساعت پنج و نيم سر صحنه هستم اما بازيگران امروز اگر دير نرسند به قول معروف کلاس کاري خود را از دست داده اند، من اين مناسبات را نمي فهمم، اما خوشحالم که مردم در نهايت بهترين هايشان را انتخاب مي کنند، زمان نشان مي‌دهد که اين شبه بازيگران پرمدعا چند سال به ياد مردم مي‌مانند. من مزدم را از مردم مي‌گيرم اما هر چيزي حساب و کتابي دارد، متاسفانه به يک بازيگر جوان آن قدر اعتبار کاذب مي دهند که جواب سلام ما را هم نمي‌دهد. احترام به بزرگتر در ميان نسل جوان کلا فراموش شده است.

 

 

ماجرای پارتی های خفن بازیگران از زبان مرجانه گلچین (عکس)