وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماشین پر از مهمات همه را ترساند (عکس)

ماشین پر از مهمات همه را ترساند (عکس)
اگر دختران دانش‌آموز در این ساعت در مدرسه حضور داشتند و منتظر زنگ کلاس درس بودند شاید حادثه‌ای ناگوار رخ می‌داد و این خیلی بد بود.سال جاری در شهرکرد حادثه‌ای باور نکردنی رخ داد.صدای برخورد یک کامیون به دیوار مدرسه‌ دبیرستان دخترانه همه را از خانه‌هایشان به بیرون کشاند.مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه یک کامیون بدون راننده بود که با شکستن دیوار به داخل حیاط رفت.سرایدار مدرســــه که منتظر ورود دانش آموزان دختر بود ناگهان متوجه شد یک کامیون سرزده وارد حیاط خالی مدرسه شده و لوله‌های گاز و دیوار را تخریب کرده‌است.
 
ماشین پر از مهمات همه را ترساند (عکس)

با بروز این حادثه نیروهای امداد و کمک‌رسانی و پلیس خود را به محل رساندند. همه می‌خواستند بدانند که چه کسی راننده بی‌احتیاط این کامیون است ولی کسی در کامیون نبود. در این میان فردی دوان دوان خود را به کامیون رساند و فریاد می‌زد مراقب باشید، او کسی جز راننده نبود. وی گفت: کامیون را روشن کردم و از آن پیاده شدم تا از مغازه خرید کنم اما وقتی بازگشتم دیدم کامیون سرجایش نیست، وقتی به جست‌وجوی آن پرداختم متوجه شدم به‌دلیل شیب خیابان کامیون خلاص شده و به حرکت افتاده که پس از برخورد با دیوار مدرسه متوقف شده است.
 
ماشین پر از مهمات همه را ترساند (عکس)

جالب است که دانش‌آموزان برخلاف روزهای گذشته هنوز به مدرسه نیامده بودند شاید اگر آن‌ها حضور داشتند اتفاق ناگواری رخ می‌داد.بنابر این گزارش، باوجود برخورد کامیون به لوله‌های گاز هیچ انفجاری رخ نداده و این حادثه تلفات جانی نداشته است.کامیون با جرثقیل از حیاط مدرسه بیرون کشیده شد.