وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

 

از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست .بوتاکس صورت ممکن است عوارضی همچون فلج عضلانی یا افتادگی صورت در پی داشته باشد به همین دلیل به گزارش ایران ناز در این مطلب ، روشی طبیعی و ارزان برای تهیه ماسکی که همچون بوتاکس صورتتان را عاری از چین و چروک میکند را برای شما آموزش میدهیم. امیدوارم مورد استفاده شما همراهان ایران ناز قرار گیرد . بوتاکس يکي از روش ها براي داشتن پوستي شفاف و بدون چين و چروک است. ما به شما پيشنهاد مي کنيم به جاي بوتاکس هاي شيميايي با اين ماسک طبيعي پوست صورت تان را بوتاکس کنيد.

 

بيشتر مردم براي اينکه صورت خود را جوان کنند بوتاکس مي کنند و همانطوري که مي دانيم بوتاکس عارضه هاي جبران ناپذيري برجاي مي گذارد بخاطر همين در اين بخش بطور طبيعي در خانه بوتاکس درست کنيد در ادامه اين بخش طرز درست کردن آن را آموزش ميدهيم و خاصيت آن را به اختصار بيان مي کنيم .

 

اگر احساس مي کنيد وقت آن رسيده، براي از بين بردن چين و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببريد، بهتر است از اين تصميم صرف نظر کنيد و اين ماسک سبز رنگ را امتحان کنيد، چرا که به راحتي و به روش طبيعي مي توانيد پوست را به وسيله آن آبرساني و محکم کنيد و چين و چروک هاي آن را از بين ببريد.

 

اگر براي از بين بردن چين و چروک پوست خود راهي جز بوتاکس نمي يابيد بهتر است که مصرف اين ماسک خانگي را امتحان کنيد. اين ماسک خاصيت ضد پيري دارد. ماسک سبز با اثر جوان کنندگي در مقايسه با ديگر درمان هاي خانگي به طور فوق العاده اي عمل مي کند به طوري که آثار آن خيلي زود قابل مشاهده خواهد بود. لازم است بدانيد که به هنگام مصرف اين ماسک به هيچ عنوان نبايد در معرض آفتاب قرار گيريد.

 

مواد لازم براي بوتاکس خانگي

 

200 گرم اسفناج

200 گرم کلم پيچ سبز

يک چهارم فنجان روغن زيتون

يک چهارم فنجان خامه ترش

روش تهيه بوتاکس خانگي

 

اسفناج و کلم پيچ را داخل ظرفي ريخته و کمي آن را بپزيد. به طوري که نرم شود کمي به آن آب اضافه کنيد و داخل مخلوط کن بريزيد سپس به آن روغن زيتون و خامه ترش بيفزاييد و مجدد مخلوط کنيد تا مخلوطي يک دست حاصل شود.

 

پيش از مصرف اين ماسک پوست صورت و گردن را کاملا تميز کنيد و اجازه دهيد که ماسک به مدت 8 دقيقه روي پوست بماند تا خوب عمل کند. سپس دوبار صورت خود را يک بار با آب گرم و براي بار دوم با آب سرد بشوييد. با اين کار منافذ پوستي شما کاملا بسته مي شود مصرف دوبار در هفته از اين ماسک پوست شما را سفت و زيبا مي کند.بهتر است باقيمانده اين ماسک را در يخچال نگهداري کنيد.

 

مواد مهم و اصلي اين ماسک ويتامين E ، اسيد لاکتيک و لوتئين است که خاصيت جوان سازي به اين ماسک مي بخشد. لوتئين آنتي اکسيداني قوي است که از پوست در برابر راديکال هاي آزاد محافظت مي کند و در برگ هاي سبز سبزيجات به وفور يافت مي شود. همچنين اين مواد قابليت ارتجاعي پوست را تا 68 درصد و آبرساني به پوست را تا82 درصد افزايش مي دهد.

 

روغن زيتون نيز به عنوان آبرسان و تغذيه پوست و مو کاربرد فراواني دارد همچنين حاوي اسيد لاکتيک است که به زيبايي و سلامت پوست کمک مي کند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

 

با مواد طبیعی صورت خود را بوتاکس کنید!!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره