وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مجازات بسیار عجیب برای این مجرمان قاچاقچی

مجازات بسیار عجیب برای این مجرمان قاچاقچی

مجازات بسیار عجیب برای این مجرمان قاچاقچی

 

یکی از پرونده های دادگاههای دنیا به خصوص در مناطق کوهستانی و دارای جنگل در رابطه با شکار ناراحت کننده گوزن هاست ؛ حیواناتی که با فروش اعضای بدن آنها شکارچیان به پول قابل توجهی دست پیدا می کنند برای همین وسوسه رسیدن به درآمد بالا مرتکبان این جرم را هر روز بیشتر می کند که برخی از آنها دستگیر و هریک به نحوی مجازات می شوند با ایران ناز همراه باشید

 

یکی از بزرگترین متهمان پرونده های شکار قاچاقی صدها گوزن “دیوید بری” توسط یکی از قضات ایالت میسوری محاکمه شد تا تاوان سالها شکار غیرقانونی خود را به نحوی عجیب و متفاوت بدهد ، براساس حکم دادگاه این مرد باید هرماه یکبار انیمیشن ” بامبی” که برای همه تقریبا آشناست را تماشا کند ؛ البته که این تنها مجازات آنها نیست و او و همدستانش بایستی 51 هزار دلار جریمه نقدی پرداخت کنند.

 

 مجازات بسیار عجیب برای این مجرمان قاچاقچی

 

” دیوید بری” که یک سال در زندان خواهد بود تا پایان دوره محکومیتش و حبس 11 بار این انیمیشن را تماشا خواهد کرد که براساس تاریخ اجرای حکم او اولین مرتبه ی تماشا را سپری کرده است ؛ انیمیشنی که او با دیدنش حتما از فکر شکار این حیوانات خارج خواهد شد ؛

 

البته قابل ذکر است که او به اتهام حمل غیرقانونی سلاح به 4 ماه حبس اضافه محکوم شده است که طی این 120 روز هم بایستی حتما این انیمیشن را تماشا کند که در مجموع طی اجرای حکم او 16 بار کارتون “بامبی” را تماشا خواهد کرد.

 

طبق گزارشات این مرد به همراه چند تن از اعضای خانواده اش دست به چنین جرمی زده است که پلیس آمریکا بعد از حدود 9 ماه تعقیب و مراقبت موفق شدند پدر و برادر بری را تابستان امسال به جرم شکار غیرقانونی در دو ایالت میسوری و نبراسکا و کشور کانادا دستگیر کند.

 

طبق گزارش “سان” بری، پدرش، دو برادر او و یک مرد دیگر در سال های اخیر در زمینه شکار غیرقانونی، ماهیگیری و تله گذاری موقت و دائمی در حیات وحش ایالت میسوری شرکت داشتند و بودن آنها در این کار غیرقانونی نام آنها را جزو افراد تحت تعقیب قرار داده بود .

 

بخش تلخی از این گزارش در مورد نحوه رفتار آنها با گوزن ها بعد از شکار بود که گفته شده است آنها تنها سر گوزن ها را برمی داشته و لاشه حیوان ها را در طبیعت رها می کردند. 14 نفر از ساکنان میسوری به اتهام 230 مورد شکار در 11 ایلات آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته اند.