وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محسن افشانی دست به دامن پلیس فتا شد (عکس)

محسن افشانی دست به دامن پلیس فتا شد (عکس)

محسن افشانی دست به دامن پلیس فتا شد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز محسن افشانی بازیگری که با سریال ترانه مادری در تلویزیون شناخته شد در شبی که مهمان برنامه دلویزیون بود از خاطرات ترانه مادری ، چگونگی بازیگر شدن و ورودش به دنیای اجرا و ماجرای عشقی که به ازدواج ختم نشد صحبت کرد و احساساتی بودن کار دستش داد.

 

بعد از سوال باربد بابایی مجری برنامه دلویزیون درباره عاشق شدن محسن افشانی ، این بازیگر جوان سینما و تلویزیون نتوانست خودش را کنترل کند و به یاد عشقی که در گذشته تجربه کرده بود اشک هایش سرازیر شد.

 

این موضوع دست مایه بسیاری از افراد در فضای مجازی شد و حواشی زیادی در پی داشت. حاشیه های این اتفاق آنقدر گسترده شد که محسن افشانی را مجبور به یک اقدام جدی کرد.بعد از فاش شدن راز عشقی محسن افشانی روی آنتن برنامه تلویزیون این موضوع دست مایه افراد فرصت طلب شد و این افراد فرصت را برای شهرت غنیمت شمردند و از این ماجرا به نفع شهرت خودشان استفاده کردند.

 

بعد از قرار دادن ویدئویی در صفحه اینستاگرام محسن افشانی خانمی با نام نیلوفر ویدئویی را منتشر کرد و اعلام کرد که وی معشوقه محسن افشانی بوده است .بعد از این ماجرا محسن افشانی این موضوع را تکذیب کرد و در اینستاگرامش نوشت :چقدر بعضی آدما میتونن فرصت طلب باشن.

 

محسن افشانی دست به دامن پلیس فتا شد (عکس)

 

من دلم برای کسی تنگ شده که خاطرات خوبی باهاش داشتم و این موضوع ناخودآگاه در برنامه ای مطرح شد! حالا بعضی ها دارن به نفع خودشون این موضوع رو برمیدارن و برای خودشون و شهرتشون جولان میدن . کسی که بهش علاقه مند هستم به اختصار س.ت.خ هستند و سایرین مدعیان این اتفاق هستند.گویا ماجرا به اینجا ختم نشد و محسن افشانی مجبور شد برای خاتمه دادن به این حواشی از پلیس فتا کمک بگیرد.

 

بخشی از گفتگوی محسن افشانی در برنامه دلویزیون
محسن افشانی در یازدهم شهریورماه 96 مهمان باربد بابایی در برنامه دلویزیون شد. مجری برنامه دلویزیون درباره عاشق شدن محسن افشانی پرسید که گفت:من عشق گمشده ای دارم که به ازدواج نرسید و بغض در این لحظه بر این بازیگر جوان غالب شد و اشک از چشم هایش روانه شد و دلیل این جدایی را تحمل نکردن طرف مقابل اعلام کرد.صحنه ی بسیار غم انگیز و ناراحت کننده..

 

محسن افشانی دست به دامن پلیس فتا شد (عکس)

 

باربد بابایی با دیدن حال عجیب محسن افشانی که دیگر نمیتوانست با بغضی که راه گلویش را بسته بود در برنامه صحبت کند ادامه داد:محسن با شناختی که من از او دارم آدم بسیار با احساسی است و حتما عمق آن عشق برایش بسیار زیاد بوده است و از محسن افشانی پرسید ازدواج کرده طرف مقابلت که بازیگر جوان در حالی که اشک از چشمانش روانه بود گفت:نمیدانم و اشک اجازه ادامه صحبت کردن را به او نداد…

 

محسن افشانی دست به دامن پلیس فتا شد (عکس)